Voor zover ik weet zit dat in de bezoek historie in gebakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef static het volgende:
Hoe krijg ik de search historie, dus niet de bezoek historie, weg? Vroeger zat in de IE bar iets van 'delete search history' hoe doe je dat in chrome?
Ook maar even geprobeerd, wat kut zeg!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
De nieuwe new tab-pagina is wel nice!
static, het kan wel... dan moet je in je bezoekhistorie zoeken naar de googlepagina van het zoekwoord.quote:
Wat doet het?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, dit is een heerlijke extensie voor het scrollen.
https://chrome.google.com(...)l&hc=search&hcp=main
Je moet Chrome ff opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het getest. Ik merk geen verschil eigenlijk
Angry Birds is ook een snelkoppeling toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hele webstore is een grote flop eigenlijk. Werkelijk overal in de comments staat "het is een snelkoppeling, geen app". Zijn er leuke apps voor chrome?
Op Angry Birds na dan.
Ja, maar Angry Birds werkt ook offline, i.t.t. de meeste "apps".quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Angry Birds is ook een snelkoppeling toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |