Te laat voor maandagquote:
dat is meestal wel een goede remediequote:
Ik denk dat ik jou dan maar een goede nachtrust ga toewensen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, weer een fles leeg![]()
ik ga het licht maar uit doen denk ik
ik zag een zielsverwant, vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo![]()
op dit moment
No offense
Veel plezier danquote:
dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dan maar een goede nachtrust ga toewensen.![]()
Die was toch ver weg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik net eindelijk ff mnaan de telefoon en heb m vanalles te vertellen, zegt ie ineens halverwege ' ja ehm ik ga nu slapen' zegt welterusten en hangt op
en nu voelt het zo dunno, meh
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik net eindelijk ff mnaan de telefoon en heb m vanalles te vertellen, zegt ie ineens halverwege ' ja ehm ik ga nu slapen' zegt welterusten en hangt op
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hij zou ook donderdag komen en tot zaterdag blijven, dus ik zo ' tot zondag mag ook gewoon hoor' komt tie met 'ja, maar ik weet nog niet of ik dat wil'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje gek.
Zal vast een goede reden voor zijn.
hij heeft vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]Ik weet het ook niet, misschien heeft ie maandag een drukke dag en wil ie er op tijd zijn?
troost je, komt bij mij ook voor, zit vrouwlief een heel verhaal op te hangen en ben ik niet in de stemming daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij heeft vakantie
blegh ik moet kappen met mezelf zo gek maken
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeftquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeft
/eindepestmodus
quote:
...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ie een fysieke inspanning verricht heeft
/eindepestmodus
inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
.....hij was gister op de verjaardag van zn ex
Merelstreepje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh Myr, ik heb Mer in dr fobo gekrabbeld en de groeten van jou gedaan
Uknowwhy en omdat het leuk isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merelstreepje?![]()
Hahaha, why.maar tof.
dat dusquote:
Ik weet van niets, Faalhaasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uknowwhy en omdat het leuk is
DAT kan ik me wel voorstellen, met ex-en weet je het immers nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusen nu vind mijn onzekere hoofd alles een aanleiding om te twijfelen
Faalhaas? je???quote:
ik denk er ook echt totaal niet aan om iets met een van mn exen te doen, mja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT kan ik me wel voorstellen, met ex-en weet je het immers nooit.
Is hier wat veiliger, mijn ex-en zijn inmiddels al lang geleden
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij bent een klein schattig jongetje.
ik heb wel wat ex-en waar ik het nog best mee zou willen/kunnen, maar geen idee meer waar ze uithangen, geheid ook allemaal getrouwd/kids, dat maakt me wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk er ook echt totaal niet aan om iets met een van mn exen te doen, mja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk
Grote mond weer teruggevonden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihi hoe schattig, ik wil je aaien.
ik heb met twee van de drie nog regelmatig contactquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel wat ex-en waar ik het nog best mee zou willen/kunnen, maar geen idee meer waar ze uithangen, geheid ook allemaal getrouwd/kids, dat maakt me wel nieuwsgierig.
Ik ben kei stoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Grote mond weer teruggevonden?
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb met twee van de drie nog regelmatig contactop zich wel leuk, maar ik zou het echt niet meer met ze willen doen
Nouhouhou...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is groot dat ik ook zou afknappen, die ex-en zijn in mijn gedachten nog steeds 20, maar het is dus ook 20 jaar geledenwie weet hoer ze zijn / er uit zien nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |