Ron maakt daar altijd grapjes over.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje met een woordenboek Italiaans:
"Oog"
"Neus"
"Buik"
"Pehniss"
"Been"
"Mamma? Piemel staat er niet in?"
Ik lag hier op de grond van het lachen.
Ik ben nog niet eens een jaar geregistreerd haha, wel bijnaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dacht ms een jaar na de 1e keer dat jullie met elkaar gingen ofzo
Snelste man op aarde prachtige atleet.quote:
Aaaaahw! En waar heeft ze dat uberhaupt voor nodig? Heheheh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje met een woordenboek Italiaans:
"Oog"
"Neus"
"Buik"
"Pehniss"
"Been"
"Mamma? Piemel staat er niet in?"
Ik lag hier op de grond van het lachen.
Als-je-blieftquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
NOOOOOH ZULLEN WE DAT DOEN EN DAN NOEMEN WE ZE PRISCILLA EN DESTINY EN BJOETIFUL HOOP!
Ik probeerde een flauw woordgrapje te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Snelste man op aarde prachtige atleet.
hehe ok dan zou een jaar met benny gaan idd apart zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een jaar geregistreerd haha, wel bijnaDat voelt als jarig zijn denk ik, een jaar geregd zijn
Was het dus toch niet zo'n gekke keuze van mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron maakt daar altijd grapjes over.
Dan is het zo uit het niets van: Zag je dat? En dan zeg ik: Nee? En dan zegt hij: Dat was Usain Bolt.
Klinkt wel tof, zeker met je achternaam in combinatie
Ik ben serieus de hele dag Priscilla genoemd, en Ron Sjon en mama Bettine Vriesekoop en papa weet ik al niet meer maar ik heb zo gelachenquote:
Wuut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben serieus de hele dag Priscilla genoemd, en Ron Sjon en mama Bettine Vriesekoop en papa weet ik al niet meer maar ik heb zo gelachen
Ze is 6quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaahw! En waar heeft ze dat uberhaupt voor nodig? Heheheh?
Welterustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ipv een film gekeken, heb ik net een uur getraind
Dus ik ga lekker naar bed toe
Weltrusten
Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok dan zou een jaar met benny gaan idd apart zijn
maar zo kort hier?
Trusten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
trusten caquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Slaap lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ah je had je oog al meten op hem laten vallen hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!
Jup.. Zou je niet zeggen he?![]()
Hey jou ken ik.quote:
Ohwquote:
Ik vond hem echt meteen leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ah je had je oog al meten op hem laten vallen he
nee idd.
Dat is echt te toevallig.quote:
Lekker danquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Oh ja KPN haat mij.
Ze sluiten we weer aan vandaag maar hoe laat vraagt u zich af?
OM GODVERDOMME 22:00 ALS VI IS AFGELOPEN IK KEEK HIER GODVERDOMME TWEE WEKEN NAAR UIT
als hij daar berry wordt genoemd ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal ie vanzelf wel eens leren kennen
Een van de eerste?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was wel een van de eerste die ik leerde kennen hier van FOK!
Gelukkig is daar RTL gemist, hoezee hoezee!quote:
Wuut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
Heb je trouwens al kennis gemaakt met Annika, Bjorn en ik weet al niet meer hoe ik heette?
hehe weet nog in t begin idd. dat jullie wel een beetje om elkaar heen dansten op fokquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond hem echt meteen leukMaar ik dacht dat ie oud was
Maar dat viel zat mee en toen kreeg ik hem op Facebook en toen en toen en toen
![]()
Daar moet je voor betalen toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is daar RTL gemist, hoezee hoezee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |