quote:We hadden het laatst toch over de microleningen van Kiva? Via deze link kunnen jullie 25 dollar uitlenen, om het uit te proberen: http://kiva.org/invitedby/renee5377
Kost je niks, dus allemaal meedoen!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Ow, gezellig; migraine! Dat heb ik een poos niet gehad
Nou de free loan had ik al gedaan en om de tetten van Rewimo te bedekken(zoals ElisaB zo keurig zei vanmorgenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou de free loan had ik al gedaan en om de tetten van Rewimo te bedekken(zoals ElisaB zo keurig zei vanmorgen) heb ik er ook nog maar een echte achteraan gedaan en nee niet alleen daarom hoor ,maar ik vind het ook een goede methode om mensen te helpen zodat ze zelf iets kunnen opbouwen
Ik heb het heul niet over Rewimo's tetten gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef indaha het volgende:
Nou de free loan had ik al gedaan en om de tetten van Rewimo te bedekken(zoals ElisaB zo keurig zei vanmorgen) heb ik er ook nog maar een echte achteraan gedaan en nee niet alleen daarom hoor ,maar ik vind het ook een goede methode om mensen te helpen zodat ze zelf iets kunnen opbouwen
Nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het heul niet over Rewimo's tetten gehad
Fijn dat het gezellig wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
aan de imigran Elies beterschap
Oognip en vriend zijn weer weg was gezellig en dit keer was ean beter in haar hum
Daarom sla ik terug. Stomme migraine.quote:
Dawazzik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het heul niet over Rewimo's tetten gehad
quote:
Deze zijn lekkerquote:
Te laatquote:
Egniequote:
Sorry Eliesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heeft ze de tetten nu in ieder geval bedekt.
Ja, dat is wel een heel bijzondere associatie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Sorry Elieshet was Cat, ik weet niet waaron ik jou associeerde met tetten
Nee, dat snap ik nou ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef indaha het volgende:
Sorry Elieshet was Cat, ik weet niet waaron ik jou associeerde met tetten
Hoe komt ze erop. Dat snap ik dan nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Cat22 het volgende:
Ja, dat is wel een heel bijzondere associatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |