Ongelofelijk, dat er belastinggeld wordt besteed aan een programma als De Klusjesmannenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....
en wat was Klusjesmannen weer hilarische nonsens. De Hitler-in-een-champagnekoeler-grap was weer prachtig. nog nooit zoveel mensen niet zien lachen![]()
Ah, ik leef met je mee...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio 1. Echte jannen. Aan de telefoon
Arme Rinusquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Amenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik leef met je mee...![]()
Zit op werk, lekker 3FM luisteren hier![]()
EO neem ik dan maar op de koop toe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:
Juweeltje!! Helaas geen geluid uit de boxen hierquote:
Het is niet het luchtdrumstelnummerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel zit nu achter zijn luchtdrumstel.
Dat is ook niet tof...quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Dag mensen!Ik heb vakantie! Zometeen naar m'n werk.
*zucht*
Herkenbaar, gebeurt mij in de weekenden nog wel eens. Of sleutels (of nog erger; een loper) meenemen en weer helemaal terug kunnen gaan brengenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
Ik probeer voor de pauze terug naar huis te gaan. Vrijdag dacht ik alles overgedragen te hebben maar toen kwamen er weer wat nieuwe aanvragen en ontwikkelingen en *zucht*, ik ben dan weer te collegiaal om de rest daar ongeïnformeerd mee op te zadelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:54 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weet je nu ook hoe het WKlogo in elkaar zit.
Mogge
twitter:rucewillis twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:14:08jezus mina, waarom gaat die Domien niet eens lekker op een hele lange vakantie? #3fm #sukkel reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:16:11@rucewillis Volgende keer gewoon recht in m'n gezicht zeggen, okay? Fijne maandag! reageer retweet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef themauster het volgende:
twitter:rucewillis twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:14:08jezus mina, waarom gaat die Domien niet eens lekker op een hele lange vakantie? #3fm #sukkel reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:16:11@rucewillis Volgende keer gewoon recht in m'n gezicht zeggen, okay? Fijne maandag! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |