Ohja exclusief China Townquote:Op zondag 31 juli 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x voor de komende tig jaar is genoeg voor mij.
De Levenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:20 schreef alors het volgende:
Ik luister Claudia terug, ja echtEn Arie Boomsma vraagt De Leven van Sef aan
Arie stijgt en stijgt in mijn achting
Ook ja. En heel veel sieraden, parfum, kleding en Simlock vrijmaak-service.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staan er nog steeds Turken met een hele grote dozen waspoeder???
twitter:paul3fm twitterde op zondag 31-07-2011 om 20:27:50Hotspot met bewijs.. RT @zwijneveld: ik heb 't gister nog op de erasmusbrug gedaan http://bit.ly/px9x6A #psradio reageer retweet
Kut, Kimmie gemistquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister ff PSradio, maar de radio is alweer uitgedaan. ik moet kotsen van Kim Holland.
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....quote:
zijn altijd de meest hilarische grappenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....
en wat was Klusjesmannen weer hilarische nonsens. De Hitler-in-een-champagnekoeler-grap was weer prachtig. nog nooit zoveel mensen niet zien lachen![]()
die 2 hebben ook niet zoveel met de EO als Klaas en Mirandaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
Toch is JouwWeekendFinale! met Joey/Wijnand veel beter dan Klaas/Miranda... Klaas is nog wel te doen, maar die Miranda... Pfft.
Toch raar dat de vakantie/nachtDJ's een progamma beter maken dan de echte DJ's...
ik zat te kijken, ik zie Ramon die champagnekoeler pakken en eerste zijn brilsmurfimitatie doen en ik zie Sander bedenkelijk kijken. ik denk: "nee, hij gaat niet die Hitler-gr..." en Ramon doet em gewoon. de held!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zijn altijd de meest hilarische grappen
Omdattie buiten proporties is? Geen idee, ik heb het nog nooit gezien...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....
Kun je ook wel horen, gaat een stuk minder stug!!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die 2 hebben ook niet zoveel met de EO als Klaas en Miranda
ik woon er 750 meter er vandaan niks aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
Hole moet jij niet evacueren of woon jij in een andere wijk?
Ik zag het al langskomen op Kilroy, mooie bende!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://hulpverlening.nl/forum/index.php/topic,3357.0.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |