Heb nooit oordopjes gehad maar heb ze speciaal voor Nature One laten aanmeten, helaas vertraging bij Schoonenberg waardoor ik ze niet op tijd hebquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Da_Ripper het volgende:
2004 was mijn enigste N1-Xperience en idd, de camping.... neem je oordopjes mee (juist als je wil slapen
)
Wat grappig!! 2004 was ook mijn enige N1 ervaring haha, toen ook op de camping gedraaidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Da_Ripper het volgende:
2004 was mijn enigste N1-Xperience en idd, de camping.... neem je oordopjes mee (juist als je wil slapen
)
Je hoort iedereen echt 'klagen' over het feit dat jij in moet openen en Showtek af mag sluiten. Ga er niet heen, maar ben benieuwd wat je tracklist zaterdag gaat wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef DjThera het volgende:
Ja veel plezier daar! Vooral op de camping ook hehe! Zaterdag Dance Valley openen, weer es wat anders
Ja was zeker gaaf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Van mij ook nog feli aan mstx. Succes met het presenteren.
Aftermovie van Free Festival ziet er supervet uit.Bijvoorbeeld dat stukje voor de hardcoredrop met die ogen.
Zal wel weer gemaakt zijn door 'de Belgen.'
Was iemand daar nog geweest? Een aanrader? Ik wilde er wel heen als ik niet op vakantie was, misschien volgend jaar.
quote:1. DJ Arne L II - Rest In Peace
2. DJ Zany - Sky High
3. The Hose - Drugqueen (Dark Oscillators Remix)
4. Duro - Cocaine Motherfucker (Al Pacino Mix)
5. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Mix)
6. A-lusion and Luna - We Are Back (Narcotica Toeristen Mix)
7. The Prophet Feat. Headhunterz - Scar Ur Face
8. Dutch Master - Flashback
9. Acti - Pass The Grass
10. Mr Puta - Green Stuff
11. Clive King - Pure Cocaine
12. D-Block & S-te-Fan - Guilty
13. Luna Meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
14. Activator & Zatox - Still Drunk
15. Freqs vs N3ck & Decepticon - Hallucinating (Geck-o Remix)
16. DJ Zany - Pure
17. High Voltage - Bombs Away
18. Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's "Dikke" Remix)
19. Dirk-Jan DJ - Pak Een Punt
Drugskoning Deeltjesversnellerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zojuist m'n eerste mix gemaakt, link zit in de pm
Oldschool CoDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha zegt de man met lvl 39Nee ik vond eerdere delen uit de serie leuk om te spelen maar ze zijn sinds mw2 de moeite (en vooral het geld) niet meer waard. Dat jij er plezier aan hebt is prima hoor maar ik vind dat de game vergelijkbaar is met een track van showtek ft the prophet en dan de brennan heart remix (om toch een beetje ontopic te blijven
)
Call of Duty 1 voor de ekte ektequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Oldschool CoDen dan bedoel ik nog oldere school dan jij bedoelt NLS
Het origineel @ 2:18quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:08 schreef T-Force het volgende:
Oude Geck-O plaatjeng gaat toch gereleased worden![]()
Vanaf 1.17 echt SNOEIEN![]()
CoD1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Call of Duty 1 voor de ekte ekte
Vind dat toch niks. Er moet een lekkere 'drive' inzitten. Als ik dit mooi vind kan ik beter naar hardcore gaan luisteren denk ik...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:08 schreef T-Force het volgende:
Goh waarom zouden ze dit nou doen?twitter:GerardHenninger twitterde op donderdag 04-08-2011 om 17:55:02Finshing @djbrennanheart 's ubercool Top Gear video! http://twitpic.com/60u1lh reageer retweet
Nee, hardcore zit zelfs een betere drive inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind dat toch niks. Er moet een lekkere 'drive' inzitten. Als ik dit mooi vind kan ik beter naar hardcore gaan luisteren denk ik...
Die s lekker.. punt..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:08 schreef T-Force het volgende:
Ben ik nou de enige die nooit zo goed snapt wat jullie met 'drive' bedoelen? Deze gaat toch heerlijk door? Of is dat geen drive?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind dat toch niks. Er moet een lekkere 'drive' inzitten. Als ik dit mooi vind kan ik beter naar hardcore gaan luisteren denk ik...
hij heeft wel body, maar geen drive... snap dat danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die nooit zo goed snapt wat jullie met 'drive' bedoelen? Deze gaat toch heerlijk door? Of is dat geen drive?
Heb jij je rijbewijs? Dat gevoel dat je krijgt als je een goede plaat hoort die lekker doorknalt waardoor je ongemerkt steeds verder je gaspedaal intrapt.. en dus steeds harder gaat rijden = drive.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die nooit zo goed snapt wat jullie met 'drive' bedoelen? Deze gaat toch heerlijk door? Of is dat geen drive?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |