Want?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die van Boekel mag komend seizoen lekker in de jupiler league gaan fluiten
Je weet dat Ajacied er op geilt om topic te openen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was bezig met een nieuw deel. Twente - Ajax voor de Cruijffschaal #3, waar Berghuis struikelt.
Ajacied422 moet persé topic aanmakenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was bezig met een nieuw deel. Twente - Ajax voor de Cruijffschaal #3, waar Berghuis struikelt.
Ja, ik had de lapo, maar ach.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je weet dat Ajacied er op geilt om topic te openen.
sorry, ik wil de vaart erin houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Denk het niet. Wordt sowieso een lastig verhaal als je niet in het stadion zit.quote:
Het is sowieso een matige scheidsrechter. Maar we hebben niet veel goeds in Nederland.quote:
Nee, je geilt er gewoon op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sorry, ik wil de vaart erin houden
DERK BOERRIGTER![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat hij die berghuis eruit stuurt terwijl Boilesen geel had moeten krijgen.
Matige trollquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat hij die berghuis eruit stuurt terwijl Boilesen geel had moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |