Ik heb nu drie smaken uitgeprobeerd, ben halverwege. Als het op is komt er voor mij niet opnieuw van DE binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n gratis proefsetje DE ontvangen. Ik vind de Sontuoso best lekker eigenlijk
Maar het prijsverschil is minimaal en de overbodige verpakking vind ik ook niet handig...
Mijn conclusie: vooral Nespresso blijven drinken en misschien af en toe een pakje DE
edit:
De Satinato is niet te zuipen
Daarom wissel ik het ook af. 's Ochtends filterkoffie en 's avonds nog 1 Nespressootje, als tractatie.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:44 schreef Tezz het volgende:
Ik begin steeds meer tegen de prijs aan te lopen. Mijn bestelling van 200 cupjes kost 70 euro en ik kan er net 5, misschien 6 weken mee doen. Aardig kostenpostje! Maar het is zo lekker.....
Idem hier. Buiten dat ik mijn Senseo direct bij het oud vuil heb gezet nadat ik mijn Nespresso kocht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:51 schreef Faithz het volgende:
Grappig dat we het hier nu vooral hebben over navullen en goedkopere alternatieven voor de nespresso cups.
Ik begin er niet aan, dan tuig ik mijn senseo wel weer op. Ik tik met pijn de euro's af maar dat komt omdat ik graag lekkere koffie drink
Ik zei t wel heel stoer maar ik heb mijn senseo ook meteen weggegevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idem hier. Buiten dat ik mijn Senseo direct bij het oud vuil heb gezet nadat ik mijn Nespresso kocht.
Geen inferieure cups in mijn apparaat!
Ja, dat is het plan hier ook maar in de praktijk nemen we toch vaak nespresso!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daarom wissel ik het ook af. 's Ochtends filterkoffie en 's avonds nog 1 Nespressootje, als tractatie.
Makroquote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een Lattemento van de Makro. Kruidvat heeft een goedkopere versie maar daarvan ging bij mij na een tijdje de binnenlaag stuk. De Lattemento is van roestvrij staal dus die heeft dat probleem niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop