Allemaal nare beelden in mijn hoofd nu.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat een vreselijke titel, ik faal wederom.
Ik ga een foto zoeken van mijn leraar Duits.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Allemaal nare beelden in mijn hoofd nu.
OMG, ik heb er een gevonden...quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ga een foto zoeken van mijn leraar Duits.
Sterker nog, ik heb een door hem ingevulde vragenlijst gevonden voor z'n badmintonclub.quote:
Mijn eerste tragische verliefdheid (die mij toevalligerwijs laatst toevoegde op facebook) heette ook Ronald!quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ben de naam van mijn leraar duits vergetenIk weet alleen nog dat ie Ronald heette.
Vast niet dezelfde Ronald. Hoop ik voor jou tenminste, hij was nogal sufquote:Op maandag 1 augustus 2011 02:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn eerste tragische verliefdheid (die mij toevalligerwijs laatst toevoegde op facebook) heette ook Ronald!
Plazier mit Herrn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn leraar Duits heette Plazier van zijn achternaam, Herr Plazier.
De mijne ook, maar ik was blind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast niet dezelfde Ronald. Hoop ik voor jou tenminste, hij was nogal suf
Ik had een lerares Frans, geniale vrouw, en die werkte mee aan de examens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn wiskundelerares aka mentor had meegeschreven aan het wiskundeboek. Vreselijk, ze was helemaal trots. (toevallig kij ik nu een stukje lama's, gaan over duitse leraar)
Mijn wiskundeleraar deed dat ook. Wel geinig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn wiskundelerares aka mentor had meegeschreven aan het wiskundeboek. Vreselijk, ze was helemaal trots. (toevallig kij ik nu een stukje lama's, gaan over duitse leraar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |