Je zei no shit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
het journaal, dat lijk is niet door het toillet gespoeld.
No shit
Dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
het journaal, dat lijk is niet door het toillet gespoeld.
No shit
Dat was eerder "move lik a chicken"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
Move like Jagger, Klusjesmannen.
Ja, want Domien was er ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:24 schreef themauster het volgende:
Ik ben Freaknacht aan het terugkijken heeft Stenders daar tot 04.00 gezeten?
Domien valt me heel erg mee nuquote:
Sinds wanneer gaan we fotos van ons zelf hier posten Roel?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we fotos van ons zelf hier posten Roel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:46 schreef borisz het volgende:
Heb deze foto van Roel gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Heb deze foto van Roel gevondenIk scheer me tegenwoordig wat vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb deze foto van Roel gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |