Ook daar zul je, neem ik aan, om toegelaten te worden een diploma (of voldoende 21+ toets) voor nodig hebben.quote:
Ik zou zeggen dat, al weet ik niet of Nederlands niet gewoon tot het algemene CD-repetoire behoort?quote:
Uiteraard, maar is Nederlands dan ook een vereiste voor zo een toets?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook daar zul je, neem ik aan, om toegelaten te worden een diploma (of voldoende 21+ toets) voor nodig hebben.
TS is zo te zien gezakt op Nederlands, dus dat zal wel een vereiste zijn jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar is Nederlands dan ook een vereiste voor zo een toets?
Voor die opleiding, maar wellicht niet voor opleidingen die 100% in het Engels gegeven worden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS is zo te zien gezakt op Nederlands, dus dat zal wel een vereiste zijn ja
Nee, bedoelde: Is het afnemen van een examen Nederlands een vereiste voor alle HBO opleidingen, inclusief Engelse?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS is zo te zien gezakt op Nederlands, dus dat zal wel een vereiste zijn ja
Welke HS?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef yurway het volgende:
Hi allemaal,
bedankt voor de reacties tot nu toe. De opleiding is in het nederlands. SPH
Dan lijkt het me al je moeite niet waard. Inholland staat momenteel enorm onder vuur en haar opleiding wordt als niet veel waard gezien bij vele werkgevers als gevolg van al die commotie. Andere HS geen optie?quote:
Ik had me al aangemeld voordat dit alles aan het licht kwam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan lijkt het me al je moeite niet waard. Inholland staat momenteel enorm onder vuur en haar opleiding wordt als niet veel waard gezien bij vele werkgevers als gevolg van al die commotie. Andere HS geen optie?
Wanneer heb je je aangemeld dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:56 schreef yurway het volgende:
[..]
Ik had me al aangemeld voordat dit alles aan het licht kwam.
Persoonlijk zou ik me afmelden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:56 schreef yurway het volgende:
[..]
Ik had me al aangemeld voordat dit alles aan het licht kwam.
En je hebt nog nooit van afmelden gehoord?quote:Ik had me al aangemeld voordat dit alles aan het licht kwam.
Ik heb ¤ 75 voor de toets betaald! Na afmelding, krijg je, je geld niet terug!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:59 schreef Tja..1986 het volgende:
yurway:
[..]
En je hebt nog nooit van afmelden gehoord?
Dus jij vind 75 euro belangrijker dan een diploma die wat waard is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef yurway het volgende:
Ik heb ¤ 75 voor de toets betaald! Na afmelding, krijg je, je geld niet terug!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |