abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100212767

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/

[ Bericht 4% gewijzigd door Rekkie op 02-08-2011 09:27:35 ]
pi_100212865
Zijn er al mensen die ook Lite'ning Rom V4.1 gebruiken?
pi_100214034
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Rekkie het volgende:
Nee, maar ik ga er morgen eentje halen. Kan je er wat meer over vertellen?
pi_100214399
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik draai nu 3.2 maar morgen misschien even 4.1 erop gooien.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_100214636
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga er morgen eentje halen. Kan je er wat meer over vertellen?
http://forum.xda-develope(...)cababb4b52&t=1095274
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:44:03 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_100215852
Heb het toestel nog niet geflashed. Binnekort denk ik maar eens proberen. Welke raden jullie aan en waarom?
pi_100215885
Sinds ik terug ben gekomen van vakantie (waar 'ie alleen maar aan was, verder niet is gebruikt), gaat m'n batterij opeens een stuk langer mee. Werd tijd ook.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_100223486
Kan dat stuk over dat 8gb SD kaartje niet uit de OP?

Krijgt iedereen hier ook reacties over de telefoon over het feit hoe dun en licht hij is?
pi_100223853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:04 schreef _Flea_ het volgende:

Krijgt iedereen hier ook reacties over de telefoon over het feit hoe dun en licht hij is?
Yup!
pi_100223909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:04 schreef _Flea_ het volgende:
Kan dat stuk over dat 8gb SD kaartje niet uit de OP?

Done!
pi_100223979
Top of the bill. :')

Vannacht hoorde ik een piepje. Kijk ik vanmorgen staat hij in 'veilige toestand'. Is het niet stiekem een windows telefoon? Ik ben werkelijk de meest grote light gebruiker van het apparaat die je kunt vinden. Wat een bagger.
pi_100224021
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Top of the bill. :')

Vannacht hoorde ik een piepje. Kijk ik vanmorgen staat hij in 'veilige toestand'. Is het niet stiekem een windows telefoon? Ik ben werkelijk de meest grote light gebruiker van het apparaat die je kunt vinden. Wat een bagger.
Android kan niet tegen light-gebruikers, daar hebben ze Nokia voor in het leven geroepen :P
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:18:18 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_100225070
Net Google Music beta invite gekregen en geïnstalleerd op m`n SGS2! Fucking nice ook, heb de muziek van m`n computer geüpload naar Google Music en kan nu via de app alles streamen en downloaden!
pi_100225124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Android kan niet tegen light-gebruikers, daar hebben ze Nokia voor in het leven geroepen :P
Ja maar die heeft dus echt windows binnenkort.
pi_100225261
woehoee nummerbehoud is goedgekeurd, straks de galaxy ophalen *O*
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:51:52 #16
189216 netolk
maar dan andersom
pi_100229110
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ja maar die heeft dus echt windows binnenkort.
Dus dat werkt binnenkort niet meer xd
Beware of the Raping Zebra's
pi_100229758
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef Afwazig het volgende:
Net Google Music beta invite gekregen en geïnstalleerd op m`n SGS2! Fucking nice ook, heb de muziek van m`n computer geüpload naar Google Music en kan nu via de app alles streamen en downloaden!
Slurpt het veel data?

En heb je invite voor me? O+
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:28:25 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_100230309
Heb nog één invite. Maar dan moet je wel beloven de 2 invites die jij krijgt aan mensen uit dit topic te geven als daar behoefte aan is. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Afwazig op 02-08-2011 13:34:52 ]
pi_100230444
Deal! Ik stuur je met tien minuten mijn mail even in PM
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:40:50 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_100230740
Heb je de invite gestuurd en de App gemaild! Die is nog niet via de market in NL verkrijgbaar namelijk.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:43:38 #21
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100230819
Oh daar heb ik ook wel interesse in. Even lekker pielen daarmee O+ De andere invites gaan naar gedadigden hier natuurlijk.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_100230849
Wat is je email? Pm anders maar even
pi_100230895
En bedankt trouwens!
pi_100231046
Ik sla een invite ook niet af O-)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:57:13 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_100231265
Het werkt wel leuk. Alleen het uploaden van je muziek naar Google Music gaat behoorlijk wat tijd in zitten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')