Oh, sorry, dan had ik de post van Terreros85 niet goed begrepen. Ik dacht dat hij het voorstel deed om de league uit te breiden van 10 naar 12 teams, waardoor ik mijn kans op een plekje in de fantasy-league exponentieel zag toenemen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:03 schreef rgras het volgende:
De vorige league bestond toch al uit 12 teams?
Yep. Huidige league heeft pas 10 teams maar 2 teams hebben hun uitnodiging nog niet geaccepteerd. Afwachten dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:03 schreef rgras het volgende:
De vorige league bestond toch al uit 12 teams?
Inmiddels al iets vernomen van de 'dissidenten'?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef BusterPosey het volgende:
Hoe verlopen de 'contractbesprekingen' van de 2 users die in 'holdout' zitten?
quote:Your draft is currently scheduled for Sun Sep 4 7:30pm CEST
Oke, jammer voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef Guard het volgende:
Tering, gewoon nieuw topic gemist
mijn forum skills nemen af doordat er reeksen bestaan
En ja sinds vandaag zitten we vol, iedereen die vorig jaar meespeelde is teruggekeerd.
En je kunt sowieso altijd meedoen in een public league. Ik speel altijd in eentje extra.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, jammer voor mij.
Bij voldoende animo ben ik wel bereid om een tweede league te openen.
Ja, ik speel sinds afgelopen jaar bij verschillende sporten in een aantal public leagues via ESPN. Jullie spelen via Yahoo, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef popolon het volgende:
[..]
En je kunt sowieso altijd meedoen in een public league. Ik speel altijd in eentje extra.
Ik zal ook eens een kijkje gaan nemen bij Yahoo. Ik ben altijd in voor iets nieuws op fantasy-gebiedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef Guard het volgende:
Yup, we spelen al jaren bij Yahoo.
Persoonlijk vind de interface van Yahoo een stuk prettiger dan die van ESPN (ik heb een keeper league bij ESPN)
Op zich niks mis mee. RB situatie in Washington probeer ik te verkomen. Hightower, Torain, Helu....je weet maar nooit met Shanahan. Knox is op dit moment niet eens een starter voor de Bears. Bennett, Williams en Hester staan boven hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef BusterPosey het volgende:
Net in een verloren uurtje een snake draft gedaan op ESPN (H2H points)
QB T. Romo
RB A. Peterson
RB P. Hillis
RB/WR B.J. Green-Ellis
WR G. Jennings
WR S. Johnson
TE J. Finley
D/ST Falcons
K M. Crosby
BE M. Manningham (WR)
BE M. Lynch (RB)
BE R. Torain (RB)