SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ja toch! Ik heb er sc voor gezet. Voor de zekerheidquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:39 schreef MissVanity het volgende:
Wachten jullie maar.
Straks wordt dit een stormlooptopic!Als het een stormlooptopic wordt, faal je hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry! Ik zal je erbij zettenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:38 schreef MissVanity het volgende:
Ik mis mijn fokvrienden in dit topic... U.N.K.L.E., Chirrel en Saisai en de rest...
Waar blijven jullie?
Niet zo boos! Kusje op je bil!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:41 schreef Trollscience het volgende:
Wat een AIDS. er zijn genoeg SC topics hier. Tevens
[..]
Niet zo negatief doen!quote:
AAAH! Dat klinkt goed! Ik wil er ook een.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Saisai het volgende:
ik ben as we speak slagroombonbons aan het makenMaar nu moet ik wachten tot de slagoom weer is afgekoeld en kan ik jullie even verblijden met mijn aanwezigheid.
You're welcome dearquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kreeg spontaan aids van dit topic, waarvoor dank TS.
meh, dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
AAAH! Dat klinkt goed! Ik wil er ook een.
Ik eis pics van de bonbons als ze klaar zijn!
Precies wat zij zegt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Saisai het volgende:
als iedereen gewoon random shit gaat zeggen zoals ik, komt het vanzelf op gang. tevens was het wel waar wat ik zei.
Snoep je niet stiekem heel veel tijdens het maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |