Wat een faalstreuvenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Belt mijn pa net op. Hadden ze hem vanmorgen gebeld over iets waarvoor ze mij moesten hebben.
Ik woon al drie jaar niet meer daar. beetje up to date waren die gegevens dus niet, terwijl ik recentelijk nog mijn gegevens heb doorgegeven. Gegevens komen van het UWV af, en tja dat zegt wel genoeg eigenlijk..
![]()
![]()
oh had met hun collega's van SoZaWe ruzie vandaag. Delen een hoop beslissingen in Rotterdam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Belt mijn pa net op. Hadden ze hem vanmorgen gebeld over iets waarvoor ze mij moesten hebben.
Ik woon al drie jaar niet meer daar. beetje up to date waren die gegevens dus niet, terwijl ik recentelijk nog mijn gegevens heb doorgegeven. Gegevens komen van het UWV af, en tja dat zegt wel genoeg eigenlijk..
![]()
![]()
Faalquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Net zoiets als aanrijden/wegrijden zeker?
Nee. Dr_fleesh was niet in de buurt.quote:
Vervelend voor je.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.
Koop een lolly en vier hetquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik ga even boodschappen doen
Het was nogal vroeg jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik ga even boodschappen doen
Ik lag toen nog lekker in bedquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was nogal vroeg ja...
Boodschap ze
Nee, jij drinkt het toch nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar MPG, kon je niet gewoon van mijn bier afblijven?.
Yukiquote:
DaMartquote:
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbersquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het maakte voor de uitslag uiteindelijk niet uit.
Leuk spel wel, dat Wordfeud.
Scrabble op de smartphonequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
DaMart![]()
[..]
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbers
OMG IK MOET HEB!!!quote:
Ja, je kan tegen iedereen spelen die het spel heeft geīnstalleerd, en je hebt 72 uur per beurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMG IK MOET HEB!!!
*appstore opstart
Kan ik dan tegen jullie spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |