Dat idd. Dadelijk kan ze niet fatsoenlijk zoenenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef ondeugend het volgende:
Tcoh wel vreemd hoor om je in een relatie te bevinden zonder een zoen!
We zijn allebei 19, zij is nu half jaar single na relatie van 1.5 jaar. Ik ben nu half jaar single na "relatie" van een maand xD. Ik heb qua relaties eigenlijk 0 ervaring, heb al wel gezoend met mn ex, maar dat kwam ook heel erg van haar kant af, is fout gegaan omdat alles te snel ging toen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Hoe oud zijn jullie beiden? Al veel ervaring qua relaties beiden?
Ik zou je er niet druk over maken. Ze lijkt je duidelijk leuk te vinden en als relatiemateriaal te zien, aangezien je ook al uitgebreid kennis hebt gemaakt met haar ouders. Gewoon volgende keer proberen, voorzichtig eerst aftasten door haar van te voren eerst vast te houden bijvoorbeeld. Succes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Jezza92 het volgende:
[..]
We zijn allebei 19, zij is nu half jaar single na relatie van 1.5 jaar. Ik ben nu half jaar single na "relatie" van een maand xD. Ik heb qua relaties eigenlijk 0 ervaring, heb al wel gezoend met mn ex, maar dat kwam ook heel erg van haar kant af, is fout gegaan omdat alles te snel ging toen.
Nee, TS moet wat initiatief tonenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet forceren! Het komt vanzelf wel
Ja ok, misschien kan ie zorgen voor een romantische sfeer o.i.d. Wat jij zegt is trouwens ook goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:11 schreef Premium_Quality het volgende:
Maak er niet zo'n probleem van, jongen. Ze vindt je leuk, dan wil ze ook met je zoenen.
Je zit bijvoorbeeld naast elkaar op de bank. Tijdens het gesprek raak je haar steeds meer aan. Dan kijk je haar aan, breng je je hoofd dichtbij die van haar. Als ze je dan aankijkt en niet tegenstribbelt breng je je mond naar die van haar toe.
[..]
Nee, TS moet wat initiatief tonen.
Ik zou me er niet druk om maken, maar dr wel gewoon binnenkort zoenen. Ik zat een tijdje geleden in ongeveer dezelfde positie. Vond het ook wat lang duren. Precies toen ik me zat te bedenken misschien moet ik dr nu na dr wangen eens op dr mond kussen, had ik dr wang nog net niet aangeraakt of ze was me aan het zoenen. Schrok me te pletter. Ze vond het zelf kennelijk ook wat lang duren...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Jezza92 het volgende:
[..]
We zijn allebei 19, zij is nu half jaar single na relatie van 1.5 jaar. Ik ben nu half jaar single na "relatie" van een maand xD. Ik heb qua relaties eigenlijk 0 ervaring, heb al wel gezoend met mn ex, maar dat kwam ook heel erg van haar kant af, is fout gegaan omdat alles te snel ging toen.
Nou, dat vroeg ik me dus ook al af! Straks vindt ze je gewoon een leuke vriend en niet een leuke partner. Ik zou toch proberen met haar te zoenen. Als ze dat niet wil dan denk ik niet dat je een relatie hebt...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je weet zeker dat zij jou ook echt als relatie materiaal ziet en niet gewoon als een vriendje, waarmee ze het leuk vind om dingen te doen?
Mja maar dan is elke vriend of vriendin potentieel kandidaat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:33 schreef Mercer het volgende:
Is juist goed op deze manier. Anders heb je de sexuele aantrekkingskracht die de boel draagt, nu heb je vriendschap die de boel draagt. Dat laatste is een beter fundament imo.
damnquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je weet zeker dat zij jou ook echt als relatie materiaal ziet en niet gewoon als een vriendje, waarmee ze het leuk vind om dingen te doen?
Moet wel van twee kanten komen hèquote:Op maandag 1 augustus 2011 02:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zegt dat er geen sexuele aantrekkingskracht is.... Ik denk juist dat de spanning op dit moment enorm is... (weet het wel zeker TS maakt er zelfs een topic over!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |