Ja, 2quote:
Ja maar ik heb geen Aldiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Likmossels vind ik ook niet zo lekker
Greys jij houdt toch van dropijs?
Awquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Aldi
Kijk
[ afbeelding ]
Ik zag ze vandeweek. Ik kan ze moeilijk voor je opsturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:18 schreef ElisaB het volgende:
Ze hebben bij de Aldi dropijsjes. MammaElisaB is al drie keer geweest, maar ze hebben ze steeds niet. Arme mamma
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Die likmossels van mij zijn episch lekker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Aldi
Kijk
[ afbeelding ]
Ja, ik wil wel, MM telkens niet.quote:
Ik weet het niet hoor; ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt vrij onsmakelijkquote:
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar moeders wil 3 dozenquote:
Als ik dat wil kan ik hier ook wel blijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Als je enkel wil bieren en in t zwembad liggen zou ik gewoon t goedkoopste boeken
Mijn ouders. Of die van MMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
En waar moet die arme arme BoeBoe dan heen?
Nee, dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag ze vandeweek. Ik kan ze moeilijk voor je opsturen
Mooie is, ik ben in principe niet gebonden aan het hoogseizoen. MM ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef Mama_Mia het volgende:
griekenland is volgens mij veel te heet als je in de zomer gaat toch?
Ja ik had al zo een vermoeden dat de cultuur en zo je aan je reet kunnen roesten, en die dingen die jij noemt die kun je overal wel doen , dus zoals ik al zei , gewoon de goedkoopste boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik dat wil kan ik hier ook wel blijven.
Dingen zoals watersport e.d is ook haske leuk. Maar ik ga niet voor rondleidingen e.d. Ik ga voor lekker aan het strand/zwembad liggen, jet ski, ect ect.
Voorjaar of najaar is dan voor Griekenland het lekkerstquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooie is, ik ben in principe niet gebonden aan het hoogseizoen. MM ook niet.
Ik kan best wel in mei vrij krijgen van school. En MM zijn baas zal daar ook ws niet moeilijk over doen. Maar ik wil wel heen als er zomerse temperaturen zijn. 40 graden is ook niet nodig, maar 25, 26,27, minstens.
Beeb gaat volgende week met de kids All-Inclusieven in Turkije. Zal vragen of ze je even belt als ze terug isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
Wie van jullie hier is in Turkije geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |