Dit dus, en dan vooral (zoals TS al zei), van die ouderen die niks vragen en je alleen een beetje arrogant en emotieloos aankijken. Op het moment dat diegene iets zou vragen, zou bijna elke jongere meteen opstaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Het getuigt van enig fatsoen als je opstaat voor een (bejaard) persoon die slecht ter been is. Ik heb echter een hekel aan arrogante bejaarden die denken dat het de gewoonste zaak van de wereld is dat men opstaat; of dat het normaal is om voor te dringen bij de kassa omdat ze oud zijn
Gewoon geen oog contact maken, heb je ook nergens last vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen die dingen verwachten dat je dingen doet zonder het te vragen.
Dat hoop je op zich wel als je op de operatietafel ligt en je slagader springt ineens open.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen die dingen verwachten dat je dingen doet zonder het te vragen.
Inderdaad. Ouderen die in de spits reizen, geen medelijden mee, anders is het gewoon fatsoen. Ik heb er ooit eentje gehad die graag wou dat ik op zou staan, terwijl ik op krukken liep vanwege zware knieblessure.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
Indeed, als ik eenmaal zit in de trein heb ik al een hele dag gewerkt en dus de hele dag gestaan.
Jij bent bejaard?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef BroodjeBeenham het volgende:
Het is ook niet verplicht. Bepaalde mensen doen het omdat ze het vinden horen, anderen blijven lekker zitten. Het is mij om het even.
Hier dringen de bejaarden altijd voor bij de visboer op de markt, als ik dan vraag of ze het heel druk hebben vandaag kijken ze nooit zo vrolijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Het getuigt van enig fatsoen als je opstaat voor een (bejaard) persoon die slecht ter been is. Ik heb echter een hekel aan arrogante bejaarden die denken dat het de gewoonste zaak van de wereld is dat men opstaat; of dat het normaal is om voor te dringen bij de kassa omdat ze oud zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |