abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100177858
Heee iedereen,

Zal ff mn verhaal uitleggen.
Ongeveer 1-2 maanden geleden een meid snel gezien waarmee ik later op facebook echt heel leuk heb zitten mailen. We hebben toen ook een keer afgesproken, wat erg gezellig was en de tijd vloog toen voorbij. Bij afscheid gwn een afscheidskus.
Hierna is er nog een 2de, 3de en 4de date gevolgd. Allemaal erg gezellig en gelachen :). Ben ook al uitgebreid voorgesteld aan haar ouders en ze had het er over dat haar moeder mij echt een leuke jongen vond.
Nu hebben we voor maandag weer afgesproken, ditmaal samen koken en dan naar een evenement. Dus in principe kun je al wel spreken dat het date gedeelte erop zit, maar waar ik erg aan twijfel is; we hebben nog niet gezoend!. Wel afscheidskussen, meerdere, maar een echte zoen nog niet. Verder is er wel veel lichamelijk contact.
Maar hoe "erg" is dit dat we nog niet gezoend hebben? Want bij mijn ex was het op de 2de date al dus is niet echt te vergelijken....
  zondag 31 juli 2011 @ 23:55:51 #2
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_100177918
Waarom zou je haar niet zoenen?
  zondag 31 juli 2011 @ 23:57:02 #3
350787 henkiedegekste
Tekst onder me gebruikersnaam
pi_100177965
Tast het gewoon af. In plaats van een afscheidskus geef je eens een wat langere kus. kijk hoe ze reageert.
  zondag 31 juli 2011 @ 23:57:38 #4
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_100177991
Tcoh wel vreemd hoor om je in een relatie te bevinden zonder een zoen!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_100178041
Als je aan het koken bent achter haar gaan staan, haar om haar buik pakken en in haar nek kussen. Dan wanneer ze zich omdraait kun je haar zoenen en hoppa je bent niet groen meer.
pi_100178062
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef ondeugend het volgende:
Tcoh wel vreemd hoor om je in een relatie te bevinden zonder een zoen!
Dat idd. Dadelijk kan ze niet fatsoenlijk zoenen ;(. Dat zou voor mij al een afknapper wezen :@.
pi_100178195
Als je verliefd bent, heb je toch ook lust?

En het eerste is dan een zoen met spuug, minimaal.
Lijkt me
pi_100178203
Ja en daar heb ik ook mn twijfels over :P.
En waarom niet? Weet niet xD, tijdens de date niet echt van gekomen...ze wordt vaak opgehaald, dus uitgebreid de tijd nemen kan dan niet :P.
Ja al paar x gedaan waar ze dan wel leuk op reageerde, is ook niet 1 kus, maar zijn er steeds 2-4 zoiets. Maar denk dat het koken er genoeg mogelijkheden zullen zijn, zijn ook alleen thuis dan :)...
pi_100178246
Hoe oud zijn jullie beiden? Al veel ervaring qua relaties beiden?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_100178410
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Hoe oud zijn jullie beiden? Al veel ervaring qua relaties beiden?
We zijn allebei 19, zij is nu half jaar single na relatie van 1.5 jaar. Ik ben nu half jaar single na "relatie" van een maand xD. Ik heb qua relaties eigenlijk 0 ervaring, heb al wel gezoend met mn ex, maar dat kwam ook heel erg van haar kant af, is fout gegaan omdat alles te snel ging toen.
pi_100178507
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Jezza92 het volgende:

[..]

We zijn allebei 19, zij is nu half jaar single na relatie van 1.5 jaar. Ik ben nu half jaar single na "relatie" van een maand xD. Ik heb qua relaties eigenlijk 0 ervaring, heb al wel gezoend met mn ex, maar dat kwam ook heel erg van haar kant af, is fout gegaan omdat alles te snel ging toen.
Ik zou je er niet druk over maken. Ze lijkt je duidelijk leuk te vinden en als relatiemateriaal te zien, aangezien je ook al uitgebreid kennis hebt gemaakt met haar ouders. Gewoon volgende keer proberen, voorzichtig eerst aftasten door haar van te voren eerst vast te houden bijvoorbeeld. Succes!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:10:16 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100178601
Niet forceren! Het komt vanzelf wel ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100178644
Wat kan jou dat zoenen nou schelen, als ze maar zuigt :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:11:36 #14
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_100178661
Maak er niet zo'n probleem van, jongen :). Ze vindt je leuk, dan wil ze ook met je zoenen.

Je zit bijvoorbeeld naast elkaar op de bank. Tijdens het gesprek raak je haar subtiel meer aan. Dan kijk je haar aan, breng je je hoofd dichtbij die van haar. Als ze je dan aankijkt en niet tegenstribbelt breng je je mond naar die van haar toe.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet forceren! Het komt vanzelf wel ;)
Nee, TS moet wat initiatief tonen :).
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:16:37 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_100178873
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:11 schreef Premium_Quality het volgende:
Maak er niet zo'n probleem van, jongen :). Ze vindt je leuk, dan wil ze ook met je zoenen.

Je zit bijvoorbeeld naast elkaar op de bank. Tijdens het gesprek raak je haar steeds meer aan. Dan kijk je haar aan, breng je je hoofd dichtbij die van haar. Als ze je dan aankijkt en niet tegenstribbelt breng je je mond naar die van haar toe.

[..]

Nee, TS moet wat initiatief tonen :).
Ja ok, misschien kan ie zorgen voor een romantische sfeer o.i.d. Wat jij zegt is trouwens ook goed :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100179082
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Jezza92 het volgende:

[..]

Ik zou me er niet druk om maken, maar dr wel gewoon binnenkort zoenen. Ik zat een tijdje geleden in ongeveer dezelfde positie. Vond het ook wat lang duren. Precies toen ik me zat te bedenken misschien moet ik dr nu na dr wangen eens op dr mond kussen, had ik dr wang nog net niet aangeraakt of ze was me aan het zoenen. Schrok me te pletter. Ze vond het zelf kennelijk ook wat lang duren...
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:27:55 #17
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_100179307
Je weet zeker dat zij jou ook echt als relatie materiaal ziet en niet gewoon als een vriendje, waarmee ze het leuk vind om dingen te doen?
pi_100179514
Is juist goed op deze manier. Anders heb je de sexuele aantrekkingskracht die de boel draagt, nu heb je vriendschap die de boel draagt. Dat laatste is een beter fundament imo.
pi_100181863
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je weet zeker dat zij jou ook echt als relatie materiaal ziet en niet gewoon als een vriendje, waarmee ze het leuk vind om dingen te doen?
Nou, dat vroeg ik me dus ook al af! Straks vindt ze je gewoon een leuke vriend en niet een leuke partner. Ik zou toch proberen met haar te zoenen. Als ze dat niet wil dan denk ik niet dat je een relatie hebt...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 augustus 2011 @ 02:04:16 #20
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_100181908
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:33 schreef Mercer het volgende:
Is juist goed op deze manier. Anders heb je de sexuele aantrekkingskracht die de boel draagt, nu heb je vriendschap die de boel draagt. Dat laatste is een beter fundament imo.
Mja maar dan is elke vriend of vriendin potentieel kandidaat.
Seksuele aantrekkingskracht is enorm gezond voor je in een relatie gaat zitten.
pi_100181971
Mensen.. maak je niet ongerust.... komt allemaal goed :)

Ik wacht alleen op de post van TS waarin hij verteld hoe gelukkig hij is of hoe slecht ze wel niet kon zoenen ofzo :)

Wie zegt dat er geen sexuele aantrekkingskracht is.... Ik denk juist dat de spanning op dit moment enorm is... (weet het wel zeker TS maakt er zelfs een topic over! :D)
Rustig aan.
pi_100181995
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
damn _O-
pi_100182062
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zegt dat er geen sexuele aantrekkingskracht is.... Ik denk juist dat de spanning op dit moment enorm is... (weet het wel zeker TS maakt er zelfs een topic over! :D)
Moet wel van twee kanten komen hè :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100182074
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 02:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet wel van twee kanten komen hè :7
Dat is wel zo aardig voor het meisje ja :7
Rustig aan.
  maandag 1 augustus 2011 @ 02:46:48 #25
348014 HouseFann
live, laugh, love
pi_100182499
Gewoon doen meiden haten het om te moeten wachten! :Y