Inb4 "mensen begroeten op het internetquote:
Nice gefeliciteeeeerd! Wat had je?quote:
Ik ben zachter, weker geworden.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Inb4 "mensen begroeten op het internet"
Inb4 "jezelf quoten"
Ik vind het evengoed een prestatie van formaat, aangezien je er helemaal geen les in hebt gehad. Goed gedaan!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een zes, maar ja.Was allang blij dat ik het heb.
Dank je.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het evengoed een prestatie van formaat, aangezien je er helemaal geen les in hebt gehad. Goed gedaan!
Keer langsheen gelopen, zag er wel vet uit. Heb attracties gezien die hier in Nederland sowieso keihard illegaal zouden zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog naar de kermis geweest daar?
Ja, toen ik in Lloret was ben ik een keer naar Blanes geweest, die kermis is echt geniaal daar.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keer langsheen gelopen, zag er wel vet uit. Heb attracties gezien die hier in Nederland sowieso keihard illegaal zouden zijn![]()
Nog koffie-Wodka gedronken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keer langsheen gelopen, zag er wel vet uit. Heb attracties gezien die hier in Nederland sowieso keihard illegaal zouden zijn![]()
Regen, regen, regen. Eerste twee dagen waren lekker en de laatste dag ook, maar voor de rest... Wel veel gefietst daar, dat was lekker.quote:
Hm, jammer van het weer. Ik ben nog steeds aan het werk ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Regen, regen, regen. Eerste twee dagen waren lekker en de laatste dag ook, maar voor de rest... Wel veel gefietst daar, dat was lekker.
Werk jij nog steeds zoveel, of gaat het vakantievieren eindelijk beginnen? Oh, en nog gefeliciteerd trouwens!
True. Lloret ben ik ook nog geweest. Teringgg gek, wat een nachtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, toen ik in Lloret was ben ik een keer naar Blanes geweest, die kermis is echt geniaal daar.
Nee, wel veel whiskeyquote:
Ach ja, dan ben je iig blij als het collegejaar begint, dan kun je wat rustiger aan doen. Weet je hoeveel mensen het gaan doen? Hoeveel mensen zitten er nu in het eerste jaar? Heb je meegelopen?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
Hm, jammer van het weer. Ik ben nog steeds aan het werk ja.Het begint me nu echt de keel uit te hangen. Maar ja, nog vier weken. Vakantie zal ik niet meer hebben.
En bedankt.Dat je daaraan denkt.
Lloret is wel echt baas inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
True. Lloret ben ik ook nog geweest. Teringgg gek, wat een nacht![]()
[..]
Nee, wel veel wiskey
Aightquote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
Mijn werk had trouwens mijn uren verkeerd berekend.Eergisteren honderddertig extra uren gedeclareerd. Katsjieng.
Gewoon puur inderdaad. En nog extra gevraagd om zonder ijs te serverenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zonder ijs en andere poespas als mixjes neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |