Sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:23 schreef Peter het volgende:
Hey! topicjatter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zo'n username ben je daar wel de aangewezen persoon voor jaquote:
Ja, dat duurt alleen zo langquote:
Oh ja, ik moet me ook scheren. Ben nog niet helemaal gewendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb me gisteren voor het eerst in ik-weet-niet-hoe-lang geschoren.
Ik had echt een superbaard en ik was er trots op
En het deed hartstikke veel pijn.
Dat wilde ik even delen.
En getrouwd..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Jim op RTL4... damn wat is die toch lekker opgedroogd
Ja, als hij zijn mond maar houdtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Jim op RTL4... damn wat is die toch lekker opgedroogd
Daar voel je niks van bij het kijkenquote:
Haha, mooi toch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet me ook scheren. Ben nog niet helemaal gewend
Gij overspeligequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar voel je niks van bij het kijken
Ja ik ben een boefje...quote:
Denk je dat een niet-doos met Jim trouwtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben een boefje...
Ik vind die vrouw van Jim overigens maar een doos
Euhm waarom niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Denk je dat een niet-doos met Jim trouwt?
My sentiments exactly.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, als hij zijn mond maar houdt
Kom nu, kijk naar de jongen.quote:
Dat gaat ook nooit meer over kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik word steeds jaloerser op mannen met een mooie gladde huid
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik word steeds jaloerser op mannen met een mooie gladde huid
Je hoort me een hart onder mijn riem te stekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat gaat ook nooit meer over kan ik je vertellen!
Ik heb bij hem het idee dat het qua leeghoofdigheid wel mee valt eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kom nu, kijk naar de jongen.
Het is lekker en zoutig, maar er zit gewoon niks in
Airheadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb bij hem het idee dat het qua leeghoofdigheid wel mee valt eigenlijk
Een jonge homo die in je verhaal de kracht vond of iets dergelijksquote:
Nee, een oude homo die heel veel uit zijn eigen leven herkende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een jonge homo die in je verhaal de kracht vond of iets dergelijks![]()
?
With my luck...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Puistjes?
Wat een binnenkomer.
Sorry.
Maar dat is maar voor éven.Die puisten dan.
Maar eh, hai.
welke? die met knuffel emo verhaaltje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Oh heee, dat ik-ben-niet-homo-hou-op-hou-op programma van Arie Boomsma is erop!
Heb je het over Ang3lquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een oude homo die heel veel uit zijn eigen leven herkende.
quote:
Na de puisten komt de echte baardgroei he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een oude homo die heel veel uit zijn eigen leven herkende.
[..]
With my luck...
Dan hoop ik maar dat mijn rug niet zo harig wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Na de puisten komt de echte baardgroei he?Dat is de volgende stap! Tenminste... de volgorde eerst borsthaar en dán puistjes is wel wat eigenaardig.
Komt allemaal goed.
Ja maar die vader gaat toch ook bijna overgeven straks..? Of slaan of iets..?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Keukenkast het volgende:
Best zielig, dat uit de kast.
Die arme stakker is doodsbang.
Of moeder?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar die vader gaat toch ook bijna overgeven straks..? Of slaan of iets..?
Mwoah, part of the deal Woquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat mijn rug niet zo harig wordtMaar goed, ik heb het altijd al gehad, ook voor ik begon, dus ik zie het somber in.
Yep. Met nieuwe facewash gaat het wel langzaam beter, maar ik kan dus wel jaloers worden op mannetjes die zo zijn gefotosoept dat ze helemaal glad zijnquote:
Borsthaar heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Na de puisten komt de echte baardgroei he?Dat is de volgende stap! Tenminste... de volgorde eerst borsthaar en dán puistjes is wel wat eigenaardig.
Komt allemaal goed.
Ik welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Borsthaar heb ik niet eens.Of nou ja, eentje, af en toe.
I know right. Beetje overtrokken,mensenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb die aflevering nooit gezien maar jeetje die moeder
Enigszins nadelig dat de helft van de huid waar nog meer haar zat is verwijderd maar dit is al meer dan mijn vader heeft dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Aw!
Zo begon het mijne ook geloof ik
Steeds weer dezelfde?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Borsthaar heb ik niet eens.Of nou ja, eentje, af en toe.
moewahaha. Surpassing daddyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enigszins nadelig dat de helft van de huid waar nog meer haar zat is verwijderd maar dit is al meer dan mijn vader heeft dusnaar hem
Ja, zolang dat niet ook voor lichaamsgewicht gaat gelden..quote:
LOL ja 2 diva's op één bootquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Peter het volgende:
Er er nog plaats voor jezelf dan?
Die ego's zijn toch veel te groot?
weet je hoe leuk !quote:
dat is echt zoooo leuk, vraag maar aan ang3l en tmm. Die waren vorig jaar koning en koningin van de gay-pride.quote:
ik dacht dat ik de queen wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:01 schreef creno het volgende:
[..]
dat is echt zoooo leuk, vraag maar aan ang3l en tmm. Die waren vorig jaar koning en koningin van de gay-pride.
een slet is natuurlijk nooit een queen !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de queen was
Noem je mij nu een slet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef creno het volgende:
[..]
een slet is natuurlijk nooit een queen !
Gefelicteerd!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
het voelt niet heel erg feestelijk, zo in je eentje achter je pc
zou dus zo de NL uitvoering van Scot uit Breakfast with Scot ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:39 schreef TheVulture het volgende:
TMM![]()
Ik zit nu in een coupe met een manneke van hooguit 12 jaar in een complete D&G-outfit en bijbehorend Mari v/d Ven-kapsel
is wel aardig/grappig maar geen wereldschokkende Cinemaquote:
Behalve dat je met snel leven meestal in een gesloten kist wordt bezochtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:53 schreef Keukenkast het volgende:
Gefeliciteerd TMM
Live fast, die young and leave a pretty corpse
Details, Wonderer, mijn hartje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat je met snel leven meestal in een gesloten kist wordt bezocht
Heb ik oog voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Details, Wonderer, mijn hartje.
Dat is een mooie fotoquote:
Zeg, zal ik eens ff je keukenkastscharniertjes los komen slaan, troela!quote:
Dat die young gaat al niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:53 schreef Keukenkast het volgende:
Gefeliciteerd TMM
Dus u zoekt ruzie, Madame?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, zal ik eens ff je keukenkastscharniertjes los komen slaan, troela!
mwihihiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben altijd fair. Balanced niet zo heel erg
Ik flikker nog van een stoeprand als ik probeer te evenwichtsbalken.
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Da Erik, wil jij niet het Lowlands kaartje van CDP overkopen?
En dan met rikje, dick,sandra en mij naar Lowlands?
[KLB] Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Honger, en toch ook weer niet. En waar is die zon?
Ga dokter dan `-`quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[KLB] Dat vraag ik me ook af.![]()
En mijn tandwielafdruk is aan het ontsteken.[/KLB]
fast? met mijn figuur? dat zit er niet meer in op mijn leeftijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:53 schreef Keukenkast het volgende:
Gefeliciteerd TMM
Ok, zoek ik een anderquote:
1995 belde, het wil z'n humor terugquote:
Bah 1995 is ook altijd zo'n spelbreker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1995 belde, het wil z'n humor terug
Verjaardagen zijn sowieso naar, TMM.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fast? met mijn figuur? dat zit er niet meer in op mijn leeftijd
die young? moest dat, waarom heeft niemand mij ingelicht, te laat!
a pretty corpse zit er ook niet in, dat is al heel lang geleden...
wat een rotverjaardag
maar toch bedankt allemaal
1995? Hoe oud was je toen? 47?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1995 belde, het wil z'n humor terug
Aahh..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fast? met mijn figuur? dat zit er niet meer in op mijn leeftijd
die young? moest dat, waarom heeft niemand mij ingelicht, te laat!
a pretty corpse zit er ook niet in, dat is al heel lang geleden...
wat een rotverjaardag
maar toch bedankt allemaal
Nah, nog niet. Het zal wel loslopen.quote:
Wat doet Oprah bij Jerry Springer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eerst 2 skinny bitches die naakt vechten, nu is er een dikke negerin het podium op gestapt
Heb je je al opgegeven voor dat rusthuis waar Stroekie het altijd over had?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgend jaar ga ik mijn 40ste levensjaar al weer in, het is een wreed lot.
De grijze generaal.
Ik pak nog maar een glas chrystal clear, chin chin
Tandwielafdruk? Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
En mijn tandwielafdruk is aan het ontsteken.[/KLB]
Je bent in ieder geval gezegend met het talent om dingen de dramatiseren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
De grijze generaal.
Eergisteren gevallen met de mountainbike. Faal.quote:
47kg jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
1995? Hoe oud was je toen? 47?
Jij weet vast wel waar chin chin vandaan komt he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
De grijze generaal.
de roze rimpel, dat moet nog opgericht worden, anders ga ik naar het Rosa Spierhuisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je je al opgegeven voor dat rusthuis waar Stroekie het altijd over had?
nee vertel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet vast wel waar chin chin vandaan komt he?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee vertel?
Betekend vast ook gezondheid, net als allle proosten
wat kost een #LL2011 kaartje eigenlijk, en het is toch al maanden uitverkocht?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Da Erik, wil jij niet het Lowlands kaartje van CDP overkopen?
En dan met rikje, dick,sandra en mij naar Lowlands?
meer zelfs denk ik, ik denk dat het valse kaartjes zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus die oplichters van AMEX steken mooi 19 euro in hun zak
email ziet er op zich best wel uit als origineelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meer zelfs denk ik, ik denk dat het valse kaartjes zijn
Ik zou t niet vertrouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
email ziet er op zich best wel uit als origineel
maar inderdaad was vorige week wel in het nieuws dat er weer valse kaarten in omloop waren
quote:
denk je dat ik er verloren zou bijlopen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch jammer, ik zou wel eens willen zien hoe Stroekie zou reageren op Lowlands
Die vallen tenminste opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hooguit als een aangespoelde walrus
ik blijf dat nog steeds een zeer memorabele gelegenheid vinden !!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Keukenkast het volgende:
Mwihihi, ik las net toevallig het topic van de dag ná het gaydinay
Ja, ik ook. Stiekem denk ik nu dat we het drama heel hard hebben zitten uitlokken met z'n allen. Het was hartstikke leuk toenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik blijf dat nog steeds een zeer memorabele gelegenheid vinden !!!
ik kan mij heugen dat jij daar meer had zitten uitlokken dan enkel dramaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Stiekem denk ik nu dat we het drama heel hard hebben zitten uitlokken met z'n allen. Het was hartstikke leuk toen
Zwijg oude vrouw, de jaren hebben je kinds gemaakt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan mij heugen dat jij daar meer had zitten uitlokken dan enkel drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zwijg oude vrouw, de jaren hebben je kinds gemaakt!op mijn werk bezig ik op zulke momenten de gevleugelde uitspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK HOOR GEEN RARE DINGEN![]()
Ik-heb-niets-gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op mijn werk bezig ik op zulke momenten de gevleugelde uitspraak
IK HOOR GEEN RARE DINGEN
Maak er 1 danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog nooit een gate meegemaakt.
edit: denk ik..
geloof mij, ik ben niet braafquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelukkig zijn we nu allemaal braaf
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof mij, ik ben niet braaf![]()
oké ;Dquote:
Ik heb daar geen nostalgische herinneringen aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Keukenkast het volgende:
Maar ik bedoel er verder niks mee hoor.
Het was nostalgie
Oh kom nu,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb daar geen nostalgische herinneringen aan
ja, dat ben ik met je eens, en ik verwijt niemand iets, maar ik heb geen mooie herinneringen aan die avond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh kom nu,
het is al lang geleden nu.
dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zou waarschijnlijk genoten hebben
Jij bent zelf naar! Kom morgen ik heb honger jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vond het ook een nare avond.
nee, dat niet, maar er zullen wel altijd littekens blijvenquote:
Ik heb weleens gedroomd dat ik door mijn linkerarm te bewegen auto's kon starten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een grote bos krullen had, wat een tegenvaller dat ik weer wakker werd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een grote bos krullen had, wat een tegenvaller dat ik weer wakker werd.
Leg maar alvast in mijn bed, ik kom er zo aan.quote:
Ik moest even zoeken in mijn collectie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leg maar alvast in mijn bed, ik kom er zo aan.
Als ik met hem bezig ben heeft ie zijn ogen toch dicht van genotquote:
Weleens gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik droomde alleen maar dat ik handje in handje een boswandeling maakte met iemand
Nope neverquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Weleens gedaan?
Wedden dat er jongetjes langskomen die met takken naar je gooien
Mijn vriend en ik liepen laatst handjesvast door het bos.quote:
Ik ben iemand die zo'n tak netjes teruggeeft, en dan netjes ergens ingestokenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik liepen laatst handjesvast door het bos.
Uitgescholden, uitgelachen, tak tegen mijn achterhoofd en uitgemaakt voor vuile teringjood.
Ik raad het af.
Das handigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Steve het volgende:
Hier kom je niet snel iemand tegen in de bossen, dat scheelt.
Vriendlief is achter ze aan gerend en heeft ze goed bang gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zo'n tak netjes teruggeeft, en dan netjes ergens ingestoken
Ik weet waar jouw hier is, maar ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Steve het volgende:
Dat weiger ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik laat altijd los zodra er mensen in de buurt zijn
Dat 12 jarige grut pak ik ook gewoon aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vriendlief is achter ze aan gerend en heeft ze goed bang gemaakt
En het waren gewoon 12jarigen, die ga je niet slaan.
Stoer hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat 12 jarige grut pak ik ook gewoon aan
En dan nog moet je eerst iemand hebben om hand in hand mee te (willen) lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Steve het volgende:
ik ben niet zo van het kleffe gedoe in iemands aanwezigheid. Hetero of homo maakt niet uitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat weiger ik.
Ik hoef me voor niemand te schamen en ik geloof niet in die opgeklopte potenramrage.
Ik vind het niet klef om iemands hand vast te houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het kleffe gedoe in iemands aanwezigheid. Hetero of homo maakt niet uit
ik wel, niet dat ik het nooit doe, maar niet in gezelschapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind het niet klef om iemands hand vast te houden
ik loop gewoon handjesvast door de stad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik wel, niet dat ik het nooit doe, maar niet in gezelschap
En je moet het willen ja. Ik hou er niet zo van, hand in hand lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef Great.Expectations het volgende:
En dan nog moet je eerst iemand hebben om hand in hand mee te (willen) lopen.
Grens van Brabant, Limburg en België.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef Keukenkast het volgende:
Ik weet waar jouw hier is, maar ik ben het vergeten.
Waar was jouw hier ook al weer?
Als anderen het doen is het (soms) wel schattig/aandoenlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik hou zelf ook niet zo van dat hand in hand lopen, of andere vormen van publieke uitingen van genegenheid of emoties.
En als jij het doet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Als anderen het doen is het (soms) wel schattig/aandoenlijk.
Dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Als anderen het doen is het (soms) wel schattig/aandoenlijk.
Fred Patatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb trek in patat...
Waar moet ik wezen in Eindhoven voor goede patat?
frikandel in cola?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef Steve het volgende:
Bij Ang3l krijg je er misschien een frikandel in cola bij.
1. Ben je in Eindhoven?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb trek in patat...
Nee ik ben aan t koken bij Hetero terwijl hij t gras maait. Burgertrut galore!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef Steve het volgende:
Bij Ang3l krijg je er misschien een frikandel in cola bij.
Bij Dik & Lang in de straat van de irish pub en de achterkant van de hema. En het is friet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb trek in patat...
Ik had friet, maar heb het op het laatste moment veranderd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij Dik & Lang in de straat van de irish pub en de achterkant van de hema. En het is friet.
geforceerd, ik zie het alweerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
daar, ik kan ook lief doen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Angel post soms wel zijn naam, als hij niet oplet
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
geforceerd, ik zie het alweer
Ja per ongelukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Angel post soms wel zijn naam, als hij niet oplet
Voordeel van levenloos zijn, ik zie allesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja per ongeluken dan edit ik daarna.
Staat je goed, jaloeziequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
geforceerd, ik zie het alweer
Die baardquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk vind ik jou ook niet knapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die baard. Verder is het heel schattig hoor.
Ehm... tsja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Samen één baard; dat schept een band.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
al gezien dat het lijkt alsof we samen een baard hebben
Vond ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Samen één baard; dat schept een band.
Ga maar achterin de rij staanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ik jou ook niet knap
Hee, ik ben hele dagen helemaal alleen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Je zou toch soms willen dat er een slot op een keukenkastje kon he
Ik gun je een baard. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hee, ik ben hele dagen helemaal alleen.
Gun mij toch ook wat
Die is er dus net weer af!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik gun je een baard. Dat is ook wat waard.
picsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Die is er dus net weer af!
Ik zie er weer uit als een meisje van vijftien
Tot morgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij mij is het weer even glad... tot morgen
Ik ben op weg naar coupe holbewoner.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij mij is het weer even glad... tot morgen
Je kunt je deurtjes vervenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hee, ik ben hele dagen helemaal alleen.
Gun mij toch ook wat
omdat we wel beter wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
waarom wonen jullie niet in amsterdam
In Brabant zijn de breezers goedkoperquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
En praten de mensen raarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Brabant zijn de breezers goedkoper
Iets met karma.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is dat de overtreffende trap van coupe ravage, Erik?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar coupe holbewoner.
Oh ik was me niet bewust van coupe ravage, maar ik denk dat ik die dan nader. En holbewoner zit daarna jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat de overtreffende trap van coupe ravage, Erik?
Dat was het gisteren bij mij ook nog. Alhoewel, ik kan het met het mes nog wegkrijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar coupe holbewoner.
Omdat ik Rotterdam gelukkig benquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voor coupe holbewoner heb je toch ook hoofdhaar nodig?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat was het gisteren bij mij ook nog. Alhoewel, ik kan het met het mes nog wegkrijgen.
Holbewoner is als je alleen nog maar ogen zietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik was me niet bewust van coupe ravage, maar ik denk dat ik die dan nader. En holbewoner zit daarna ja.
Ohquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Holbewoner is als je alleen nog maar ogen ziet
Jij lekker eendagsbaardig mannetjequote:
Holbewoners worden ook kaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor coupe holbewoner heb je toch ook hoofdhaar nodig?
en terrechtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Keukenkast het volgende:
Moewah, het halve topic geilt op Steve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |