Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Heb je een coach met dezelfde opstelling?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:57 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe kom ik aan die laatste procent chemistry....
Heb allemaal engelse spelers uit de BPL en hebben allemaal dezelfde juiste formatie maar toch geen 100 chem...
Zelfs alle spelers zelf hebben chem 9 ....
Nee dat niet, maar ik kom soms teams tegen die ook geen coach hebben maar wel 100 chem ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb je een coach met dezelfde opstelling?
Ah okay dan weet ik het ook niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kom soms teams tegen die ook geen coach hebben maar wel 100 chem ?
Misschien houden ze allemaal wel van klaverjassenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kom soms teams tegen die ook geen coach hebben maar wel 100 chem ?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien houden ze allemaal wel van klaverjassen
Dat kan niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, ik ben weg hier. Kliekjesgedrag. Nieuwe spelers mogen hier geen mening geven dus tot ziens. Ga allemaal maar fappen op IF Ronaldo's stats.
[ afbeelding ]
Goed, ik ben weg hier. Kliekjesgedrag. Nieuwe spelers mogen hier geen mening geven dus tot ziens. Ga allemaal maar fappen op IF Ronaldo's stats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:34 schreef Dopekoe het volgende:
Maakt het voor een keeper uit welke formatie die speelt ?
Ook niet in je watch list?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf ik kocht gisteren een Heitinga voor 700 coins kan ik hem nergens in mijn club vinden terwijl ik wel mijn muntjes kwijt ben kan ik hier nog iets aan doen?
Das jammerquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ADO.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
Als jullie een online wedstrijd spellen (snelle wedstrijd voor klassement), met welke club spelen jullie dan ?
Ik speel zelf vooral met Tottenham, Chelsea en FC Porto ....
Laatst een pack gekocht van 50.000 coins. Zat niet veel soeps in behalve..... IF Coupet ( GK ).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft hier iemand wel eens zo'n special pack gekocht? Vroeg ik me ineens gewoon even af
Nah met je niet veel soeps, heb je toch 80K winst gemaakt, zullen vele een moord voor doen hierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Laatst een pack gekocht van 50.000 coins. Zat niet veel soeps in behalve..... IF Coupet ( GK ).
Die heb ik vervolgens verkocht voor 130.000 coins
Ik heb ooit eens 600K verloren door een of andere hacker, dus die 80K was niet zo spectaculairquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nah met je niet veel soeps, heb je toch 80K winst gemaakt, zullen vele een moord voor doen hier
als je het verhaal dan niet volgt, reageer er dan ook niet op?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:08 schreef emokid het volgende:
Ik heb het verhaal niet gevolgd maar zodra iemand kinderachtig foto's gaat plaatsen van een Ronaldo die net zijn vader verloren heeft, dan kun je alleen maar met zo'n foto reageren.
Nou, "chapeau" "quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:08 schreef emokid het volgende:
Ik heb het verhaal niet gevolgd maar zodra iemand kinderachtig foto's gaat plaatsen van een Ronaldo die net zijn vader verloren heeft, dan kun je alleen maar met zo'n foto reageren.
Blij? FUT heeft je leven verpest?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef emokid het volgende:
Jemig spelen jullie echt nog steeds Ultimate Team. Ik ben allang blij dat ik ermee gestopt ben.
Voor fut was je gewoon "kid"?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Blij? FUT heeft je leven verpest?
ze maken een statement jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef Rijstbal het volgende:
Pfff ik kom alleen maar ragequitters tegen.
toevallig wel, ik dacht dat het aan mn internet lag, maar niet dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef Fenomeno het volgende:
Meer mensen problemen met de web app vandaag?
Waarom geen Buffon? En waarom RWB Santon? RB is niet zo duur. Verder heerlijk teampje! Kan Miccoli beetje van afstand knallen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
voor een luttele 58K![]()
![]()
ze spelen echt heerlijk, en ik heb Krasic als RM maar SIF Maggio heeft meer chem
ik heb al eerder Frey gehad en toen vond ik hem echt goed, en hij overtuigt me nog steeds elke wedstrijd met ongelooflijke reddingen, plus hij kan wel een penalty nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom geen Buffon? En waarom RWB Santon? RB is niet zo duur. Verder heerlijk teampje! Kan Miccoli beetje van afstand knallen?
Vargas heb ik ook, voor vervangende LB af en toe en voor Di Natale, maar ik vind Di Natale toch echt fijner spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:28 schreef jpg97 het volgende:
Heb Vargas op LM. Verdedigt goed mee maar brengt aanvallend weinig. Misschien Di Natale proberen.
6 uur is voor pussies, 4 uur daarentegenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm ben van plan een teampje te maken met luitjes uit meerdere compo's en van verschillende nationaliteiten. Maar ik ben vandaag echt inspiratieloos en zeer lui ( om 6 uur werken sloopt me nogal)
DUS, wie wil heeft een leuk teampje in gedachten voor mij? (Ja ik ben extreem lui!)
Laten we zeggen dat ik met RVP in de spits wil spelen en mijn budget momenteel (slechts) 35K bedraagt. Formatie... dunno? Vind 3-5-2, 4-1-2-1-2, 4-3-3 het fijnst spelen.
Ik ga maar een 5-2-2-1 of 5-2-1-2 proberenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm ben van plan een teampje te maken met luitjes uit meerdere compo's en van verschillende nationaliteiten. Maar ik ben vandaag echt inspiratieloos en zeer lui ( om 6 uur werken sloopt me nogal)
DUS, wie wil heeft een leuk teampje in gedachten voor mij? (Ja ik ben extreem lui!)
Laten we zeggen dat ik met RVP in de spits wil spelen en mijn budget momenteel (slechts) 35K bedraagt. Formatie... dunno? Vind 3-5-2, 4-1-2-1-2, 4-3-3 het fijnst spelen.
Ik heb gisteren 10,5 uur gewerkt, parttimers julliequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
6 uur is voor pussies, 4 uur daarentegen![]()
Ik denk dat wij beiden bedoelen vanaf 04:00 en 06:00 tot ...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:49 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 10,5 uur gewerkt, parttimers jullie
Aldus Graeme.quote:You sure you're all ready for super Ronnie in #TeamOfTheWeek? I don't think you are.
Oh, ik hoefde wel pas om 12 uur te beginnen :pquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik denk dat wij beiden bedoelen vanaf 04:00 en 06:00 tot ...
Jah, weet ik. Geef het alleen ff doorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:54 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ronaldinho gaat het om, speelde afgelopen woensdag geniaal en van het weekend ook prima.
Kijk, dat is mooi! Ik net etoó gekocht voor 16,5K, Sneijder voor 19.5K en Van der vaart voor 4.5K. Hoop dat dat ook iets van 7 a 8 K op gaat brengenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
vanmiddag puyol voor 40K gekocht en zojuist voor 48K verkocht!
das lekker!
ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi! Ik net etoó gekocht voor 16,5K, Sneijder voor 19.5K en Van der vaart voor 4.5K. Hoop dat dat ook iets van 7 a 8 K op gaat brengen
anelka?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand me een rappe, beweeglijke Franse spits aanraden die ik ook nog eens onder de 5k kan krijgen? Liefst 4-5 sterren skillmoves![]()
ja, redelijk kwiek, plus extreem sterk. op de xbox dacht ik, dan is ie 3Kquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rap en beweeglijk?Plus die kost 10-15k
Nou, op PS3 dus niet en al helemaal niet in 4-1-2-1-2. Plus dat Anelka in de helft van alle teams zit en ik m alleen om die reden al niet wilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, redelijk kwiek, plus extreem sterk. op de xbox dacht ik, dan is ie 3K
Ja maar die kan voor geen meter dribbelen. Ik heb zowat alle Franse spelers gehad behalve IF Diarraquote:
De IF als CF. Prima spelerquote:
Ik zit eraan te denken om die te halen. Ik heb nu Ngog, maar daar ben ik niet zo tevreden mee. Cissé is wel erg goed imho en mijn uiteindelijke doel is IF Henry ernaastquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
De IF als CF. Prima spelerBeter dan Nasri iig.
Briand kost op de xbox echt 900 coins ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef GuRBuH het volgende:
Saha is links, houd ik niet van. Benzema tikje te duur, Briand en Gignac zijn opties maar nog niet cheap tegengekomen.
Kan ik hem ook wel voor krijgen, maar ik wil hem meteen in 4-1-2-1-2 en met minstens 7 contracten. Dus dan staat ie er wat minder vaak opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Briand kost op de xbox echt 900 coins ofzoZeker een aanrader
Ben zelf ook met uitverkoop bezig. Kan bijna een Robben kopen! Welliswaar omringd door bronzen spelers vrees ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
Fuck IF forlan is wel erg duur zeg haha. Ach ja, kijk wel ff hoeveel geld ik heb als alles verkocht is.
lol dan zou ik het niet doen als ik jou was, kan je beter 11 redelijke gouden spelers kopen dan een hele goedequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben zelf ook met uitverkoop bezig. Kan bijna een Robben kopen! Welliswaar omringd door bronzen spelers vrees ik.
Dus jij kunt mijn Zanetti wel kopen ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb vannacht mn spelers te koop gezet, looptijd 6 uur. Sneijder verkocht voor 26.5K, De Jong voor 1.2K en Van der Wiel 700 coins.
Mijn balans is 22.900 coins, er zijn dus 4K aan coins zoek... Iemand een idee? Snap er niet veel meer van..
Sommige zijn goedkoper dan anderenquote:
is nu niet meer nodig...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:04 schreef el-blanchito het volgende:
Dan wil ik eerst dat koopje weten
Er schijnt een hele speciale Zanetti te koop te staan voor 1800quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Das meui, daar was ik al beetje mee bezig met Zanetti en zo
Mijn zanetti staat inmiddels voor 1500quote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
neuh Zanetti heb ik al...kan er moeilijk 2 in zetten haha.
Zit nu naar Pirlo te kijken en anderen.
Zijn er nog spelers die ik echt moet mijden?
Ik speel overigens op PS3 he
Beste team serie a voor een klein budget :quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik speel soieso 4-3-2-1.
Moet nog 2 CM's. Maar ja mijn meeste spelers hebben 7 contract. Wordt een hoop gekloot straks met die contracten. Eeuwig gedoe altijd
2600 is toch goede prijs voor hem?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:10 schreef Toefjes het volgende:
Zo irritant die veilingen, heb ik een bod van 2600 op chiellini, laatste seconde, en ze vliegen er weer overheen
Ja, daarom wilde ik m ook hebben voor 2600, liep uiteindelijk door tot 3700. Maar goed, uiteindelijk wel weer goede zaken gedaan vandaag hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
2600 is toch goede prijs voor hem?
daar koop ik m net voor
Ik ook...heb m alleen voor mijn opstelling nodig. Liefst verkoop ik m voor rond de 4000 weer, zodat ik 1400 winst heb...maar goed ik kan m beter gebruiken anders blijf ik bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde ik m ook hebben voor 2600, liep uiteindelijk door tot 3700. Maar goed, uiteindelijk wel weer goede zaken gedaan vandaag hoor
Ik kan Menez aanraden van Roma. Die gast is echt snel en heeft 5 star skill moves. Als CM is die wel duur denk ik maar als CAM doet hij het ook prima. Ik zou als CB's IF Astori en IF Cannavaro nemen. Die zijn samen nog geen 8k waard en dan heb je echt een hele goede verdediging.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
neuh Zanetti heb ik al...kan er moeilijk 2 in zetten haha.
Zit nu naar Pirlo te kijken en anderen.
Zijn er nog spelers die ik echt moet mijden?
Ik speel overigens op PS3 he
Joao "Passmaster" Moutinho!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ben bezig een portugees team op te bouwen, iemand nog leuke ideen ?
Ik heb iig Danny al...
Ik hoef geen CR7...
De FC Porto weldoenerquote:
De rest ook al binnen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
2600 is toch goede prijs voor hem?
daar koop ik m net voor
Ik vond ook die van het mooist!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:04 schreef jpg97 het volgende:
ik vond die van het mooist, want: was tegen Rijstbal
Speel ik een keer met Nilmar ipv Fred krijg ik meteen de kans om dit te doen:quote:
Haha baas!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Speel ik een keer met Nilmar ipv Fred krijg ik meteen de kans om dit te doen:
http://www.easports.com/media/play/video/86305826
Zat er al een tijdje op te azenTegenstander was best goed btw, had alleen een kut team.
Njah, iedereen heeft Fred volgens mij vooral voor zn 5 sterren skill moves. Die gebruik ik soms ook wel (als het nuttig is) maar hij is vooral onvoorspelbaar vind ik. Hij duikt op op de raarste plaatsen en scoort de raarste goals. Dat is lastig om tegen (en meequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Nilmar is erg goed ja, maar ik zie hem niet echt als een Braziliaanse Agbonlahor..dat is dan eerder Fred..niet vanwege de snelheid, maar omdat hij de meest populaire spits is van zijn soort en iedereen hem heeft.
Ik kan echt niks met hemquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah, iedereen heeft Fred volgens mij vooral voor zn 5 sterren skill moves. Die gebruik ik soms ook wel (als het nuttig is) maar hij is vooral onvoorspelbaar vind ik. Hij duikt op op de raarste plaatsen en scoort de raarste goals. Dat is lastig om tegen (en mee) te spelen.
Welke kit is dat? Volgend jaar neem ik RKC als Brasil stand inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:10 schreef Rijstbal het volgende:
Die verdeding.__!! Ik kwam gewoon van mn eigen helft.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/86315163
FC Grasshoppersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Welke kit is dat? Volgend jaar neem ik RKC als Brasil stand in
hahaha die 4 tackelende spelers meterssss achter jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:10 schreef Rijstbal het volgende:
Die verdeding.__!! Ik kwam gewoon van mn eigen helft.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/86315163
Dat was echt een WTF moment ;Pquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahaha die 4 tackelende spelers meterssss achter je
Dat heb ik soms ook, kom ik heel snel op 3-0 voorsprong. Ik heb dan een gevoel dat hij gaat leaven, speel ik expres slecht. Toch pak ik de bal af, terwijl ik niks doequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:10 schreef GuRBuH het volgende:
Speel nu ff met een BPL team om coins te farmen om mn Brasilianen wat beter te maken en om contracten te kunnen betalen. Rodallega in de spits met Kenwyne JonesSpeel ik tegen een gast en ik maak 3 rebound goals, hoe lelijk. Bij de 4e wil ik m matsen door naast te schieten, beukt zn defender em erin
Meteen gedisconnect die gast
Naar je team gaan en op een lege kaart x (xbox) vierkantje (ps3) drukken.. add player to squad ofzo. Of anders player swappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Per ongeluk 2 spelers naar mijn club gestuurd ipv naar mijn squad kan ik deze nog terug halen want ik heb nu alleen de opties discard en listen
Dit kan zeker niet als je een speler gelist hebt he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Naar je team gaan en op een lege kaart x (xbox) vierkantje (ps3) drukken.. add player to squad ofzo. Of anders player swappen.
niet als je hem op de market gezet hebt als je dat bedoelt nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit kan zeker niet als je een speler gelist hebt he?
Ja dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet als je hem op de market gezet hebt als je dat bedoelt nee.
Staan er beide voor 1 uur op en mocht ik ze verkopen maak ik nog winst ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan niet nee. zal je moeten wachten tot de auction is afgelopen.
dan is er niks aan de hand lijkt mequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staan er beide voor 1 uur op en mocht ik ze verkopen maak ik nog winst ook
Precies had alleen een beetje beter moeten kijken voor ik ze op de markt plaatstequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is er niks aan de hand lijkt me
weet je dat weer voor de volgende keer hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies had alleen een beetje beter moeten kijken voor ik ze op de markt plaatste
Daarom kies ik altijd Hayden Pennyfeather als scheids, dan mag je echt van alles doen zonder kaartenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:17 schreef GuRBuH het volgende:
Hebben jullie ook dat de scheids je naait? Ik heb dat gevoel echt vaak. Voor de kleinste duwtjes krijg ik al een FK tegen of zelfs geel, en de tegenstander maait alles neer en krijgt niks.
Ik ga dan gewoon echt voor de bal, en het is ook geen frustratie want het gebeurd ook als ik win.
Hmm, maar eens proberen dan. Werkt alleen als je 'thuis' speelt neem ik aan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daarom kies ik altijd Hayden Pennyfeather als scheids, dan mag je echt van alles doen zonder kaarten
quote:@TheRealGraoully
PSG attracting players who want to move to greener Pastore?
volgens mij is het alleen maar offline dat je scheids kan kiezen, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, maar eens proberen dan. Werkt alleen als je 'thuis' speelt neem ik aan?
[..]
Was wrs een trade offer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wtf!!
Ik had een bod op Puyol van 36.250 en was de hoogste. Alles loopt af en ik denk ik heb m! Geeft ie ineens rood aan dat het niet doorging. Er heeft ook niemand hoger geboden. Dat is Fucked UP !!!
1 sec voor het sluiten moet die dan gedaan zijn en geaccepteerd zijn. Das toch ook apart?quote:
Sterker nog: ik had eens per ongeluk een TOTY Lavezzi voor 150 erop gezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
1 sec voor het sluiten moet die dan gedaan zijn en geaccepteerd zijn. Das toch ook apart?
oooh wacht hij zal er waarschijnlijk 1 hebben staan en op het moment dat er niet meer dan 36K werd geboden heeft hij gedacht, dan maar trade offer accepteren
Ja precies. Ik moet echt geen fout maken. Zou echt lullig zijn. Ik ken voor de rest niemand, behalve jullie die dit spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik had eens per ongeluk een TOTY Lavezzi voor 150 erop gezet.
Na een half uur kwam ik erachter en had iemand al 70.000 geboden ( veel te weinig natuurlijk ).
Toen ff een mattie op xbox gevraagd om mij een trade offer te sturen zodat ik hem terugkreeg weheheheheehhe
Hahaha hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:47 schreef Dopekoe het volgende:
Lindgren. : http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/80080279
Dat is echt een geniaal uitgevoerd set piece
Ik zou als ik jou was:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:07 schreef Erik1991 het volgende:
Mijn huidige, enige team:
[ afbeelding ]
Maak wel weer een extra team als er een leuk toernooi voorbij komt, maar wilde nu graag eens 4-1-2-1-2 proberen. Toch erg dure spelers in verhouding, maar speelt lekker. Op de bank heb ik nog:
Van der Sar
Assou Ekotto
Bosingwa
Dzeko
Suarez (rm)
De Jong
Modric
Ashley Young (lm)
Kolo Toure
Asamoah Gyan
Ik denk met Create Set Piece in de trainingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hahaha hoe krijg je dat voor elkaar?
Gemiddeld vangt ie zo'n 600 denk ik ongeveer....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hoeveel is een gouden contract ongeveer waard?
Ooh net een voor 450 gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Gemiddeld vangt ie zo'n 600 denk ik ongeveer....
verkopen voor 700, toch weer 200 ruim winstquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ooh net een voor 450 gekocht
Je weet tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
verkopen voor 700, toch weer 200 ruim winst
Psst... zanetti kopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je weet tochwiehooooee
Naarstig op zoek naar een koopje om winst te maken. Heb 40K nu
Je hebt in de russische competitie 2 cb's. en een cam die Danny heetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben ook langzaam bezig naast een portugees elftal te bouwen, mijn engelse elftal om te bouwen naar een BPL elftal....
Iemand nog goedkope suggesties ?
Danny heb ik al voor mn portugese elftal en die 2 portugese cb's zal ik ff zoeken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Je hebt in de russische competitie 2 cb's. en een cam die Danny heet
Bruno Alves en Fernando Meira bedoel je ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Je hebt in de russische competitie 2 cb's. en een cam die Danny heet
Johnson en Cole denk ik zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:13 schreef Apekoek het volgende:
Wil graag een team met spelers met allemaal dezelfde achternaam. Welk zal ik nemen? Waar zijn de meeste van? Project humor/family.
Jep de beste uit die competitie. Ik weet niet of stats van Luisao beter zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bruno Alves en Fernando Meira bedoel je ?
Bruno alves is over het algemeen beter qua stats...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jep de beste uit die competitie. Ik weet niet of stats van Luisao beter zijn.
quote:
Was ff in de war. Komt omdat ik nu een braziliaans team heb en hij in de portuigeze competitie speeltquote:
Nee, gewoon een elftal met alleen portugezen waar dan ook in de wereldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Als je een Portugees team wil bouwen dan heb je daar niks aan..hij heeft toch geen link met gasten als Alves en Meira etc..Als je echt puur voor de Portugese competitie wil gaan is het weer iets anders.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Dan mag Pepe natuurlijk niet ontbreken
Pepe is niet zo duur meer toch?quote:
David Luiz is ook een braziliaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Goede centrumverdedigers hoor..Pepe, David Luiz, Carvalho, Bruno Alves, IF/SIF Rolando..
Linksback Coentrao, rechtsback Bosingwa of die kerel van Valencia..alleen wel een kutkeeper
Voor jullie niet, maar voor mij is ie onbetaalbaar...quote:
1500 coins op de xboxquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voor jullie niet, maar voor mij is ie onbetaalbaar...
Ik zie hem hier op de PS3 markt niet voor minder dan 5000 staan...quote:
Jij bent in 1 x aan zoveel coins gekomen door dat gouden pakje ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heb nu IF Simpson op trade pile gezet 4-3-1-2
Staat nog een ander voor 10K te koop en k heb mijne voor 3K gekocht. Vraag er nu 10K voor met een BIN van 14K.
Kijken of het lukt
Hij heeft bij hoge uitzondering een pakje getrokken waarmee hij winst kon maken. De kans is 99% dat je verlies maakt met zo'n pack.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jij bent in 1 x aan zoveel coins gekomen door dat gouden pakje ?
Ik heb idd 15K winst gemaakt door dat Lampard er in zat. Daarna heb ik steeds voor ong 40K speler gekocht en dan voor 47K verkocht. Nu 2x gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft bij hoge uitzondering een pakje getrokken waarmee hij winst kon maken. De kans is 99% dat je verlies maakt met zo'n pack.
Ik ben nog nooit boven de 6500 coins geweest....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft bij hoge uitzondering een pakje getrokken waarmee hij winst kon maken. De kans is 99% dat je verlies maakt met zo'n pack.
Goeie vraagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe kwam je dan aan zoveel coins voor dat pakje ?
Hij had nog wat points op zijn account staan zei hij toen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef Rijstbal het volgende:
Hoe kwam je dan aan zoveel coins voor dat pakje ?
Die prijs die jij noemt is niet de marktwaarde, maar de average price. In het begin was hij veel meer waard zoals bij nagenoeg alle IF's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nu net IF Cacau gekocht voor 9K...
Staat nu 1 andere te koop voor 21K Bin.
Echter de marktwaarde in die database is 39K
Beetje veel verschil!
Klopt...heb normaal hekel aan dingen waar ik voor moet betalen. Maar wist echt niet wat te doen. Ach het heeft me gelukkiog goed op weg geholpen nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had nog wat points op zijn account staan zei hij toen geloof ik.
edit: oh post hierboven gemist
Ps3 hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die prijs die jij noemt is niet de marktwaarde, maar de average price. In het begin was hij veel meer waard zoals bij nagenoeg alle IF's.
Dan nog steeds.quote:
Aha thanks. Ach moet lukken om flink wat winst op m te maken. Heb m nu voor 18K er op gezet. Zou leuk zijn, het dubbele vangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die prijs die jij noemt is niet de marktwaarde, maar de average price. In het begin was hij veel meer waard zoals bij nagenoeg alle IF's.
Dan zitten er een week lang die IF kaarten in de pakjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aha thanks. Ach moet lukken om flink wat winst op m te maken. Heb m nu voor 18K er op gezet. Zou leuk zijn, het dubbele vangen
Maar soms worden ze dus IF als ze goed spelen in het echt. Maar hoe werkt dat verder dan? Stel je voor Stekelenburg keept de sterren van de hemel bij Roma en krijgt een IF versie. Worden dan alle Stekelenburg kaartjes die beschikbaar zijn IF? of alleen degene die hem in de active squad hebben? of wordt dat random gedaan?
IF is een compleet andere kaart. Als iemand IF is dan wordt er 1 week lang een nieuwe kaart uitgebracht. Als je Stekelenburg opzoekt dan zie je bij Ajax een normale kaart, een IF en nog een hogere IF.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aha thanks. Ach moet lukken om flink wat winst op m te maken. Heb m nu voor 18K er op gezet. Zou leuk zijn, het dubbele vangen
Maar soms worden ze dus IF als ze goed spelen in het echt. Maar hoe werkt dat verder dan? Stel je voor Stekelenburg keept de sterren van de hemel bij Roma en krijgt een IF versie. Worden dan alle Stekelenburg kaartjes die beschikbaar zijn IF? of alleen degene die hem in de active squad hebben? of wordt dat random gedaan?
Mis ik iets? waar dienen die plaatjes voor?quote:
Thanks voor de uitleg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF is een compleet andere kaart. Als iemand IF is dan wordt er 1 week lang een nieuwe kaart uitgebracht. Als je Stekelenburg opzoekt dan zie je bij Ajax een normale kaart, een IF en nog een hogere IF.
? Als er Company's van 1200 bin online staan zoals gewoonlijk. Dan vang je toch niet in 1 keer meer dan 5000?quote:
Ik las inderdaad dat mensen dat deden. Had ook laatst 10 abidals achter elkaar gezienquote:
Ja kan ook bid tokens kopen voor coinsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg!
Ik heb net Simpson verkocht voor 14K, nog wel een stuk onder zijn marktwaarde, maar ik had m voor 3K gekocht!
Heeeeeeeeeeeerlijk
nu nog Cacau verkopen voor 18K en dan heb ik vandaag 20K verdiend. Echter heb ik geen bidtokens meer hahaha en aan 1 bidtoken heb je weinig als er nog een ander zit te bieden, dus moet toch echt 2 uur wachten minstens (dan ben ik ook weer thuis)
Ja beetje zonde. Daarbij ben ik over uurtje thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja kan ook bid tokens kopen voor coins
2000c voor 25 tokens ofzo
Ik zoek spelers zoals Robinho enzo met een goede formatie, die beginnen met een bod van 150. Dan kan je m soms voor 1500 oppakken en voor 4000 verkopen. Kom je er vanzelf wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb 4635 coins....
Hoe en op welke manier kan ik daar het snelst 20k van maken ?
Dan heb ik erg veel geluk gehad. Trok een pakje kaarten open, op eerste gezicht gewoon baggerkarten, alleen arsene wenger leek aardig. Bleek dat er een kaartje training van CAM>M inzat, is alleen al minstens 7000 waard. Tenminste, 2 veilingen gezien waar dat bedrag gehaald wordt. Ga m er vnavond eens opzetten voor 7.5K met 8.5K BN. Het zit dus eens mee met zon goud pakjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
kijk ns naar de OPquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb 4635 coins....
Hoe en op welke manier kan ik daar het snelst 20k van maken ?
Die bidtokens, dat geldt toch alleen voor de webapp ? (hoop ik?)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja kan ook bid tokens kopen voor coins
2000c voor 25 tokens ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die bidtokens, dat geldt toch alleen voor de webapp ? (hoop ik?)
Hij heeft/speelt FIFA 12 al 3 weken.quote:Hjerpseth Marius Hjerpseth
Got an absolutely amazing collision last night when playing FIFA 12. Impact engine is awesome.
wat een baas dat wil ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef Doublepain het volgende:
O en opperbaas Hjerpseth gaat denk ik weer een nieuwe trick filmpje maken.
[..]
Hij heeft/speelt FIFA 12 al 3 weken.
klopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:58 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe werken die highlights eigenlijk? Ze filteren zo dat je mooiste acties/goals er niet bij staan?
Custom tactics? Als je dat gebruikt moet je iedere wedstrijd meteen op pauze drukken om het in te stellen..lijkt me aardig irritant met FUT..ik kom ze af en toe wel tegen, maar niet veel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe hebben jullie eigenlijk je custom tactics staan?
In de woorden van de wijze MC Martin: "Het regen is kut".*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:02 schreef laucas het volgende:
lol net de meest gare finale gespeeld, eigenlijk het hele Bronze tournooi.
5 x 5 At the back x 5 maal regen.
Make my day.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dat is het probleem, stonden er niet op. geen linksback, geen drenthe in 4-2-3-1, geen centrumbacks, alleen een veel te dure IF Heitinga.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:43 schreef Erik1991 het volgende:
Je zult het dan toch met Mathijsen, IF Vlaar en IF Heitinga moeten doen. Snel toeslaan, indien mogelijk, als ze erop staan met 4-2-3-1.
Ali Al Habsiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dat is het probleem, stonden er niet op. geen linksback, geen drenthe in 4-2-3-1, geen centrumbacks, alleen een veel te dure IF Heitinga.
Dus heb me maar op mijn Wilders United team gestort. Een mooie 4-3-2-1 met Premier League spelersHelaas geen neger-keepers in de premier league. Dus Cech mag het doel verdedigen
Ja, die Al Habsi zag ik idd een iF van, maar was 2 ton ofzo, howard niet tegen gekomen, zal ik vanavond eens naar op zoek gaan. Kan ik eindelijk weer eens voetballen, alleen maar gehandeld afgelopen dagen, haha. Dank voor de adviezen en hulp, zeer gewaardeerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:45 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ali Al Habsi?
geen idee of ie nog in de PL speelt
Tim Howard is getint in ieder geval, is ook een IF van
Ehhh 18K, maar heb nog een Eto'o om te verpatsen. Helaas past ie niet in mn premierleague team, want dat is wel een opperneger natuurlijk. Misschien een gewone Howard en een Essien, denk dat ik dan aan 5 sterren ga komen. En nog een zwart tenue scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:56 schreef Fenomeno het volgende:
IF howard is niet zo duur, 20k geloof ik op de PS3, al weet ik natuurlijk niet hoeveel jij te besteden hebt
Daar haal je een zeer leuk IF Spaans team van!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:09 schreef Erik1991 het volgende:
Mwa ok. Ga nog eens even nadenken. Heb denk ik zo'n 160 k te besteden.
Ik hoop dat je als RW bedoeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind Robben het best als spits in Fifa.
LM/RM zie je soms een hele wedstrijd niet
Gomez > Dzeko . Die Gomez is gewoon niet van de bal te krijgen en schiet er tegen mij echt altijd een paar in. Kan die gozer echt niet uitstaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:06 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je als RW bedoeld?
Ben zelf bezig met een "budget" bundesliga team
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bct9FRoybbgDz
Als RB neem ik Lahm erbij
Als CM Diego
Als LW Podolski
En ik zet Gomez op de bank als pinchhitter
Ja dat is lame net als Anelka, dus hij mag van mij lekker op de bank beginnen. Als ik achter kom te staan mag hij invallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gomez > Dzeko . Die Gomez is gewoon niet van de bal te krijgen en schiet er tegen mij echt altijd een paar in. Kan die gozer echt niet uitstaan
In het echt krijgen beesten van 2 meter Tevez ook niet neer hoor. Kleine sterke rat is het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ja dat is lame net als Anelka, dus hij mag van mij lekker op de bank beginnen. Als ik achter kom te staan mag hij invallen
Had hetzelfde laatst tegen een gast met Tevez, mijn IF douglas kreeg dat kleine mormel niet van de bal af. In het echt krijgen ze Tevez natuurlijk ook niet snel van de bal af, maar komop Douglas 80kg 1.92 meter beukt vol in Tevez 65kg 1.73 meter en die tuinkabouter loopt gewoon door alsof er niks aan de hand is... (lengte en gewicht komen van Wikipedia en als het op wikipedia staat is het de waarheid!)
Netherbelgiansquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef laucas het volgende:
Als je teams snel zat bent (net zoals ik) dan zou ik geen NL-elftal maken
Verdediging is echt brak of je moet gaan voor een BPL verdediging die linkt met VDV/de Jong op het middenveld etc
Dan "hack" je hem toch? :pquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:41 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn virtual pro is verwijderdHeb geen zin om met een 70 poppetje te spelen
altijd die oersaaie potjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef Rijstbal het volgende:
Nee, dat gaat tegen mn principes in.Bovendien is clubs toch kut
Ja, dat is een goede, maakt het wel compleet. Want heb wel een goede keeper nodig, want ik ben gewoon een vreselijk slechte fifa-speler, hahaquote:
agbonlawhore op rechts?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Toefjes het volgende:
Vooralsnog mijn Wilders United:
GK: Cech
DR: Sagna
DC: Gallas
DC: Touré
DL: Clichy
MC: Essien
MC: Mikel
MC: Diaby
LF: Kalou
SC: Anelka
RF: Agbonlahor.
Tja, eerste wedstrijd verloren van iemand met 0-4, was gewoon te goed voor me, en daarna een krappe 2-3 nederlaag. Maar Wilders United is live
awesome jij bent ook slecht, keer potje doen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede, maakt het wel compleet. Want heb wel een goede keeper nodig, want ik ben gewoon een vreselijk slechte fifa-speler, haha
Vind Dzeko wel een redelijke kopper. Dus weet niet hoe City speelt maar mocht je snelle vleugelspelers hebben, haal de achterlijn en geef m voor op Dzekoquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:53 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik speel nu met Manchester City en vindt Dzeko geen fijne spits, hoe moet je m eigelijk gebruiken?
Balotelli is wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |