Zelfs zanger Rinus boven Plage.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Bete zomerklanken dan Plage, dat sowieso
ahahaha. ik kan echt werkelijk geen goeie reden bedenken waarom iets dat zich de vrije piraten noemt een logo met kerstbomen heeft. En dat begin ik nog niet eens over het nummer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs zanger Rinus boven Plage.
Hell. zelfs Frank en Mirella!!![]()
![]()
Piraterij, maloten, blablablaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ahahaha. ik kan echt werkelijk geen goeie reden bedenken waarom iets dat zich de vrije piraten noemt een logo met kerstbomen heeft. En dat begin ik nog niet eens over het nummer.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:19 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag weer een dagje zonder 3FM
zet die mast nou weer eens op vol vermogen
na 2 wat brute UI's te hebben gehad vond ik het nu tijd voor iets braafsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ROckie in da house. Ik herkende je helemaal niet meer met deze UI
Meesterlijk filmpje inddquote:
Vorige week een goede Gardena bij de Wehkamp gekocht. Doet 't perfect en was mooi geprijsd (dagaanbieding).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:30 schreef themauster het volgende:
![]()
Zometeen op grasmaaier jacht voor ons nieuwe huis
Mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zat te denken. PowNed denkt er toch aan om weg uit het publieke bestel te gaan omdat ze niet met andere oproepen willen fuseren? Dan verliezen Bert en Rob hun baan bij 3FM. Vara heeft behoorlijk ingeleverd met de nieuwe programmering, dus wellicht krijgt Vara weer 2 uur per dag erbij omdat PowNed weg is (ik noem maar wat). Rob zou dan misschien 14-16 kunnen doen (want 12-14 Effe Ekdom wordt natuurlijk niet geschrapt) en dat Bert voor de KRO in de nacht weer 4-6 gaat doen. Zo worden die uren weer gecompenseerd en het leek mij wel een goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |