Hoe heet het programma waarmee je die info op je bureaublad kunt plaatsen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef McWurth het volgende:
[ link | afbeelding ]
met een paar handige programma'tjes ben ik van die vervelende icons op mijn desktop af en heb ik ruimte voor andere info op mijn desktop
rainmeter voor de info : http://rainmeter.net/cms/quote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hoe heet het programma waarmee je die info op je bureaublad kunt plaatsen?
/edit: Zag in de OP al wat suggesties staan![]()
![]()
/edit2: Bummer Samurize werkt niet onder Win7![]()
Na wat gegoogle kwam ik daar ook op uitquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef McWurth het volgende:
rainmeter voor de info : http://rainmeter.net/cms/
tevens:
[ afbeelding ]
Openbox is vetter.quote:Op zondag 13 november 2011 12:58 schreef Superthomas het volgende:
[ afbeelding ]
KDE is zó fokking vet!
vraag ik me al enige tijd af: waarom in godsnaam 3 schermen?????quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef luijtjuh het volgende:
Ik had eerst een paar saaie achtergronden op mijn 3 monitoren, maar dat heb ik nu veranderd naar deze (klik voor vergroting):
Met actieve vensters, zoals hij dus normaal gesproken gebruikt wordt:
[ link | afbeelding ]
Zonder actieve vensters, voor beter zicht op wallpapers:
[ link | afbeelding ]
nou ja ok 2 schermen kan ik wel begrijpen maar 3.... ja als je game ontwikkelaar bent ofzo kan het wel begrijpen maar TS of msn lol beetje overdreven maar ja ieder zijn dingquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef luijtjuh het volgende:
Omdat het kan ?
Voor mijn werk en school is het in ieder geval wel handig, want je kunt meerdere pagina's tegelijk bekijken. Je hoeft dus niet de hele tijd te switchen tussen de vensters.
Bovendien is het handig als je aan het gamen bent. Dan kan ik namelijk een MSN-gesprek, de mensen op TS en mijn gadgets goed in de gaten houden.
als ik een scherm voor een tientje kan kopen zou ik er toch even over nadenken kan dan toch niet heel goed zijn, van de vrachtwagen gevallen of je hebt gewoon veel gelukquote:Op zondag 20 november 2011 01:19 schreef luijtjuh het volgende:
Toevallig ben ik ook een game developer...
Wat zou jij trouwens doen als je een monitor voor een tientje kan kopen? Ik heb deze 3 schermen trouwens niet tegelijkertijd gekocht.
Ik heb drie monitoren: een 15", een 19" en een 24".quote:Op zondag 20 november 2011 01:56 schreef McWurth het volgende:
[..]
als ik een scherm voor een tientje kan kopen zou ik er toch even over nadenken kan dan toch niet heel goed zijn, van de vrachtwagen gevallen of je hebt gewoon veel geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |