quote:Ik draai W2K met alle service packs en de laatste IE versie.
Microsoft Internet Explorer has encountered a problem and needs to close.Error signature
AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2600.0 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik heb al andere browsers geprobeerd, maar ben helemaal aan IE gewend, een alternatief is dus niet gewenst.
Zoek eens op google op known issues wat betreft IE6 onder 2k.
Succes iig.
quote:of netschapie
Op vrijdag 28 juni 2002 19:43 schreef Arjan_Scholl het volgende:
Gewoon ff Mozilla installeren
quote:Yep, die draai ik 1x in de 2 weken...
Op vrijdag 28 juni 2002 20:42 schreef Raven het volgende:
al eens ad aware gedraaid? Wellicht dat er troep meedraait op de achtergrond.
Ik heb alle bovengenoemde opties geprobeerd (ik heb geen Kazaa trouwens), maar het probleem blijft.
Heb dus de hele boel opnieuw geinstalleerd, ff afwachten maar...
PS: bij 'about' staat nu 'This is a customized version of Internet Explorer'; waar dat nu opeens vandaan komt?
Komt dat door het opnieuw installeren?
quote:Hij draait nu (nog) stabiel, ff afwachten nog.
Op vrijdag 28 juni 2002 20:51 schreef Raven het volgende:
In configscherm bij software, IE6 selecteren, toevoegen/verwijderen en dan de optie herstellen kiezen? Wellicht dat nog een optie?
Kloteprogramma.
quote:Ja, precies, eerst een hoop geratel van de HD, dan opeens die melding, maar explorer werkt nog wel.
Op vrijdag 28 juni 2002 23:50 schreef beertje_ het volgende:
K'heb hetzelfde probleem sinds kort
Of loopt vast of duurt eeuwen
Rottige is dat die melding zowat een kwart van het scherm bestrijkt en altijd op de voorgrond is.
quote:Ik heb wel de google-bar, maar die heb ik al een tijdje en de problemen zijn van de laatste weken.
Op zaterdag 29 juni 2002 09:14 schreef niego het volgende:
heb je misschien toolbars in je browser geintegreerd? google search, yahoo, bonzi buddy en dergelijke? Die toolbars kunnen heel veel problemen veroorzaken.
quote:Zal ik zo ff doen...
Op zaterdag 29 juni 2002 02:11 schreef Dropslurf het volgende:
Check eens met ctrl-alt-del welke taken (edit - of processen - edit) 'hangen' op het moment dat je ruzie met IE hebt.
quote:Net is het weer voorgekomen, maar er 'hangt' niets.
Op zaterdag 29 juni 2002 02:11 schreef Dropslurf het volgende:
Check eens met ctrl-alt-del welke taken (edit - of processen - edit) 'hangen' op het moment dat je ruzie met IE hebt.
quote:Hmm, heb je wel gewoon de versie van de main download @ Microsoft dan? Er zijn ook allerlei ander versies. zoals een MSN versie, een door Yahoo iets aangepaste versie etc... Die geven allemaal die melding als is het meestal alleen een default instelling anders of een ander icoontje op bepaalde plaatsen. Daar zou ik me dus maar niet druk over maken, dat vastlopen is veel irritanter (verder weet ik het niet, laatste keer dat IE dit deed heb ik het permanet naar de hell verbannen waar het thuis hoord voor dit soort dingen uithalen).
Op vrijdag 28 juni 2002 20:45 schreef static het volgende:PS: bij 'about' staat nu 'This is a customized version of Internet Explorer'; waar dat nu opeens vandaan komt?
Komt dat door het opnieuw installeren?
Die zijn echt een bitch en kunnen ervoor zorgen dat andere applicatie crashen.
Lijkt me sterk dat dat ook met IE gebruikt, maar 't zou kunnen.
quote:Die had ik wel tot ik DSL van DT (Deutsche Telekom) nam, die hebben e.e.a. vernaderd kwam ik vanochtend te weten.
Op dinsdag 02 juli 2002 00:20 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Hmm, heb je wel gewoon de versie van de main download @ Microsoft dan? Er zijn ook allerlei ander versies. zoals een MSN versie, een door Yahoo iets aangepaste versie etc... Die geven allemaal die melding als is het meestal alleen een default instelling anders of een ander icoontje op bepaalde plaatsen. Daar zou ik me dus maar niet druk over maken, dat vastlopen is veel irritanter (verder weet ik het niet, laatste keer dat IE dit deed heb ik het permanet naar de hell verbannen waar het thuis hoord voor dit soort dingen uithalen).
quote:Ja, Norton Anti-virus...
Op dinsdag 02 juli 2002 00:28 schreef Vision het volgende:
draai je een virusscanner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |