Ik ben Greys toch niet, mallerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die, ja daar had ik t al met Grijs over
Dan was ik wel een halve meter langerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Niet? Ik dacht altijd dat jullie elkaars kloon waren
Of Greys een halve meter korterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan was ik wel een halve meter langer
Ja, dat met die bewbs moeten we nog een beetje afstemmenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Maar verder komt het qua zangtechniek toch aardig overeen. En jullie zitten vaak met elkaars bewbs in de knoop
Mag ik daar de foto's van?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat met die bewbs moeten we nog een beetje afstemmen
waarom geeks?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
I had the time of my li-i-i-i-i-i-i-f-e
De Black Eyed Peas zijn geeks
Oftewel; geheugen dat is aangepast in de cache maar niet is weggeschreven.quote:A bit in a memory cache or virtual memory page that has been modified by the CPU, but not yet written back to storage.
Ik ben een geek hé, dat ik dacht dat het liedje over het eerste gingquote:When a guy has sex with a girl, then has sex with a different girl without showering or cleaning his dick from the previous partner. The dirty dick is then referred to as a dirty bit.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, ik ben de geek. Ik heb het even opgezocht
Aldus mij was het:
[..]
Oftewel; geheugen dat is aangepast in de cache maar niet is weggeschreven.
En volgens het BEP liedje is het:
[..]
Ik ben een geek hé, dat ik dacht dat het liedje over het eerste ging![]()
Muntstraat (heet t geloof ik) bij de tuinen ong.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
MM waar zag je me dan?
BAAAAAAAAAAAF?
Kijk, die is van onze nacht
Andere honden met 5 maanden kunnen vast langer het ophouden he?quote:
Nee, die zendmasten dat waren we niet. Maar er gebeurde wel iets akeligs in Japan toen we samen de Noordzee in sprongen en daar een polonaise dedenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
De laatste keer dat jullie de bewbs probeerden af te stemmen storten er zeker op onverklaarbare wijze twee zendmasten in?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die zendmasten dat waren we niet. Maar er gebeurde wel iets akeligs in Japan toen we samen de Noordzee in sprongen en daar een polonaise deden
Een pact gesloten met Boorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Ze had vandaag een nieuwe/ongebruikte schoenpoetsborstel van het aanrecht gejat. HOE is me een raadsel, want hij lag niet bij de rand en rechtop staand kan ze niet eens bij de rand
Dat doen we niet nog een keer en we vertellen het aan niemand, hequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die zendmasten dat waren we niet. Maar er gebeurde wel iets akeligs in Japan toen we samen de Noordzee in sprongen en daar een polonaise deden
Diaz is bijna 5 maanden en die slaapt uit tot 10 uurquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Andere honden met 5 maanden kunnen vast langer het ophouden he?
Maar ik vind dit al heel knap, vooral voor Biet die gewend was dat ze altijd kon wanneer ze wilde (door het kattenluik bij het opvanggezin).
En morgen komt de 'speciale' kattenbak waar ze als het goed is niet meer in kan
En had een jongehondencursus gevonden, maar daar moet je 3x per week heen. Is me iets teveelDus even andere zoeken.
Ze had vandaag een nieuwe/ongebruikte schoenpoetsborstel van het aanrecht gejat. HOE is me een raadsel, want hij lag niet bij de rand en rechtop staand kan ze niet eens bij de rand
Sssssssssssshtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat doen we niet nog een keer en we vertellen het aan niemand, he
Vanaf nu ga ik het ook steeds een half uurtje proberen te verlengenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz is bijna 5 maanden en die slaapt uit tot 10 uurMaar goed, elke hond is anders...Jules kreeg ik met 5,5 maand en die piste ook alles onder.
Stonden een paar tandafdrukken inquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus Greys, dat is wel heel vermoeiend ja!
Ik tiefte ze hooguit ff slapend op t balkon, maar die plasmatten waren wel geweldig.
Billy was voor 4 maanden helemaal zindelijk, dus ze kunnen het zeker wel op die leeftijd hoor.
Had ze de borstel gesloopt of alleen maar gepakt?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
En als je dr overdag alleen laat blijft ze wel droog?
Hier is er alleen op een van de eerste dagen dus een internet snoer gesneuveldquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ze hier nooit iets stuk gemaakt hebben of gepakt hebben zelfs Sjon niet
Als ik hier maar even naar boven loop om een was aan te zetten (en stiekem om het hoekje in de gang ga staan om te gluren) dan staat ze al met haar voorpoten op de salontafelquote:En de salontafel, daar kunnen ze allemaal op, als ze een dolle bui hebben staat zelfs Chico nog wel es op tafel te dansen
Ik lust er altijd wel eenquote:
Oh dat lijkt me best leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Moet je naar een hondenshow gaan, daar kan je die zooi goedkoop inslaan. Die mensen gaan daar vaak echt met tassen vol weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |