Alles ligt in Drenthe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het ligt, dan ligt het in Drenthe.
jamjamjamquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef brother52 het volgende:
Dean, past dit op je barbecue?
[ afbeelding ]
We spelen op Amsrockquote:
Ik laat hem even gaan, nog genoeg projecten die eerst af moetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
Gitaartje voor de knutselaars?
EDIT: oh en lekker fijn, als je verkopers van marktplaats mailt en dat ze nooit antwoorden![]()
Denk het welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef brother52 het volgende:
Dean, past dit op je barbecue?
[ afbeelding ]
Geen geld eigenlijk. Maar ik het geen verstand van gitaren aanpassen, ding staat ver weg en ik bewaar het geld voor je-weet-wel-wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik laat hem even gaan, nog genoeg projecten die eerst af moeten
Klinkt lekker dus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanavond eindelijk met de firebird op de orange kunnen spelen; ik ben een gelukkig man!
En hoe komt zo'n gitaar dan bij jou binnen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Maar dit project is op een brakke potmeter na ook klaar. Alleen de tonepot van de brug pickup nog even vervangen, maar heb geen nieuwe meer
[ afbeelding ]
super, heerlijk helder geluid met genoeg laag. Wel dunner dan de p90 in de les paul, maar die klinkt dan ook echt enorm dik... De firebird is een beetje de fender gitaar van gibson kwa geluid, maar dan met het dikke van de les paul.quote:
valt mee als je een beetje kan solderen. Gewoon het schema volgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef LeNick het volgende:
En oja, is het nou eigenlijk lastig, dat solderen van elementen en zulks?
KWIJL.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Maar dit project is op een brakke potmeter na ook klaar. Alleen de tonepot van de brug pickup nog even vervangen, maar heb geen nieuwe meer
[ afbeelding ]
Mijn ervaring: dat hangt geheel af van hoe fijn je motoriek is en hoe geduldig te bentquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef LeNick het volgende:
Deze was simpel, gewoon zonder elementen, die zaten er los bij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef LeNick het volgende:
[..]
En hoe komt zo'n gitaar dan bij jou binnen?
Totaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef LeNick het volgende:
Je hebt ff m'n GAS voor die gibson SG weer aangewakkerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ff m'n GAS voor die gibson SG weer aangewakkerd
Ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Ik had gister even gejammed in het vondelpark samen met een andere muziekant waar ik een project meedoe...
is kijken of jullie dit wat vinden ... tis ff wat anders hahaha maar we enjoyed anyway
Mvg
DTmaster
PS: Ik speel rechts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |