Wat een mooi snoetje heeft zij zeg!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:06 schreef Murmeli het volgende:
even nog een foto van mijn ex-poes Noes
[ afbeelding ]
Waar komen die hartjes op de tweede foto vandaan?quote:Op zondag 11 september 2011 14:15 schreef hugsy33 het volgende:
Wat een mooi snoetje heeft zij zeg!
Sinds 3 1/2 week is dit mijn allereerste katje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel Billy er eerst tussenuit gehaald hequote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef WinnieWana het volgende:
Billy vind hoog klimmen geweldig, en maar balanceren over die balken. En eraf komen, dat wil hij niet. Gelukkig zit het plafond nu dicht
geweldig!quote:
Idd, het zijn dan ook zusjesquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
geweldig!![]()
zo leuk om te zien dat ze alles samen doen.. alles ontdekken en zo nieuwsgierig
Inderdaad gave foto.quote:Op zondag 11 september 2011 14:23 schreef hugsy33 het volgende:
Later erbij gephotoshopped
Nog eentje dan, omdat ik deze zo gaaf vind
[ afbeelding ]
Gaaf gefilmd man! Ik kan echt uren kijken naar de bezigheden van kittensquote:
Hulde! Waren alle baasje maar zoals jijquote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef deadly_kiss het volgende:
King Midas mag volgende week uit het gips als alles mee zit![]()
[ afbeelding ]
inmiddels heeft het zoveel geld gekost dat we onze vakantie op onze buik kunnen schrijven![]()
maar ach, als ik hem zie lopen op zn gipspoot is het dat allemaal meer dan waard!
Ik vind nu dan ook dat wij echt zijn baasje zijn, ondanks dat het een zwerver is...
nu heb ik dus officieel 6 katten5 thuis, 1 op de zaak
![]()
crapy phonephoto,
Midas Jackson hiiihiiiiii![]()
[ afbeelding ]
Die is zeker gaaf zeg!quote:Op zondag 11 september 2011 14:23 schreef hugsy33 het volgende:
Later erbij gephotoshopped
Nog eentje dan, omdat ik deze zo gaaf vind
[ afbeelding ]
Dankje, is ook heel leuk, heb nog veeeel meer materiaal, ze halen zoveel capriolen uit!quote:Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gaaf gefilmd man! Ik kan echt uren kijken naar de bezigheden van kittens![]()
Mooi filmpje inderdaad, kwaliteitquote:
nou, dankjequote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Hulde! Waren alle baasje maar zoals jij
Ja, ze zijn raar genoeg van dezelfde moederquote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mooi filmpje inderdaad, kwaliteit![]()
Zijn het volle zusjes, dus uit hetzelfde nest van één moeder ? Want in dat geval is hun moeder zwanger geweest van twee verschillende vadersTja, dat kan bij katten en anders kun je genetisch gezien geen blauw en rood poesje in één nestje hebben.
zooooooooooo lief!!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:15 schreef hugsy33 het volgende:
Wat n koele taart!
Bliksem maakt graag een nestje in mijn haar om in te slapen. Hij kneed dan in je haar en wrijft met z'n neus helemaal verliefd over je hoofd. Ik verwachtte al dat hij langs zou komen dus heb mijn telefoon neergezet met Timelapse aan, en ja hoor Bingo!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |