Yep, irritant. Het is een issue dat al twee jaar open staat. De progress kun je volgen via:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is alleen op oplossing voor Piratebay, en die gebruik ik niet. Ik wil ook dat .doc bestanden direct openen zonder dat ze eerst opgeslagen worden.
quote:
Ooooooohw dat is de toegevoegde waardequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, maar Angry Birds werkt ook offline, i.t.t. de meeste "apps".
Kloptquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef bart1977 het volgende:
Plakken zonder opmaak, is dat niet CTRL+SHIFT+v?
Adblock Plus (beta)quote:Op maandag 19 september 2011 01:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er een addblocker voor Chrome zoals in FF?
Ja, en het heet Adblock. Verrassend he?quote:Op maandag 19 september 2011 01:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er een addblocker voor Chrome zoals in FF?
quote:Op maandag 19 september 2011 01:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ahadaarom vond ik hem niet, zocht naar addblock ipv adblock
Ben Chrome nu aan het ontdekken dus als jullie meer musthaves kunnen aanraden..... graag
Heb al een buddha achtergrondquote:Op maandag 19 september 2011 01:19 schreef Parafernalia het volgende:
Chrome LateNight.crx
Een zwarte skin...ik haat dat blauw
Heb een BBquote:
chrome webstorequote:Op maandag 19 september 2011 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar vind ik die extensie's? hij vind niks bij mij als ik er op zoek .
En sinds 5 minuten heb ik ook dezequote:Op maandag 19 september 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
https://chrome.google.com/webstore
Ik heb Chromebird, Gmail notifer, Screen capture(handig voor screenshots en delen ervan), goo.gl url shortner, Google+ +1-knop, Last.fm scrobbler for Google Music en Chrome to Phone.
quote:Rijksmuseum Spotlight maakt gebruik van jouw Google account, als je daarvoor toestemming geeft. Als je op vijf dagen het schilderij van die dag hebt bekeken kun je je aanmelden voor een gratis toegangskaart. Na vijftien bezoeken kun je je aanmelden voor twee gratis toegangskaartjes. Kijk op www.rijksmuseum.nl/spotlight/terms voor de voorwaarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |