Oh, sorry, dan had ik de post van Terreros85 niet goed begrepen. Ik dacht dat hij het voorstel deed om de league uit te breiden van 10 naar 12 teams, waardoor ik mijn kans op een plekje in de fantasy-league exponentieel zag toenemen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:03 schreef rgras het volgende:
De vorige league bestond toch al uit 12 teams?
Yep. Huidige league heeft pas 10 teams maar 2 teams hebben hun uitnodiging nog niet geaccepteerd. Afwachten dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:03 schreef rgras het volgende:
De vorige league bestond toch al uit 12 teams?
Inmiddels al iets vernomen van de 'dissidenten'?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef BusterPosey het volgende:
Hoe verlopen de 'contractbesprekingen' van de 2 users die in 'holdout' zitten?
quote:Your draft is currently scheduled for Sun Sep 4 7:30pm CEST
Oke, jammer voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef Guard het volgende:
Tering, gewoon nieuw topic gemist
mijn forum skills nemen af doordat er reeksen bestaan
En ja sinds vandaag zitten we vol, iedereen die vorig jaar meespeelde is teruggekeerd.
En je kunt sowieso altijd meedoen in een public league. Ik speel altijd in eentje extra.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, jammer voor mij.
Bij voldoende animo ben ik wel bereid om een tweede league te openen.
Ja, ik speel sinds afgelopen jaar bij verschillende sporten in een aantal public leagues via ESPN. Jullie spelen via Yahoo, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef popolon het volgende:
[..]
En je kunt sowieso altijd meedoen in een public league. Ik speel altijd in eentje extra.
Ik zal ook eens een kijkje gaan nemen bij Yahoo. Ik ben altijd in voor iets nieuws op fantasy-gebiedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef Guard het volgende:
Yup, we spelen al jaren bij Yahoo.
Persoonlijk vind de interface van Yahoo een stuk prettiger dan die van ESPN (ik heb een keeper league bij ESPN)
Op zich niks mis mee. RB situatie in Washington probeer ik te verkomen. Hightower, Torain, Helu....je weet maar nooit met Shanahan. Knox is op dit moment niet eens een starter voor de Bears. Bennett, Williams en Hester staan boven hem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef BusterPosey het volgende:
Net in een verloren uurtje een snake draft gedaan op ESPN (H2H points)
QB T. Romo
RB A. Peterson
RB P. Hillis
RB/WR B.J. Green-Ellis
WR G. Jennings
WR S. Johnson
TE J. Finley
D/ST Falcons
K M. Crosby
BE M. Manningham (WR)
BE M. Lynch (RB)
BE R. Torain (RB)
BE L. Moore (WR)
BE J. Cutler (QB)
BE J. Knox (WR)
BE R. Williams (RB)
Feedback is altijd welkom...
Ik ben er van uit gegaan dat de Patriots veel in de aanval zullen zijn en dat Green-Ellis toch wel de nodige carries zal krijgen. Hopelijk voor mij niet ten onrechte.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Terreros85 het volgende:
Green-Ellis is een twijfelgeval voor alle carries bij de Patriots. Bradford/Freeman hebben waarschijnlijk een beter jaar dan Romo. Knox is wel een goede keuze aangezien Roy E Williams loopt te kloten in camp. Verder wel aardig.
Ga ik waarschijnlijk wel doen, maar ik hoop dat Finley de eerste wedstrijden toch wel doorkomt. Dat geeft me de benodigde 2-3 weken om te zien welke RB/WR weinig speeltijd krijgt. Het is een 10 team league, dus ik ga er van uit dat er ook nog wel een redelijke backup TE via de waivers te verkrijgen is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Guard het volgende:
als ik jou was zou ik nog een TE op de bank zetten (trade wellicht?), Finley is een goeie, maar nog niet durable gebleken
Torain is misschien een beetje een reach, omdat ik daar goede herinneringen aan heb van vorig seizoen, toen hij me op cruciale momenten de punten bezorgde om de playoffs te halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:04 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee. RB situatie in Washington probeer ik te verkomen. Hightower, Torain, Helu....je weet maar nooit met Shanahan. Knox is op dit moment niet eens een starter voor de Bears. Bennett, Williams en Hester staan boven hem.
Green-Ellis zal misschien minder carries krijgen maar hij is qua goalline situaties nog steeds één van de beste backs die ze hebben. Over Romo hoef je je geen zorgen te maken. Zelfs Kitna gooide vorig jaar 16 TD's voor de Cowboys in 10 wedstrijden. Romo haalt dat gemiddelde makkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:21 schreef BusterPosey het volgende:
Bedankt voor de feedback allemaal.
Korte reactie t.a.v. eigen overwegingen;
[..]
Ik ben er van uit gegaan dat de Patriots veel in de aanval zullen zijn en dat Green-Ellis toch wel de nodige carries zal krijgen. Hopelijk voor mij niet ten onrechte.
Van Romo verwacht ik zelf dit jaar wel wat. Cowboys waren vorig jaar dramatisch, kan eigenlijk alleen maar beter gaan dit jaar.
[..]
Ga ik waarschijnlijk wel doen, maar ik hoop dat Finley de eerste wedstrijden toch wel doorkomt. Dat geeft me de benodigde 2-3 weken om te zien welke RB/WR weinig speeltijd krijgt. Het is een 10 team league, dus ik ga er van uit dat er ook nog wel een redelijke backup TE via de waivers te verkrijgen is.
Blessures kunnen ook altijd voor een leuke vervanger zorgen. Vorig jaar heb ik zo in 2 leagues Jacob Tamme gehaald, die het als backup TE behoorlijk heeft gedaan als vervanger van Dallas Clark.
[..]
Torain is misschien een beetje een reach, omdat ik daar goede herinneringen aan heb van vorig seizoen, toen hij me op cruciale momenten de punten bezorgde om de playoffs te halen.
Knox was één van mijn laatste keuzes en geldt een beetje als een wild card. Heeft vorig seizoen ook wel wat leuke dingen laten zien, maar het is inderdaad afwachten hoe veel speelruimte hij krijgt.
Nogmaals bedankt voor de feedback
Wat, de bruiloft verzetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:43 schreef popolon het volgende:
Ok, crap.
Ik heb een trouwerij + receptie die dag (wtf, Sunday!?) en ik ga niet vragen het uren te verzetten want daar komt 't op neer.
Ik heb gewoon mijn bruiloft naar vrijdag verplaatst.quote:
Ziet er niet slecht uit. Ik vond het al vreemd waarom je zo weinig WR's hebt gedraft maar toen zag ik dat jullie de WR/RB-flex gebruiken. Je RB's zien er in ieder geval goed uit Popo! Qua WR's heb je wel weinig depth.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:35 schreef popolon het volgende:
Friends league, draft was vanavond. Ben niet ontevreden.
Team 2011
Ik zit dit jaar liever tegen het einde. Ik kan dan geen elite RB draften maar wel 2 hele nuttige RB's back-to-back draften of een nuttige Rb en een elite WR.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
Meestal maakt de draftpositie niet uit. Dit keer wel. Ik hoop dat ik bij de bovenste 6 zit. Onderin is het lastig met goede wide receivers en overschatte running backs.
Ja WR' s had wat beter gekunt. Jennings will be fine.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit. Ik vond het al vreemd waarom je zo weinig WR's hebt gedraft maar toen zag ik dat jullie de WR/RB-flex gebruiken. Je RB's zien er in ieder geval goed uit Popo! Qua WR's heb je wel weinig depth.
Ik heb 2 opmerkingen/vragen:
1. In welke round drafte je Brady?
2. Jennings profiteerde van het wegvallen van Finley vorig jaar. Voor Finley's blessure vielen Jennings' cijfers een beetje tegen. Nu Finley weer fit is denk ik dat het moeilijk zal worden voor Jennings om zo'n seizoen als vorig jaar te hebben.
Zul je net zien dat jij 2 bent en ik 11quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar liever tegen het einde. Ik kan dan geen elite RB draften maar wel 2 hele nuttige RB's back-to-back draften of een nuttige Rb en een elite WR.
Was het compleet vergeten dat het vandaag was, 10e spot heb ik. Nu maar even snel een lijstje maken.quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat jij 2 bent en ik 11
Ik wel. Wat een kakteam.quote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef zjroentje het volgende:
Niet ontevreden met mijn auto-draft.
Aangezien Manning een flink aantal games zou kunnen gaan missen denk ik dat je je autodraft daar nog dankbaar voor moet zijn ook!quote:Op maandag 5 september 2011 04:35 schreef popolon het volgende:
Die klote autodraft draft gewoon Romo nog voor P. Manning.Bijna alles staat me tegen met dit team:
Alleen Wallace vind ik wat, de rest kan me gestolen worden.
Je hebt wel zowaar de "Toyota Best Draft Award" gewonnenquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Bne wel tevreden aangezien ik als 11de moest draften. Alleen mijn flex zal waarschijnlijk wekelijks anders zijn. Kom er net achter dat Schaub en Big Ben in dezelfde week hun bye hebben. Maar dat is een probleem voor later. Wel een voordeel is dat wanneer Schaub tegen goede defenses moet (Mia, Bal, TB) Big Ben diezelfde week tegen mindere defenses moet (Sea, Jack, Cin) en vice versa.
Jouw team ziet er niet slecht uit voor een autopick. Ruilen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef roelref het volgende:
Damnit... dit jaar 2 fantasy leagues, en ik krijg het voor elkaar bij beiden de draft te vergeten..... straks maar eens kijken wat de autodraft me gebracht heeft
Wat is dat dan?quote:Op maandag 5 september 2011 16:11 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Je hebt wel zowaar de "Toyota Best Draft Award" gewonnen
Hoogste aantal "Projected points" in je team. Staat ergens op de homepage van de league.quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Wat is dat dan?![]()
Op papier ziet m'n team er goed uit maar het blijft afwachten hoe ze het gaan doen. Ik ben in ieder geval meer teverden dan met m'n draft van vorig jaar. Gore, Welker, Kolb.....
Email is verzonden. Ook te joinen door hier heen te gaan:quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Btw. Is er eigenlijk weer een fok! pro-pick-em-league?
Top.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Email is verzonden. Ook te joinen door hier heen te gaan:
http://football.fantasysports.yahoo.com/pickem/register/joingroup
league = FOK
wachtwoord = fok
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef The_Playmaker het volgende:
Een beetje veel ophef in één van m'n keeper leagues vanwege mijn team name: White Arian Nation (ik heb zowel Roddy White en Arian Foster).
quote:
Heldquote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef The_Playmaker het volgende:
Een beetje veel ophef in één van m'n keeper leagues vanwege mijn team name: White Arian Nation (ik heb zowel Roddy White en Arian Foster).
Al de Colts de playoffs niet meer kunnen halen dan speelt Peyton helemaal niet meer. Ze gaan geen risico nemen om hem in 2/3 nutteloze games op te stellen. Ik zou Peyton ook niet droppen maar het zou me niks verbazen als hij helemaal niet meer speelt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:40 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zie Peyton nog niet zo snel terugkomen. Dat wordt week 10 op zijn minst.
Colston ook geblesseerd. Week of 4 eruit met een gebroken sleutelbeen.
Toch mooi 1 week plezier van gehadquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:40 schreef Terreros85 het volgende:
Colston ook geblesseerd. Week of 4 eruit met een gebroken sleutelbeen.
quote:Peyton Manning has been dropped by 7939 teams in Yahoo! leagues
Niet vreemd. Want mocht hij toch spelen in December dan moet je je afvragen hoe effectief hij zal zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef popolon het volgende:
Toch raar om te zien, Manning met een blessure.
[..]
Niet vreemd, wel een apart gezicht.quote:Op zondag 11 september 2011 17:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Niet vreemd. Want mocht hij toch spelen in December dan moet je je afvragen hoe effectief hij zal zijn.
good call, beide Texans RB's al met een TDquote:Op zondag 11 september 2011 17:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen om beide backup RB's van de Texans op te stellen en Michael Turner (vs da Bears) te benchen, mocht Foster niet spelen. Ik heb zo'n gevoel dat één van de twee big numbers zal hebben maar ik weet niet wie. Turner tegen de Bears is een erg slechte matchup.
Steven Jackson ook geblesseerdquote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Toch mooi 1 week plezier van gehad
Freeman ook nog naar de locker roomquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Steven Jackson ook geblesseerd
Wel 1 play voor een TD.
Yep. Alledrie m'n RB's met TD's. Turner deed het overigens toch nog goed tegen de Bears D. Tuck speelt niet maar deze voorsprong moet groot genoeg zijn. Ik stel dan ook geen vervanger op.quote:Op zondag 11 september 2011 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
good call, beide Texans RB's al met een TD
BJGE krijgt normaal gesproken alle goalline carries. Ik verwacht ook dat de Pats een flinke voorsprong zullen hebben en dan zal BJGE ook wel de nodige carries krijgen in de second half. Ik denk niet dat BB zijn rookie RB's meteen flink veel werk wilt geven. Maar goed, het is BB en je weet maar nooit hoe hij zijn spelers gebruikt.quote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef popolon het volgende:
Mini dilemma in een andere league: 20 punten achter, tegenstander is klaar en ik heb Brady en R. Bush/BenJarvus Green-Ellis nog.
Ik zit zwaar te denken aan BJGE, goal line carries etc. Als het goed is zou Brady alleen al die achterstand goed moeten kunnen maken.
In onze league ziet het er niet slecht uit voor mij.
Tja, het is pas week One. Er zitten echt nog wel spelers op de waiver wire die tijdens het seizoen vanwege blesures hot zullen worden. Het gebeurd elk jaar. Derrick Ward was een waiver wire pickup en was erg nuttig voor m'n team.quote:Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef zjroentje het volgende:
Waiver wire is echt flinterdun zeg ....
Je zult dan toch nog 'n weekje moeten wachten om te zien wat Thomas kan want hij speelt helemaal niet vanavond. Hamstring blesssure.quote:Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Terreros85 het volgende:
137 punten in week 1. Ik denk dat ik volgende week alles maar bij het oude houdt. Ben wel benieuwd naar de prestaties van Bess en Thomas bij de Dolphins vannacht. Ze staan niet in de basis.
Of misschien toch een andere kicker
Het feit dat de Seahawks 0-2 zijn betekend niet dat het gelijk een favourable match-up is voor de Cards. De defense van Seattle is het probleem niet en die staat best goed te spelen. En dan heb je ook nog het thuisvoordeel (huge voor Seattle).quote:Op donderdag 22 september 2011 12:15 schreef Guard het volgende:
Hmm ik heb een luxe probleem in een van mijn leagues:
heb 3 RB spots en heb de volgende backs:
Peterson
Wells
Matthews
Tate
Allemaal favorable matchups. Zit te denken om Wells te benchen...
Lijkt me ook de beste keuze inderdaad. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd hoe de situatie rond Tate/Foster zich gaat ontwikkelen bij de Texans.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:36 schreef Guard het volgende:
Ja ik heb even de stats erbij gepakt, en de Seattle defense is idd niet eens zo slecht...
Dus Beanie gaat op de bank...
Zou ik mee wachten totdat je weet hoe veel weken Hernandez gaat missen, ivm bye wekenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Moet nog een TE ditchen voor een fatsoenlijke WR eigenlijk, kijken of dat lukt
Zolang Foster en Ward niet 100% zijn krijgt Tate veel carries....quote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Lijkt me ook de beste keuze inderdaad. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd hoe de situatie rond Tate/Foster zich gaat ontwikkelen bij de Texans.
Dat is wel bizar zeg. Hoe kom je aan Ray Rice en MJD EN Steven Jackson/Blount/Benson als backup/flex. Ray Rice en MJD stonden zelfs bij mij op plaats 2 en 3 in mn rankings.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Mijn fantasy-team waar ik aardig tevreden over ben:
QB Schaub (Fitzpatrick)
RB Rice, Jones-Drew, Steven Jackson, LeGarette Blount, Cedric Benson
WR Brandon Lloyd, Kenny Britt, Dez Bryant
TE Aaron Hernandez, Zach Miller, Brandon Pettigrew
Moet nog een TE ditchen voor een fatsoenlijke WR eigenlijk, kijken of dat lukt
Wellicht door mee te doen aan een auction draft? Is eigenlijk ook veel leuker en interessanter dan een snake draft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat is wel bizar zeg. Hoe kom je aan Ray Rice en MJD EN Steven Jackson/Blount/Benson als backup/flex. Ray Rice en MJD stonden zelfs bij mij op plaats 2 en 3 in mn rankings.
19 punten. Dat zie ik Addai nog niet doen vannacht. Nu hopen dat het trio Mike Williams, Anquan Boldin en Tony Gonzalez tenminste 1 td scoort.quote:Op zondag 25 september 2011 11:48 schreef Terreros85 het volgende:
Ik waag het erop vandaag. Daniel Thomas is in de lineup.
Ik zit met hetzelfde dilemma bij een fantasyleague die ik speel. Ik heb Chris Johnshon, LeSean McCoy en Jahvid Best en moet 2 van de 3 opstellen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Guard het volgende:
zal ik deze week CJ weer opstellen?
Hij moet toch een keer weer beginnen met Football te spelen ipv te slacken, en nu Britt weg is is het maar mager in de Titans pass offense. Bovendien: de Browns defense is net echt in staat gebleken om tot nu toe een effectieve rushdefense te spelen...
Ik zeg.... doen, Best opstellen, dan stel ik CJ op en incasseer ik die 150 yrds en 3 TD'squote:Op vrijdag 30 september 2011 13:12 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde dilemma bij een fantasyleague die ik speel. Ik heb Chris Johnshon, LeSean McCoy en Jahvid Best en moet 2 van de 3 opstellen.
Tot nu telkens voor CJ en LeSean gekozen, terwijl ik elke week heb getwijfeld tussen CJ en Best. Zul je zien dat ik Best opstel, en dat Johnson dan 150 yards en 3 TD's bij elkaar rent...
Haha, wellicht ga ik het noodlot tarten en doe ik het zo. Ik denk er nog even over na en zondagavond praten we verderquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zeg.... doen, Best opstellen, dan stel ik CJ op en incasseer ik die 150 yrds en 3 TD's
Van mijn starters kan ik eigenlijk niks kwijt dus dan blijft er weinig voor je over.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef Terreros85 het volgende:
Ook deze week weer goede productie van mijn spelers. Rodgers in de eerste ronde was een goede zet.
Popo, interesse in Fitzpatrick?
Vorig jaar verloor ik tenminste omdat ik maar 80 punten scoorde. Nu verlies ik gewoon met hoge scores nog dikquote:Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef Terreros85 het volgende:
Blazin Bolts scoort 127 punten en verliest tegen mij.
Beetje jammer dat ik deze week tegen jou moest, terwijl ik eindelijk een fatsoenlijke score had.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:56 schreef Guard het volgende:
Ik ben teleurgesteld in Welker, "maar" 124 yards en geen TD
Tja je QB heeft je behoorlijk in de steek gelaten...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik deze week tegen jou moest, terwijl ik eindelijk een fatsoenlijke score had.
Freemanquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja je QB heeft je behoorlijk in de steek gelaten...
Ik heb geluk dat mijn backups goed produceerden, vooral mijn D en DB
Mike Williamsquote:
Had je echt veel van hem verwacht? Volgens mij was zijn pre-season al vrij rampzalig, toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mike Williams![]()
Zelfs Davone Bess heeft met een wedstrijd minder meer punten
Preseason zegt ook weer niet zoveel. Maar het zal ook wel te maken hebben met de terugval van Freeman.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Had je echt veel van hem verwacht? Volgens mij was zijn pre-season al vrij rampzalig, toch?
Srry, ik was in de war met Roy Williams (Bears). Komt misschien omdat ik je post op dinsdagochtend las toen ik net naar de highlights van Lions-Bears game had gekeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Preseason zegt ook weer niet zoveel. Maar het zal ook wel te maken hebben met de terugval van Freeman.
Had een beetje over het hoofd gezien dat Allen nog moest spelen, en die scoorde weer double digits. Druk bezette tweede plaats nu..quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef Guard het volgende:
Maar ik vrees dat Popo me wel gaat verslaan deze week
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Had een beetje over het hoofd gezien dat Allen nog moest spelen,
Mja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:08 schreef Fugie het volgende:
Nice, 151 puntjesFoster en Brees voor meer dan de helft van de punten!
Ik heb weinig hoop voor vanavond ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik sta 19 punten voor tegen Boeman, maar er komen voor onze beide teams nog twee spelers in actie. Boldin en Ray Lewis voor mijn team. Flacco en Jones-Drew voor mijn tegenstander. Ik denk dat het wel goed zit. Boldin vangt de ballen van Flacco en Jones-Drew wordt getackled door Ray Lewis.
Op de Carribean hebben ze ook internet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Guard het volgende:
Done... Volgens mij was ie ook automatisch doorgegaan na de verplichte two day waiting period...
Dat hoop ik tenminste want over twee weken ben ik twee weken weg (lekker loungen aan het strand in the Caribean, dus dan ben ik niet echt in staat of voornemens om heel veel tijd online door te brengen), dus dan moeten jullie het even zonder commish doen
Tevens hoop ik dan dat er niemand in mijn fantasyteam geblesseerd raakt....
Je tegenstander heeft ook al zo'n indrukwekkend RB koppel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:22 schreef Terreros85 het volgende:
Deze week de gouden tandem Bernard Scott en Reggie Bush als rb.
Beanie gaat wel lekker... heb hem helaas ook op de bank gezet...quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Op de Carribean hebben ze ook internet hoor![]()
Deze week de gouden tandem Bernard Scott en Reggie Bush als rb. De rest is geblesseerd. Beanie speelt wel, maar waarschijnlijk niet het gebruikelijk aantal snaps.
Wat wil met die rare saints, beetje verliezen van de ramsquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:58 schreef zjroentje het volgende:
3e overwinning op rij! Vanvond heb ik nog Rivers en Gates tegenover Matthews van mijn tegenstander. Die 35 punten voorsprong ga ik niet meer uit handen geven.
Mijn RB tandem Peterson/Gore is echt fantastisch dit seizoen.
Zo zie je maar hoe moeilijk te voorspellen het is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef Guard het volgende:
Overwinning cadeau gehad deze week, tegenstanders had 3 spelers opgesteld staan die een bye hadden of op IR staan, maar ik denk dat ie sowieso niet genoeg punten had gehaald met een volledig roster.
Mijn huidige RB tandem was een steal, Jackson in round 6 en Sproles in round 11, samen al goed voor 260+ punten dit seizoen.
Mijn top two draft picks (CJ en Felix Jones) daarentegen92 punten tot nu toe...
wtf is er eigenlijk met Hillis aan de hand?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef popolon het volgende:
Ondanks mijn mooie puntenaantal is het toch weer dramatisch.Cribbs maar opgepikt, die gaat misschien nu ook als RB gebruikt worden.
Grappig. Zo heeft iedereen spelers op het lijstje. Bij mij stond Fred Jackson erop. Ik speelde de afgelopen twee jaar al met hem dus ik wist wat hij kon. Guard was me net voor want anders had ik hem gedraft. Verder wilde ik heel graag Boldin in mijn team. Ook altijd goed voor veel punten. Die stelt ook niet teleur.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe moeilijk te voorspellen het is.
Je moet eigenlijk echt de offseason volgen van de teams dan kom je nog wel eens op nieuwe dingen. Zoals vorig jaar had ik Mike Williams (TB), tijdens trainingcamp werd al duidelijk dat hij de no1 zou worden.
Dit jaar had ik Steve Smith (CAR) op mn lijstje staan maar was ik helaas te laat...
Maar je kan het ook gruwelijk mis hebben natuurlijk. Maar dat maakt het ook leuk.
Ik hoop niet dat ik in de finale verlies van jou omdat Rodgers al rust heeft en Newton toch nog even zijn best doet om ROY te wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Guard het volgende:
Newton is toch wel een upgrade, maakt het verlies van punten op defense met het vetrek van Allen wel goed. Johnson was een bankzitter, en zelfs daar een underachiever dit seizoen....
Waarschijnlijk gaat ie vanaf komende week wel in beast mode om me af te straffen
Ik heb het eens gedaan bij een discussie over de eredivisie. Niemand begreep het.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Guard het volgende:
"Play-Offs?... Play-Offs?"![]()
blijft leuk, om een Mora te doen
Ik verwacht er igg niets meer van. Forte zal wel genoeg doen om je de winst te brengen...quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef YellowBlacks het volgende:
YellowBlacks 104.19
Guardians 127.21
Ik heb nog Forte en Henery. Spannend.
Ik zag gisteren pas dat ik alsnog gewonnen had. Ik hield al rekening met een nederlaag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 05:51 schreef popolon het volgende:
En dan verlies je 118.38 - 118.56
Gotta love fantasy football.
quote:AMSTERDAM - Kim Kardashian zou diep in haar hart weer een relatie willen met haar ex Reggie Bush.
Dat was inderdaad wel mazzel voor mij.quote:Op maandag 14 november 2011 01:40 schreef The_Playmaker het volgende:
McGahee en Maclin allebei al in de first quarter eruit.
Ik ga er wel vanuit dat ik dit weer verliesquote:Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef popolon het volgende:
Boeman zit gebakken, m'n starting RB's zijn Morris en McCluster.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:06 schreef Fugie het volgende:
omg brees met 45 punten (en graham met 20) zorgen ervoor dat ik toch nog win deze week
Idem voor mij met Rivers en Sanchez.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Boe-man het volgende:
Beide QBs van mij zijn ook een drama dit seizoen, Freeman en Flacco. En ik kies ook nog elke week de verkeerde
Yep. Alle 6-6 teams staan op verlies en zijn dus uitgeschakeld na dit weekend. Het gaat nu alleen nog maar om wie tegen wie gaat spelen in de play-offs.quote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef zjroentje het volgende:
4 punten goedmaken vanavond met Gates en Tolbert. Dat zou toch moeten lukken. Gezien de andere scores zijn de 4 play-off plaatsen volgens mij al vergeven na dit weekend.
Vergeet niet de consolation "playoffs"!quote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Yep. Alle 6-6 teams staan op verlies en zijn dus uitgeschakeld na dit weekend. Het gaat nu alleen nog maar om wie tegen wie gaat spelen in de play-offs.
Voor de 4e keer op rij de play-offs gehaald. Resulaten: 4e - 3e - 2e - ??. Destiny!quote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef popolon het volgende:
Ik heb de playoffs nog nooit weten te behalen in 5 FOKseizoenen.
Als ik volgende week op 1 of andere manier met 70 punten verschil win nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij is het ook zeker dat ik als #1 naar de playoffs ga. Nu eens kijken of Rodgers, Megatron, CJ2K en Beanie deze lijn door kunnen zetten.
Ohja, en scoort Reggie Bush 20 of meer punten in de (eventuele) finale. Dan noem ik Kim Kardashian in mijn teamnaam volgend jaar.
Toch maar eens wat aan je strategie doen Popo!quote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef popolon het volgende:
Ik heb de playoffs nog nooit weten te behalen in 5 FOKseizoenen.
quote:Strength of Schedule - Hardest
Guardians 112.62
Strategy? Are you kidding me? Strategy?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Toch maar eens wat aan je strategie doen Popo!![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:23 schreef Guard het volgende:
Ik weet inmiddels ook waarom ik geen play-offs speel:
[..]
quote:Touchdowns - Least
Season (Average) The Boeman Horde 46 (3.53)
Een meltdown is altijd mogelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef zjroentje het volgende:
Statcorrection voor Tolbert en nu sta ik 0.16 punt voor op Playmaker.Zo ontloop ik iig Terreros in de halve finale.
jinx'ed itquote:Op donderdag 8 december 2011 19:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Een meltdown is altijd mogelijk
Viel dat even tegen...quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef JLL88 het volgende:
Die Sproles vandaag.. Beter pakt Murray flink wat punten tegen de Giants vanavond of die playoffs worden geen pretje :/
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef DaMayan het volgende:
This nog niet over Guard. Consolation playoffs ftw!
Vechten om plaats 5!
Ah ja die had ik vorig jaar van je afgepakt!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Fugie het volgende:
Moet wel heel raar lopen wil ik de finale niet halen
Mooie week uitgezocht om een ei te leggen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Fugie het volgende:
Moet wel heel raar lopen wil ik de finale niet halen
Had liever deze week tegen Rodgers tegen me gehadquote:Op maandag 19 december 2011 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
Willis en Roethlisberger hebben vannacht nog kans om 55 punten goed te maken. Ik jinx niets, maar ik denk dat de finale tussen Fugie en ik gaat. Rodgers vs Brees. Leuker kan niet.
Tuurlijk kan het leuker, als ik in de finale sta bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 december 2011 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
Willis en Roethlisberger hebben vannacht nog kans om 55 punten goed te maken. Ik jinx niets, maar ik denk dat de finale tussen Fugie en ik gaat. Rodgers vs Brees. Leuker kan niet.
Dat is inderdaad wel handig ja. Kyle Orton heeft een leuke matchup tegen de Raiders, maar ik verwacht niet dat hij explodeert en 3 touchdowns gooit. Daarnaast zit er altijd wel een intereception bij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Niners verliezen van de Seahawks dan zie ik Rodgers niet veel spelen. De Packers hebben dan niks meer om voor te spelen en zullen geen risico's nemen vooral nu de OL vol blessures zit. Misschien moet je Matt Flynn maar voor alle zekerheid oppikken.
Verschil is nu 6 punten in jouw voordeel. Ik heb Rodgers en Gonzalez nog. Ik heb weinig hoop. Maar het kan altijdquote:Op zondag 25 december 2011 15:07 schreef Fugie het volgende:
Zit ik gister lekker aan het bier, zie ik dat de wedstrijden al bezig zijnHelemaal vergeten om mijn line-up te checken
![]()
Gelukkig hebben mijn defensieve spelers lekker gescoord anders was het nu al een gelopen koers. Morgen moet Brees er nog even 25 puntjes bij doen en we zijn kampioen
In een andere league sta ik in de finale en heb ik Jones nodig met een big game, minstens 14 punten. Kans is klein dat het gebeurd, maar een kans desalnietemin.... Dus voor deze ene keer: Go Falconsquote:Op maandag 26 december 2011 11:53 schreef Terreros85 het volgende:
Aaron Rodgers FTW![]()
Voor vannacht: Go Falcons
Julio Jones natuurlijk. Ik moest even googlen op Falcons + Jonesquote:Op maandag 26 december 2011 12:21 schreef Guard het volgende:
[..]
In een andere league sta ik in de finale en heb ik Jones nodig met een big game, minstens 14 punten. Kans is klein dat het gebeurd, maar een kans desalnietemin.... Dus voor deze ene keer: Go Falcons
Mijn aanmelding van vorig jaar staat hopelijk ook nog altijd op de wachtlijst. Ben graag bereid om mee te doen aan de fantasy-league, mocht er iemand afvallen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan had ik de post van Terreros85 niet goed begrepen. Ik dacht dat hij het voorstel deed om de league uit te breiden van 10 naar 12 teams, waardoor ik mijn kans op een plekje in de fantasy-league exponentieel zag toenemen.
Mijn excuses, in dat geval ben ik te snel geweest met mijn conclusie. Soms is de wens de vader van de gedachte...
(Maar voor het geval er nog iemand afhaakt... ik heb dus nog altijd interesse.)
quote:Op zondag 15 juli 2012 09:35 schreef Guard het volgende:
Zo de league is gerenewed. Zelfde spelers als vorig jaar hebben een uitnodiging ontvangen.
Zelfde settings qua scoring als vorig jaar (voorlopig), dus als je iets veranderd wil zien; doe hier een voorstel.
Draft is zoals altijd op de zondag voor aanvang van het regular season (2 sept) om 19.00 CEST.
pm sentquote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef popolon het volgende:
Niks gezien Guard. Kun je me anders even de info pm'en?
bvd
En even een paar mock drafts doen!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:38 schreef Fugie het volgende:
Titel moet wel verdedigd worden natuurlijk
Moet me wel weer even gaan inlezen voor draft, hebben we weer wat te doen met dit fantastische weer
Als er een tweede league opgestart wordt en er is plaats. Dan wil ik ook wel meedoen met een tweede team.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:24 schreef MasterQ het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke fantasy league.Mocht er nog plek zijn meld ik me graag aan.Anders is het misschien een idee om een tweede op te starten
Ik zal straks ff kijken om me aan te melden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef popolon het volgende:
De enige die nog niet terug is is zjroen, Kaiser Chiefs. Maar die komt wel.
Tweede league zal denk ik geen overbodige luxe zijn.
Hoeft niet slecht af te lopen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:43 schreef popolon het volgende:
Ok, crap.
Ik heb een trouwerij + receptie die dag (wtf, Sunday!?) en ik ga niet vragen het uren te verzetten want daar komt 't op neer.
Best available for me.Ik zal kijken of ik wat pre-draft selecties kan maken maar 't zal echt op BA neerkomen. Nou goed, da's weer eens wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |