abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2012 @ 18:07:43 #101
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_112094725
Ik weet inmiddels hoe je die randjes maakt die je zo leuk vindt mainedoll.

Eerst maak je de randen een beetje vochtig, daarna rul je het bovenste laagje van het papier af. Als je dat gedaan hebt kan je het papier in vorm rollen. Zodra het naar je zin zit gebruik je een heattool om het papier weer te drogen.

Ik heb dit laatst op een filmpje gezien maar ik kan dat filmpje niet meer terugvinddn. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik de link hier nog plaatsen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_112094944
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef Jambo het volgende:

Eerst maak je de randen een beetje vochtig, daarna rul je het bovenste laagje van het papier af. Als je dat gedaan hebt kan je het papier in vorm rollen. Zodra het naar je zin zit gebruik je een heattool om het papier weer te drogen.

Ik heb dit laatst op een filmpje gezien maar ik kan dat filmpje niet meer terugvinddn. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik de link hier nog plaatsen.
precies wat ik begin maart al zei dus.

Hier ook al een hele tijd niet meer gescrapt. Wel met dezelfde technieken bezig geweest in boekjes voor de OUD-RoundRobin.

enkele details daarvan

[ Bericht 62% gewijzigd door SummerBreeze op 27-05-2012 18:21:56 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 00:24:02 #103
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_112111680
Je had het idd al gezegd zie ik nu Summerbreeze. Had er helemaal overheen gelezen.

Leuk die projecten van Round Robin. Vind die hartjesborder op de eerste foto echt heel gaaf.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_112112368
Mooi Jambo en Summerbreeze!
pi_112117246
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Jambo het volgende:
Je had het idd al gezegd zie ik nu Summerbreeze. Had er helemaal overheen gelezen.

Leuk die projecten van Round Robin. Vind die hartjesborder op de eerste foto echt heel gaaf.
Ik moest even goed kijken wat je bedoelde met hartjesborder. Maar ik heb het gevonden. Dat is een goedkope plastic onderzetter met kantmotiefje. Gekocht bij een alles en nogwat winkel/uitdragerij. 5 voor een kwartje. In zijn geheel is het bijna een miniatuur tafelkleedje. En ik vind ze geweldig om mee te werken.

En bedankt voor de complimenten O+
pi_112204149
sorrie dames, ik ben hier ook al bezig met round robin, er was een groot project voor mijn schoonmoeder (een collage van ongeveer 1 m^2), een fotolijstje van de kinderen voor mijn zieke tante, een collageboekje (roundrobinlike) voor mezelf en een fotolijstje voor mijn pa. drukdrukdruk, ook met nieuwe technieken (hier in een zaakje in de buurt hebben ze kek dessinpapier, maar dat spul is heeeeeeeeel dun!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 24 juni 2012 @ 15:06:59 #107
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_113314045
In een Ribba-lijstje van de Ikea heb ik dit gescrapt:

Ik heb nog 3 lijstjes die ik moet scrappen en dan komen ze straks aan de muur te hangen. :)
pi_113322077
mooi jambo!

ik zal vanaaf dat lijst eens posten wat ik voor mijn pa gemaakt had
  zondag 24 juni 2012 @ 23:40:28 #109
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_113343961
Leuk Simmu, daar ben ik ook benieuwd naar.
pi_113352039
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Jambo het volgende:
Leuk Simmu, daar ben ik ook benieuwd naar.
voorkant:

achterkant:
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:37:32 #111
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_113442565
Wat leuk Simmu. Mooi papier heb je gebruikt. En wat een leuke schoolfoto's. Beter dan hoe ze die bij ons maken. Deze zijn veel speelser.
Je vader zal er vast blij mee zijn geweest.
pi_113447839
dat papier is geweldig, eigenlijk is het bedoeld om in kleine stukjes te scheuren en dan met plakvernis op hout te doen, maar het is ook heel leuk dus om er karton mee te bekleden en bij round robin kwam het ook van pas :P

deze is het: decopatch, hier te bestellen: http://www.decopatchwebshop.nl/
geen idee hoe goed de webwinkel werkt, aangezien ze hier een dorpje verderop zit tegenover de aldi, dus we stappen geregeld gewoon ff binnen. ze heeft tegenwoordig zelfs een scrapbookcollectietje. dus ik ben blij :)
pi_113473549
Leuk dames!

Simmu die je voor mij had gemaakt is ook erg leuk!
pi_113474291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk dames!

Simmu die je voor mij had gemaakt is ook erg leuk!
mooi dattie bevalt :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:47:29 #115
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_114178992
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:06 schreef Jambo het volgende:
In een Ribba-lijstje van de Ikea heb ik dit gescrapt:
[ afbeelding ]

Ik heb nog 3 lijstjes die ik moet scrappen en dan komen ze straks aan de muur te hangen. :)
ik ontdekte deze week dit topic. Ik scrap ook jaren, maar het laatste jaar bijna niets meer aan gedaan. Door dit topic krijg ik er weer zin in. *O*
Als mijn zoon volgende week zijn bed meeneemt, dan kan ik mijn knutselkamer weer inrichten en weer beginnen. Dit fotolijstje vond ik zo leuk en goed gevonden dat ik meteen 3 lijstjes gehaald heb. Ik zocht nog iets voor op de muur in de huiskamer en hier gevonden ^O^
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:13:38 #116
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114186503
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik ontdekte deze week dit topic. Ik scrap ook jaren, maar het laatste jaar bijna niets meer aan gedaan. Door dit topic krijg ik er weer zin in. *O*
Als mijn zoon volgende week zijn bed meeneemt, dan kan ik mijn knutselkamer weer inrichten en weer beginnen. Dit fotolijstje vond ik zo leuk en goed gevonden dat ik meteen 3 lijstjes gehaald heb. Ik zocht nog iets voor op de muur in de huiskamer en hier gevonden ^O^
Leuk dat dit topic je weer zin en inspiratie in scrappen geeft.
Ik ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Laat je het zien hier?
En welk formaat hebben jouw lijstjes? Ook 20 x 20 cm?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:16:16 #117
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_114186528
ja, heb die 20 x 20 cm genomen. Heb ze al aan de muur gehangen, maar nog geen foto's erin.
Als het klaar is, zal ik er hier een foto van plaatsen.
jij bent nog wel heel fanatiek bezig ?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:19:44 #118
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114201311
Bij mij is het bij vlagen. Als ik aan het werk ben heb ik er te weinig tijd voor. Maar momenteel heb ik vakantie en zal er dus wel meer uit mijn handen komen.

Deze LO heb ik vanmiddag gemaakt.

Op de foto staat mijn nichtje van 7 bellen te blazen. Vind het persoonlijk een erg mooie foto en een geslaagde LO.
pi_114201509
Ik ook Jambo! :Y
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:46:09 #120
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_114208235
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef Jambo het volgende:
Bij mij is het bij vlagen. Als ik aan het werk ben heb ik er te weinig tijd voor. Maar momenteel heb ik vakantie en zal er dus wel meer uit mijn handen komen.

Deze LO heb ik vanmiddag gemaakt.
[ afbeelding ]

Op de foto staat mijn nichtje van 7 bellen te blazen. Vind het persoonlijk een erg mooie foto en een geslaagde LO.
^O^ ziet er goed uit.
pi_114220560
mooi jambo!
pi_114271267
Hai,

Ik zat me al een tijdje af te vragen wat ik toch met dit soort foto's moest:

Want telefoonfoto's en slecht van kwaliteit. Tot ik me gisteren bedacht dat scrappen mss wel leuk is.

Ik ben alleen totáál niet creatief. Of mss ben ik het wel, dat zullen we zien, maar doe ik er niets mee. Ik heb iig nog geen Prittstift in de kast liggen. Dus nu ik jullie geweldige creaties zie, begint het me een beetje te duizelen en vraag ik me af waar ik in hemelsnaam moet beginnen.

Wat zijn nou dé basisattributen om in huis te hebben?

[ Bericht 8% gewijzigd door -Spring op 16-07-2012 15:21:28 ]
pi_114272124
het enige wat je echtechtecht nodig hebt zijn papier en lijm spring. een prima (en goedkope) start ligt bij de action :+ veel papier voor weinig geld, stickers en lintjes enzo fleuren ook leuk op :Y een snijding hebben ze daar trouwens ook goedkoop.

bedenk wel vooraf welke maat papier (als je voor goedkoop gaat zou ik voor a4 gaan, dan kan je ook een gewone multomap gebruiken ipv een luxe scrapalbum)

en hou er rekening mee dat je een foto met fotolijm moet plakken, maar dat die fotolijm snel loslaat als de uiteindelijke pagina niet in een mapje zit. gewone lijm tast de fotos aan, vandaar. is een beetje een dubbel gedoetje. de propere lijm plakt niet goed genoeg en goed plakkende tast de foto aan. nja, als de pagina zelf in een beschermdingetje zit blijft het wel ok zitten.
pi_114273664
Dubbelzijdige tape wil ook nog wel eens helpen!
  maandag 16 juli 2012 @ 20:43:32 #125
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_114286151
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef -Spring het volgende:
Hai,

Ik zat me al een tijdje af te vragen wat ik toch met dit soort foto's moest:

[ afbeelding ]

Want telefoonfoto's en slecht van kwaliteit. Tot ik me gisteren bedacht dat scrappen mss wel leuk is.

Ik ben alleen totáál niet creatief. Of mss ben ik het wel, dat zullen we zien, maar doe ik er niets mee. Ik heb iig nog geen Prittstift in de kast liggen. Dus nu ik jullie geweldige creaties zie, begint het me een beetje te duizelen en vraag ik me af waar ik in hemelsnaam moet beginnen.

Wat zijn nou dé basisattributen om in huis te hebben?
buiten het papier, lintjes, lijm e.d. heb je natuurlijk ook een mesje en snijmat nodig.
Pas op...........scrappen kan heel verslavend zijn :) , succes ^O^
pi_114286608
Thanks!

Dus een 'gewoon' boekje, geen zuurvrij papier oid? En iets van lijm. Dan toch maar liever fotolijm, denk ik.

En dubbelzijdige tape is mss sowieso wel handig.

Een snijmachientje hebben we. :) Waar haal je een snijmatje vandaan? En hoe gebruik je dat? Snijden jullie ook uit de losse hand dan?

Van de week even langs de Action. Leuk! Krijg ik mss nog eens een hobby op mn ouwe dag. :P
pi_114287643
ik snij beter en scherper uit de losse hand dan wanneer ik opmeet. ik ben bang dat je dat soort dingen zelf uit zal moet proberen :P :D
  maandag 16 juli 2012 @ 23:29:27 #128
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114297293
Ik gebruik altijd een snijmat (A3 formaat, rond de 3,50 bij de action), een lineaal (met een ijzeren rand) en een snijmesje. Uit de losse hand snijden kan ik niet.

De action is inderdaad een goede winkel om je basis aan te schaffen. Gewoon beginnen met wat papier en frutsels zoals bloemen, lintjes en knoopjes. En misschien ook wat letters.

Ben heel benieuwd. Succes!
pi_114304953
een boekje van zuurvrij papier kan, maar hoeft niet. zolang je zorgt dat de foto's zelf alleen op zuurvrij papier zitten hoeft het boekje niet zuurvrij te zijn.
pi_114305143
ik gebruikte ook altijd een snijmatje, maar al na een paar maanden ben ik overgestapt op een glasplaatje. Ik vind het veel prettiger werken. Mijn mesjes blijven nu beduidend langer scherp, ik heb veel meer ruimte (glasplaat is 40 cm x 80 cm en beslaat dus bijna mijn hele bureau) en ik krijg hem veel makkelijker schoon als ik er weer eens lijm of verf/inkt op geknoeid heb.

Glasplaatje kost je overigens ongeveer een tientje bij de glashandel (moet je wel even een randje tape over de kanten plakken of voor 5 euro laten afwerken zodat er geen scherpe randjes meer zijn).
Mijn schoonmoeder heeft er laatste eentje voor een euro bij de kringloop gekocht. Dat is dus ook nog een optie.
pi_114305580
En zo'n glazen snijplankje voor in de keuken? Of wacht, die hebben relief natuurlijk.
pi_114306917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef -Spring het volgende:
En zo'n glazen snijplankje voor in de keuken? Of wacht, die hebben relief natuurlijk.
Die zou je eventueel op zijn kop kunnen gebruiken. Maar ze zijn erg klein. En duur.
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:58:57 #133
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114357727
Sinds maandag hebben we een kitten erbij in huis. Daar moest natuurlijk gelijk een LO van worden gescrapt:
pi_114367860
Mooi! Mooie kleurencombi ook!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:16:31 #135
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_114368229
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef Jambo het volgende:

:@ zie het nu pas...
Thx! Klinkt eenvoudig ;) En ik heb ook nog eens een heattool *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Jambo het volgende:
Sinds maandag hebben we een kitten erbij in huis. Daar moest natuurlijk gelijk een LO van worden gescrapt:
[ afbeelding ]
Ohhhh O+
En de kleuren pas idd goed bij Bibi!

Hier nog steeds niet gescrapt. Zondag gaan de kinderen voor 3 weken naar hun vader ( ;( ), dus dan heb ik wel zeeën van tijd over, dus ik heb goede hoop voor dan :')
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:35:23 #136
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114372667
Oeh, 3 weken zonder kids :'( Gelukkig gaat bij ons de normale regeling gewoon door tijdens vakanties. Behalve als we op vakantie gaan dan.
Hopelijk kom je eraan toe om weer wat te scrappen. Het geeft mij in ieder geval altijd wel afleiding.
pi_114372743
psies de kleur van de oogjes O+
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:20:27 #138
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_114374798
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Jambo het volgende:
Oeh, 3 weken zonder kids :'( Gelukkig gaat bij ons de normale regeling gewoon door tijdens vakanties. Behalve als we op vakantie gaan dan.
Hopelijk kom je eraan toe om weer wat te scrappen. Het geeft mij in ieder geval altijd wel afleiding.
Ja, ze gaan dus 3 weken die kant op en daarna zijn ze 3 weken hier. Maar als ze willen, komen ze gewoon weer een paar dagen hierheen. En andersom ook. Maar hoe dan ook. Ik zal genoeg tijd hebben om dat kamertje af te maken zodat ik ook écht een plek heb om te scrappen.
Ik wil er zoiets neerzetten:

want die vakken zijn precies de goede maat voor alle scrapboeken en -vellen.

Ik moet eerst ook nog cartridges halen om de foto's uit te printen :') * mainedoll is gelukkig geen chaoot :')
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:22:21 #139
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_114374903
En als het dit weer blijft, heb ik helemaal geen excuus meer om niet te gaan scrappen in die 3 weken ;)
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  zondag 29 juli 2012 @ 12:53:35 #140
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114798323
Kaatje, ben je al aan je lijst begonnen?

Mainedoll al tijd gevonden om te scrappen?

Ik heb vanmorgen deze LO gemaakt:

Ik kreeg de kleuren helaas niet goed op de foto, maar in het echt heeft het papier dezelfde kleur rood als de foto. In de journaling staat:

Zo'n klein kitten verstopt zich op de vreemdste plekken.
Zo ook Bibi. Ik had haar al overal gezocht maar ze was ergens te vinden.
Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken,
Bleek ze even lekker onder de wol te zijn gekropen.
  zondag 29 juli 2012 @ 20:59:49 #141
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_114818915
Nee, nog geen tijd gehad. A. is onverwacht het weekend thuis geweest en de dagen voorafgaand aan het weekend waren veeeeels te mooi. Toen heb ik op het strand gezeten *O*. Morgen werken en daarna komt I. t/m donderdag bij mij... (ze kunnen blijkbaar toch niet zonder me O+).
En ik heb nog geen cartrtidges (dus kan de foto's niet printen). En nog steeds geen werkplek.

Jouw LO is erg leuk geworden trouwens! Niet in de laatste plaats door het onderwerp O+. Wat een schatje zeg!

Op het strand heb ik wel leuke foto's gemaakt om mee te scrappen, dus ik wil wel weer graag....
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_114825302
mooi jambo!

vooral die bloemetjes, die zijn echt O+
  maandag 30 juli 2012 @ 22:04:27 #143
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_114870336
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Jambo het volgende:
Kaatje, ben je al aan je lijst begonnen?

Mainedoll al tijd gevonden om te scrappen?

Ik heb vanmorgen deze LO gemaakt:
[ afbeelding ]

Ik kreeg de kleuren helaas niet goed op de foto, maar in het echt heeft het papier dezelfde kleur rood als de foto. In de journaling staat:

Zo'n klein kitten verstopt zich op de vreemdste plekken.
Zo ook Bibi. Ik had haar al overal gezocht maar ze was ergens te vinden.
Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken,
Bleek ze even lekker onder de wol te zijn gekropen.
alweer een mooie ^O^
en nee, ben nog niet begonnen met scrappen. We hebben net een vervelende renovatie van ons huis achter de rug, dus best druk nog met het weer bewoonbaar maken van ons huis. Vorige week mijn hobbykamer weer ingericht en alles uitgezocht. Nu slaapt mijn zoon weer 4 dagen overdag op die kamer (nachtdienst). Hij gaat donderdag weer naar Amsterdam, dan kan ik weer hobbyen. Komt goed *O*
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:48:47 #144
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_114917464
ik was vandaag bij mijn zus, zij scrapt ook, en we hadden het over de mallen van Azza. Kennen jullie het systeem van Azza. Het zogenaamde Europees scrappen. Dat is minder druk en heel stijlvol.
Ik heb daar ooit een wordshop van gehad en is echt leuk.

hier een link om wat voorbeelden te bekijken..

http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1345&bih=590
pi_115064091
Ik heb voor het allereerst van mn leven , op de kleuterschool na, iets geknutseld. En ik vind het leuk!

Omdat ik zo'n noob ben (en de printerinkt op is :') ) maar begonnen met die standaard bladen. Het is me hierdoor wel iets te Amerikaans allemaal, maar je moet ergens beginnen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 03-08-2012 19:44:56 ]
pi_115064149
Goed gelukt hoor!
pi_115064378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor het allereerst van mn leven , op de kleuterschool na, iets geknutseld. En ik vind leuk!

Omdat ik zo'n noob ben (en de printerinkt op is :') ) maar begonnen met die standaard bladen. Het is me hierdoor wel iets te Amerikaans allemaal, maar je moet ergens beginnen. :P

[ afbeelding ]
leuk!

welkom in je nieuwe verslaving :P ^O^
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:29:15 #148
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_115073092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
ik was vandaag bij mijn zus, zij scrapt ook, en we hadden het over de mallen van Azza. Kennen jullie het systeem van Azza. Het zogenaamde Europees scrappen. Dat is minder druk en heel stijlvol.
Ik heb daar ooit een wordshop van gehad en is echt leuk.

hier een link om wat voorbeelden te bekijken..

http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1345&bih=590
Ik heb zelf ook van die mallen (wist niet dat het Azza heet), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het scrappen zonder die mallen. Heb ze heel in het begin gebruikt omdat ze vooral handig zijn voor een LO-indeling.

Deze vind ik van de voorbeelden uit je link dan trouwens wel erg leuk:

En deze heb ik in 2009 zelf met zo'n mal gemaakt:

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor het allereerst van mn leven , op de kleuterschool na, iets geknutseld. En ik vind het leuk!

[ afbeelding ]
Erg leuk Spring en ik vind het knap gemaakt, zeker voor een eerste keer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jambo op 03-08-2012 22:37:09 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:16:14 #149
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_115076033
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Jambo het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook van die mallen (wist niet dat het Azza heet), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het scrappen zonder die mallen. Heb ze heel in het begin gebruikt omdat ze vooral handig zijn voor een LO-indeling.

Deze vind ik van de voorbeelden uit je link dan trouwens wel erg leuk:
[ afbeelding ]

En deze heb ik in 2009 zelf met zo'n mal gemaakt:
[ afbeelding ]

[..]

Erg leuk Spring en ik vind het knap gemaakt, zeker voor een eerste keer.
ik vind die van jou wel erg mooi hoor.
Ben overigens vanavond begonnen met het eerste lijstje. Valt een beetje tegen, morgen maar eens kijken of ik ideeën krijg het wat meer naar mjin zin te maken. Heb het ook al erg lang niet meer gedaan. Maar komt goed ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:26:17 #150
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_115076656
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik vind die van jou wel erg mooi hoor.
Ben overigens vanavond begonnen met het eerste lijstje. Valt een beetje tegen, morgen maar eens kijken of ik ideeën krijg het wat meer naar mjin zin te maken. Heb het ook al erg lang niet meer gedaan. Maar komt goed ;)
Ik heb ook periodes dat ik totaal geen inspiratie heb. Wat bij mij dan nog wel eens wil helpen is om veel voorbeelden van anderen te bekijken.

Ben heel benieuwd naar jouw lijstje. Hoop dat je morgen het idee te binnen schiet zodat het helemaal naar je zin wordt. Je zal merken dat je er een hoop leuke reacties op krijgt als het eenmaal aan de muur hangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')