Ik heb inderdaad ook zo'n mooie map gekregen. En bij mij is het RAL 9001.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef mousemicky het volgende:
Heb je bij de oplevering geen map gekregen waar dit soort info in staat? Wij wel bij de oplevering van ons nieuwbouwhuis iig, erg handig, ook om er achter te komen of het verf op water of terpentinebasis is...
Meest gangbaar is trouwens RAL 9010, maar zeker weten doe je het nooit (zou ook zomaar 9001 kunnen zijn)
Ik vermoed dat het iig op waterbasis zal zijn. De profi jongens mogen meen ik niet meer op terpentine basis werken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef mousemicky het volgende:
Heb je bij de oplevering geen map gekregen waar dit soort info in staat? Wij wel bij de oplevering van ons nieuwbouwhuis iig, erg handig, ook om er achter te komen of het verf op water of terpentinebasis is...
Meest gangbaar is trouwens RAL 9010, maar zeker weten doe je het nooit (zou ook zomaar 9001 kunnen zijn)
Op basis van polyurethan-alkydhars staat er, bron:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:47 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het iig op waterbasis zal zijn. De profi jongens mogen meen ik niet meer op terpentine basis werken...
...quote:Als de trede nog helemaal kaal zijn, kun je hem met terpetine gedragen afwerken.
Meestal ( als het wit is ), is het 9010 ( wit ) of 9001 ( creme wit ).
Maar het kan ook weer op half recept zijn.
Maar als het nog niet gedaan is, eerst heel je huis afwerken en in huizen, en pas als allerlaatste je trap afwerken.
Wij mogen inderdaad BINNEN niet meer op synthetische / terpetine basis werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:47 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het iig op waterbasis zal zijn. De profi jongens mogen meen ik niet meer op terpentine basis werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en al helemaal voor op een trap.
Als het nog blank hout ( dus niet gegrond ), laat je even informeren in de schilderszaak, maar ga zoiezo voor terpetinegedragen!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:29 schreef klusfoobje het volgende:
2 compo op de trap, anders blijf je bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |