Wat?quote:
Uhu, klopt preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe weet nog in t begin idd. dat jullie wel een beetje om elkaar heen dansten op fok
maar alle 2 al met iemand gingen enzo
Okay.. C_a met twee vlechtjes komt er best mee wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a wilde als een stel Zweden door Amsterdam gaan en dus kregen we allemaal Zweedse namen
17 jaar oude MacBooks met krulletjes haar.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a wilde als een stel Zweden door Amsterdam gaan en dus kregen we allemaal Zweedse namen
en heloef heette?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sven Helsingborg.quote:
Maar dat hebben we niet eens gebruikt volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat hebben we niet eens gebruikt volgens mij.
Slaan mag...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
HALLON WAT DENKT MAMA WEL NIET?
Stuur ze me om kwart voor twaalf naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss dat kan niet he, je hebt zo een jubileum. dus paar minuten over 12 pasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
HALLON WAT DENKT MAMA WEL NIET?
Stuur ze me om kwart voor twaalf naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt een verbetering.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
17 jaar oude MacBooks met krulletjes haar.
Die Steve Jobs verzint steeds iets nieuws.
Doe eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny![]()
Ik moet je nog wat vertellen
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
Had ik al verteld over ongecoupeerde nudisten op de camping hier?
Dat snapt ze niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
tssss dat kan niet he, je hebt zo een jubileum. dus paar minuten over 12 pas
Ron en ik hebben één keer opgebleven nadat mama en papa naar bed waren, maar toen kregen we de slappe lach op de trap dus dat mag niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
Naar bed sturen?
Ouders zeggen wel eens: he ik ga slapen, doe jij het licht uit?
Sorry.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
Wat zijn dit dat dan allemaal voor Zweedse namen?
We hadden verzonnen dat we ons voor zouden doen als Zweden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
Wat zijn dit dat dan allemaal voor Zweedse namen?
En neemt gij, Olle, Priscilla tot u wettige echtgenoot..quote:
Ik zag ze al: hangtietenquote:
Je weet in Woody's? Ik kreeg contact met dat meisje wat met die 3 jongen was? Toen vroeg ze met wie ben je allemaal? Dus ik aanwijzen, zegt ze, en dat is je broertje? En toen wees ze naar jouquote:
Ik vind de normale beter ja.quote:
Noes, why?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
We hadden verzonnen dat we ons voor zouden doen als Zweden.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat snapt ze niet.
[..]
Ron en ik hebben één keer opgebleven nadat mama en papa naar bed waren, maar toen kregen we de slappe lach op de trap dus dat mag niet meer.
Vraag C_Aquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |