quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:51 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Vandaag mijn motivatiebrief voor het Excellence Program de deur uit gedaan.. Fingers crossed!
Succesquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:51 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
Vandaag mijn motivatiebrief voor het Excellence Program de deur uit gedaan.. Fingers crossed!
Ik heb daar ook best zin in opeens !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee, ik bedoel gewoon volgend collegejaar
Hoe komt dat opeens?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:39 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook best zin in opeens !
Zomaar, heb wel wat leuke vakken.quote:
Hier stond eerst iets anders,quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zomaar, heb wel wat leuke vakken.
Dat had je verwacht natuurlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
"Zomaar, ik heb zin om automatic_ weer te zien." ?
weet jij wat hij ging schrijven dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had je verwacht natuurlijk!
Nee, iets over schrijven voor een blaadje ofzo?
Nee...quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
weet jij wat hij ging schrijven dan?
Thanks. Hoe kom je normaal gesproken op die pagina?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef GlowMouse het volgende:
BB en ESG staan los, je kunt via http://mystudy.uvt.nl/esgportal/it10.bb_enrollments?taal=e&pvan=i BB instellen.
Dat heb ik nu ook gedaan inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:59 schreef GlowMouse het volgende:
Aan het begin van het jaar moet je gewoon dit lijstje van boven naar beneden afgaan.
Die moet ik onthouden, zo'n persoon ben ik namelijk nogal uhm... vaak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:32 schreef GlowMouse het volgende:
Claim nooit dat je een resultaat hebt en het wel even uit zult leggen, als je dat resultaat meer dan een maand geleden hebt verkregen en je het resultaat niet kunt vinden op het papiertje waarvan je dacht dat je het resultaat erop hebt opgeschreven.
Iets voor het Brabant Dagblad, maar ik heb me bedachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
weet jij wat hij ging schrijven dan?
GM, doe eens lief.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef GlowMouse het volgende:
zal ik je bericht even terughalen zoals hij was vóór de edit?
Psycholoog to the rescue!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje voor de medepsychologen: hoe werkt het met testtheorie en werkgroepen etc? Ik raak in de war van COMAP, en bij het overzicht lijken sommige werkcolleges automatisch in je rooster te staan? Of kijk ik verkeerd?
Okee, dankjewel!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Psycholoog to the rescue!
Je moet je zelf inschrijven voor de werkgroepen en vorig jaar (en het jaar daarvoor) waren er geen gezamenlijke / automatische werkgroepen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |