Bij mij verschilt het, het langste is 26 uur geweest maar ik laad hem nu elke avond op dus dan is het rond de 16 uurquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef deepart het volgende:
Ik doe ongeveer 15 uur met een volgeladen accu. Geen probleem want voor het slapen leg ik hem aan de lader. Ben alleen benieuwd hoelang jullie ermee doen?
Hm, vergrendelscherm moet ik via widgetlocker doen en dan moet ik een deel van het plaatje selecteren, waardoor hij qua kwaliteit afneemt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Misschien dat je dit bedoeld? Opties => display => schermdisplay => en daar kan je je achtergrond veranderen van zowel het startscherm als het vergrendelscherm.
Als je afbeeldingen van een hogere resolutie gebruikt zul je dit niet hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, vergrendelscherm moet ik via widgetlocker doen en dan moet ik een deel van het plaatje selecteren, waardoor hij qua kwaliteit afneemt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef deepart het volgende:
Ik doe ongeveer 15 uur met een volgeladen accu. Geen probleem want voor het slapen leg ik hem aan de lader. Ben alleen benieuwd hoelang jullie ermee doen?
Bij mij is na 2 dagen en 7 uur (= 55 uur) op de accu nog 40% over. 'k heb een paar keer gebeld, gesmst, whatsapp gebruikt en een keer mail en hyves gecheckt. Geen spelletjes gespeeld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het, het langste is 26 uur geweest maar ik laad hem nu elke avond op dus dan is het rond de 16 uur
Villainrom ken ik niet... ik heb tot nu toe alleen Lightning Rom gehad en dan nu MIUI.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef MetBas het volgende:
Staat die op xda? Fijner dan villainrom? Zo eens even naar kijken.
Is MIUI nog steeds in een alpha stadium?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Villainrom ken ik niet... ik heb tot nu toe alleen Lightning Rom gehad en dan nu MIUI.
MIUI vind ik echt goed.... op 1 ding na. De mail client. Daar kan ik namelijk geen HTML mail in bekijken en dat kan in de stock app wel en in die van Lightning Rom ook.
Daar moet ik dus nog een oplossing voor zoeken.
Hij staat inderdaad op XDA.
Ja dat gebruik ik nooit.... het was me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef MetBas het volgende:
Mweh, hij heeft geen FM-radio. Ik laat hem nog even links liggen.
Ja, zolang ik geen spelletjes speel oid haal ik ook een batterijduur van tegen de 3 dagen. Normaal gesproken leg ik mijn toestel om de dag aan de lader.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is na 2 dagen en 7 uur (= 55 uur) op de accu nog 40% over. 'k heb een paar keer gebeld, gesmst, whatsapp gebruikt en een keer mail en hyves gecheckt. Geen spelletjes gespeeld.
Ik heb firmware 2.3.3 KG2. Wifi staat bij mij altijd aan en de schermhelderheid op automatisch.
Jawel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef MetBas het volgende:
Mweh, hij heeft geen FM-radio. Ik laat hem nog even links liggen.
Sorry te snel gelezen, dacht dat het over de tel gingquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
MIUI heeft nog geen FM-radio hoor.
Bijna niemand in dit topic heeft last van de door jouw beschreven problemen, dus ik denk eerder dat je een maandagochtendtoestel hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een pleuris telefoons zijn die Samsungs loopt vast steeds, iedere keer die batterij eruit halen
Volgende keer gewoon weer HTC.
Geen idee.... ik kwam er vrij snel achter dat MIUI nog teveel gebreken heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:18 schreef _Flea_ het volgende:
En hoe is de batterijduur met de MIUI rom?
Koop dan een iPhone. Werkt altijd, razendsnel, crasht zelden, prima batterijduur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een pleuris telefoons zijn die Samsungs loopt vast steeds, iedere keer die batterij eruit halen
Volgende keer gewoon weer HTC.
Altijd? Dan had mijn collega vast een andere telefoon vermomd in een iPhone jasjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop dan een iPhone. Werkt altijd, razendsnel, crasht zelden, prima batterijduur.
Zo prima dat je hem niet eens zelf kan vervangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop dan een iPhone. Werkt altijd, razendsnel, crasht zelden, prima batterijduur.
Hoe vaak heb jij ooit de batterij van je telefoon vervangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo prima dat je hem niet eens zelf kan vervangen.
Wat kost een batterijtje vervangen ook al weer bij de Smackintosh-winkel?
Met een nandroid backup kan toch niet veel mis gaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:07 schreef Rekkie het volgende:
Oh kijk uit met Custom Roms..... kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Aan een nandroid backup heb je niet zoveel als je telefoon helemaal niet meer opstartquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Met een nandroid backup kan toch niet veel mis gaan?
Meestal na een jaartje koop ik een nieuwe batterij. Scheelt enorm hoor zo'n ding is na een jaar flink wat capaciteit kwijt. Ook heb ik als ik op reis ga vaak een 2e opgeladen batterij bij me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij ooit de batterij van je telefoon vervangen?
Idem!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Meestal na een jaartje koop ik een nieuwe batterij. Scheelt enorm hoor zo'n ding is na een jaar flink wat capaciteit kwijt. Ook heb ik als ik op reis ga vaak een 2e opgeladen batterij bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |