quote:
ik ga zo een mondkapje, strepsils, hoestdrank en mentholzakdoekjes kopen. *kuch kuch rochel hoest*quote:
Hibitane!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ga zo een mondkapje, strepsils, hoestdrank en mentholzakdoekjes kopen. *kuch kuch rochel hoest*
dat ís Hibitanequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
En Chloorhexidinetabletjes. En Trachitol
ja ik vind ander keelspul ook niet te hachelen, dus dat komt mooi uitquote:
Helemaal niets van gehoordquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:48 schreef ConscienceNL het volgende:
En? Was er nog wat gebeurd in de Freakn8 wat betreft Anonymous?
Domien had er ook kunnen zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niets van gehoord
En alweer Frank? Beetje overkill in het weekend![]()
Nee, van de week ook al genoeg gehoordquote:
Je zei no shit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
het journaal, dat lijk is niet door het toillet gespoeld.
No shit
Dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
het journaal, dat lijk is niet door het toillet gespoeld.
No shit
Dat was eerder "move lik a chicken"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
Move like Jagger, Klusjesmannen.
Ja, want Domien was er ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:24 schreef themauster het volgende:
Ik ben Freaknacht aan het terugkijken heeft Stenders daar tot 04.00 gezeten?
Domien valt me heel erg mee nuquote:
Sinds wanneer gaan we fotos van ons zelf hier posten Roel?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we fotos van ons zelf hier posten Roel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:46 schreef borisz het volgende:
Heb deze foto van Roel gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Heb deze foto van Roel gevondenIk scheer me tegenwoordig wat vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb deze foto van Roel gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twitwouter heeft dezelfde videos op youtube staanquote:
shockingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Twitwouter heeft dezelfde videos op youtube staan
Jat hij nog steeds van je?quote:
Giel video's welquote:
en vergeet Normaal nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat staat die Stenders lekker te swingen op de muziek van Zanger Rinus
Playbenders vind ik mooier.quote:
De vraag is wat doe jij in Castrikut ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik zit hier in Castrikut te internetten via EDGE en G.
Trage bende.
Ah, hier in het dorp is het allemaal GPRS, met een beetje 3G (moet je veel moeite doen om te krijgen). EDGE valt nog wel te doen opzich, opera turbo geen optie voor wat meer snelheid bij browsen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik zit hier in Castrikut te internetten via EDGE en G.
Trage bende.
Opera Mini!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ah, hier in het dorp is het allemaal GPRS, met een beetje 3G (moet je veel moeite doen om te krijgen). EDGE valt nog wel te doen opzich, opera turbo geen optie voor wat meer snelheid bij browsen?
Gebruik zelf op Android gewoon de standaard browser, gaat rapper en heeft flash!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mini!
Al gebruik ik nu zelf Opera Mobile met afwisselend met of geen Turbo aan (ligt eraan op wat voor netwerk ik zit, via wifi is zonder sneller). Werkt prima.
Opera Mobile op Android heeft óók Flash en daar kan je er zelfs voor kiezen om t pas te laden als je 't nodig hebt! Vind die browser vaak ook veel sneller reageren dan de standaard Android-browser...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gebruik zelf op Android gewoon de standaard browser, gaat rapper en heeft flash!
Oh, eens testen! Zag ook dat er Firefox was voor Android, mar ben niet meer van de Firefox sinds Firefox 4.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mobile op Android heeft óók Flash en daar kan je er zelfs voor kiezen om t pas te laden als je 't nodig hebt! Vind die browser vaak ook veel sneller reageren dan de standaard Android-browser...
Kan op stock CM7-browser ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mobile op Android heeft óók Flash en daar kan je er zelfs voor kiezen om t pas te laden als je 't nodig hebt! Vind die browser vaak ook veel sneller reageren dan de standaard Android-browser...
nou, deprimerend...quote:
Stenders bedoel je? Ja, tofquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Hebben jullie ook al zin in volgende week + die week daarna, 12-14 uur?
Juist deze week begin ik met een nieuwe baan en kan het dus niet luisterenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Geen radio op het werk?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Juist deze week begin ik met een nieuwe baan en kan het dus niet luisteren
Ik vrees voor Loca People/Plage. Ik haat ze beide, zeer diep... Doe mij dat "oyoyoy" maarquote:Op zondag 31 juli 2011 00:16 schreef hole1988 het volgende:
interessante artikel over de zomerhit 2011 http://nos.nl/l/259119
Geen idee of er een radio is.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen radio op het werk?
[..]
Ik vrees voor Loca People/Plage. Ik haat ze beide, zeer diep... Doe mij dat "oyoyoy" maar
Plage is kapotgedraaid, kan hem niet meer horen...quote:Op zondag 31 juli 2011 01:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen idee of er een radio is.
En Plage![]()
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 31-07-2011 om 01:38:10Ga t gewoon proberen, morgen aan de slag en kijken hoe ver we komen voor #giro555 met #3FM en wie dan ook! #RockForAfrica of #Rock4Africa reageer retweet
quote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 31-07-2011 om 01:38:10Ga t gewoon proberen, morgen aan de slag en kijken hoe ver we komen voor #giro555 met #3FM en wie dan ook! #RockForAfrica of #Rock4Africa reageer retweet
Wees blij, ik ben hem spuugzat... Nou luister ik dan ook wel weer belachelijk veelquote:Op zondag 31 juli 2011 01:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb weinig 3FM geluisterd de afgelopen 3 maanden dus Plage is nog niet doodgedaaid voor mij
Ah, zag Corton ook al langskomen op Twitterquote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
Plage is gewoon een lekker nummerquote:Op zondag 31 juli 2011 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben hem spuugzat... Nou luister ik dan ook wel weer belachelijk veel
Heb je een nummer dat je veel te vaak hebt gehoord? Iets uit de 80's misschien?? Dat wanner je hem hoort je een lichtelijke kanteling in je maag voelt opkomen en wilt zappen??quote:
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef ConscienceNL het volgende:
net alsof de webcam belangrijk is tijdens ff ekdomquote:Op zondag 31 juli 2011 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...
Normaal gesproken wel met Playbackdom.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof de webcam belangrijk is tijdens ff ekdom
Hahaquote:Op zondag 31 juli 2011 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...
Ik ook niet, luister sws altijd via FM. En als er iets gebeurt schakel ik snel de cam in.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
HahaAch ja, dat zijn we nu wel gewend bij Stenders.
Sowieso, met cam is de radio een stuk minder leuk heb ik ervaren. Kijk eigenlijk nooit meer naar de cam.
Ik vind dat ze zoiets ook eens een keer mogen doen voor al het dierenleed in de wereld.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef themauster het volgende:
Dus binnenkort Rock4Africa mooi initiatief van de baas
Ja leuk, maar 555 krijgt geen cent van mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
of voor alle gedwongen prostituees uit Oost-Europaquote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zoiets ook eens een keer mogen doen voor al het dierenleed in de wereld.
Best een mooi iniatief idd, maar ik heb het idee dat Afrika nu al voor het zoveelste jaar gesponsord wordt. Zijn er geen andere doelen te bedenkenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef themauster het volgende:
Dus binnenkort Rock4Africa mooi initiatief van de baas
Komt allemaal apart volk, tig hallen met stalletjes die eigenlijk allemaal hetzelfde aanbieden.quote:
1x voor de komende tig jaar is genoeg voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zwarte marktErg leuk
. Kom er 4x per jaar
eeeh volgens mij hebben er momenteel een paar mensen heel erg honger in Afrika, maar ik weet niet zeker hoor....quote:Op zondag 31 juli 2011 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Best een mooi iniatief idd, maar ik heb het idee dat Afrika nu al voor het zoveelste jaar gesponsord wordt. Zijn er geen andere doelen te bedenken
Haha oké, ben er ook nog nooit geweest. Maar wil er ook nog wel eens kijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt allemaal apart volk, tig hallen met stalletjes die eigenlijk allemaal hetzelfde aanbieden.
Maar wel leuk om een keertje heen te gaan.
Ik woon er vlakbij en ben er al zeker 20 jaar niet geweest. Ik gok dat ik dat nog best een tijd vol ga houden ook.quote:
Dat weet ik ook wel maar ik heb er geen vertrouwen in dat een zoveelste actie daarin verandering gaat brengen. Het komt toch niet bij de mensen terecht die het het hardst nodig hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh volgens mij hebben er momenteel een paar mensen heel erg honger in Afrika, maar ik weet niet zeker hoor....
Ohja exclusief China Townquote:Op zondag 31 juli 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x voor de komende tig jaar is genoeg voor mij.
De Levenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:20 schreef alors het volgende:
Ik luister Claudia terug, ja echtEn Arie Boomsma vraagt De Leven van Sef aan
Arie stijgt en stijgt in mijn achting
Ook ja. En heel veel sieraden, parfum, kleding en Simlock vrijmaak-service.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staan er nog steeds Turken met een hele grote dozen waspoeder???
twitter:paul3fm twitterde op zondag 31-07-2011 om 20:27:50Hotspot met bewijs.. RT @zwijneveld: ik heb 't gister nog op de erasmusbrug gedaan http://bit.ly/px9x6A #psradio reageer retweet
Kut, Kimmie gemistquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister ff PSradio, maar de radio is alweer uitgedaan. ik moet kotsen van Kim Holland.
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....quote:
zijn altijd de meest hilarische grappenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....
en wat was Klusjesmannen weer hilarische nonsens. De Hitler-in-een-champagnekoeler-grap was weer prachtig. nog nooit zoveel mensen niet zien lachen![]()
die 2 hebben ook niet zoveel met de EO als Klaas en Mirandaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
Toch is JouwWeekendFinale! met Joey/Wijnand veel beter dan Klaas/Miranda... Klaas is nog wel te doen, maar die Miranda... Pfft.
Toch raar dat de vakantie/nachtDJ's een progamma beter maken dan de echte DJ's...
ik zat te kijken, ik zie Ramon die champagnekoeler pakken en eerste zijn brilsmurfimitatie doen en ik zie Sander bedenkelijk kijken. ik denk: "nee, hij gaat niet die Hitler-gr..." en Ramon doet em gewoon. de held!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zijn altijd de meest hilarische grappen
Omdattie buiten proporties is? Geen idee, ik heb het nog nooit gezien...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kun je ook wel horen, gaat een stuk minder stug!!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die 2 hebben ook niet zoveel met de EO als Klaas en Miranda
ik woon er 750 meter er vandaan niks aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
Hole moet jij niet evacueren of woon jij in een andere wijk?
Ik zag het al langskomen op Kilroy, mooie bende!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://hulpverlening.nl/forum/index.php/topic,3357.0.html
Ongelofelijk, dat er belastinggeld wordt besteed aan een programma als De Klusjesmannenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat was Klusjesmannen weer hilarische nonsens. De Hitler-in-een-champagnekoeler-grap was weer prachtig. nog nooit zoveel mensen niet zien lachen![]()
Ah, ik leef met je mee...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio 1. Echte jannen. Aan de telefoon
Arme Rinusquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Amenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik leef met je mee...![]()
Zit op werk, lekker 3FM luisteren hier![]()
EO neem ik dan maar op de koop toe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:
Juweeltje!! Helaas geen geluid uit de boxen hierquote:
Het is niet het luchtdrumstelnummerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel zit nu achter zijn luchtdrumstel.
Dat is ook niet tof...quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Dag mensen!Ik heb vakantie! Zometeen naar m'n werk.
*zucht*
Herkenbaar, gebeurt mij in de weekenden nog wel eens. Of sleutels (of nog erger; een loper) meenemen en weer helemaal terug kunnen gaan brengenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
Ik probeer voor de pauze terug naar huis te gaan. Vrijdag dacht ik alles overgedragen te hebben maar toen kwamen er weer wat nieuwe aanvragen en ontwikkelingen en *zucht*, ik ben dan weer te collegiaal om de rest daar ongeïnformeerd mee op te zadelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:54 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weet je nu ook hoe het WKlogo in elkaar zit.
Mogge
twitter:rucewillis twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:14:08jezus mina, waarom gaat die Domien niet eens lekker op een hele lange vakantie? #3fm #sukkel reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:16:11@rucewillis Volgende keer gewoon recht in m'n gezicht zeggen, okay? Fijne maandag! reageer retweet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef themauster het volgende:
twitter:rucewillis twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:14:08jezus mina, waarom gaat die Domien niet eens lekker op een hele lange vakantie? #3fm #sukkel reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:16:11@rucewillis Volgende keer gewoon recht in m'n gezicht zeggen, okay? Fijne maandag! reageer retweet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:54 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weet je nu ook hoe het WKlogo in elkaar zit.
Mogge
O, dat valt nog meequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:32 schreef borisz het volgende:
Zo muziekmap is weer een beetje op orde. Slechts 293gb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Leroy Fer tekent bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jasper_ twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:52Robbie Stenders vervangt Ekdom deze week in Effe Geen Ekdom. Nais. #3FM reageer retweet
Serieus, kan 3FM hier geen les uit trekken?twitter:JoostdeVranky twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:06JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stenders is terug op z'n oude plekkie op #3fm. Dit wordt geniaal! reageer retweet
Kleine kans dat ie dit leest. Twitter/mail/SMS hemquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Kan ie niet ff wat oude items of desnoods herhalingen erin moffelen? Evil Knevel, TV Privé, neemt ie em of neemt ie em niet op? Nooitgrappigs etc
Zolang Rob voor Powned werkt gaat dat nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Prachtig ook al die reacties op Twitter:twitter:Jasper_ twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:52Robbie Stenders vervangt Ekdom deze week in Effe Geen Ekdom. Nais. #3FM reageer retweet
Serieus, kan 3FM hier geen les uit trekken?twitter:JoostdeVranky twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:06JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stenders is terug op z'n oude plekkie op #3fm. Dit wordt geniaal! reageer retweet
daarom moet Powned ook kapoet zodat ie weer voor een zender met meer zendtijd kan gaan werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang Rob voor Powned werkt gaat dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maar dat komt waarschijnlijk doordat ik het origineel ten tijde van Amy's cover nog niet kende en ik nu de snelheid een beetje mis.quote:
Alsof dat de taak van 3FM is. Dat Mutsaers lekker in z'n achtertuin een festivalletje organiseert.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee 3fm gaat nu ook al in de zomer dingen organiseren voor het goede doel. Al is dit natuurlijk wel weer een andere zaak.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)tconcert-afrika.html
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal mag je geen kritiek hebben op zo'n dingen want het is allemaal voor het goede doel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof dat de taak van 3FM is. Dat Mutsaers lekker in z'n achtertuin een festivalletje organiseert.
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal mag je geen kritiek hebben op zo'n dingen want het is allemaal voor het goede doel.
Si.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
En waar wil je die mensen heen verplaatsen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
Naar een gebied waar een andere stam/geloof woont zodat er weer een burgeroorlog komt natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:50 schreef themauster het volgende:
[..]
En waar wil je die mensen heen verplaatsen dan?
Gevalletje bodemloze put inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij deze prijsuitreiking was Sander wel behoorlijk briljant bezigquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt, serieus, wat een ongelooflijk geschreeuw toch weer in die Coen en Sander show
Ik heb er al 79.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef JDude het volgende:
Iemand al wel bezig met het festival-matje? Hij is hier i.i.g. kapoet.
Pino tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Pino toch![]()
Nee, integendeel. Ik kan der nog 17 dagen niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet even die knop omzetten, maar dat lukt niet.
Aah gos... Als je een meisje was zou ik zeggen koop een reep chocolaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik kan der nog 17 dagen niet zien.
Ah puberliefdequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen in een relatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah puberliefdeGeeft niks toen ik 17/18 jaar was had ik dat ook, wacht maar tot je een paar jaar een relatie hebt dan ben je blij dat je haar een keer een dag niet ziet
![]()
Ik kijk het soms, voor de gezelligheid, ook al heb ik geen flauw idee wat ze in godsnaam aan het wauwelen zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef borisz het volgende:
TIjd voor een nieuw seizoen Snor & Föhn.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah puberliefdeGeeft niks toen ik 17/18 jaar was had ik dat ook, wacht maar tot je een paar jaar een relatie hebt dan ben je blij dat je haar een keer een dag niet ziet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen in een relatie
Ga gamenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedenavond!!
Durf ik verder te vragen??
Absinth 14.gifquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagIk ben naatje niet, zoiets gaat niet op internet
Oja, BBC was toch vandaag in staking dacht ik?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Dus waarschijnlijk morgen gaat de AM-zender van de BBC World Service weer aan in de UK (AM 648), met als audiosignaal dat van... Radio 1 (en dan dus niet de BBC-versie, maar die van NL). Radio 5 kan dan weer terug naar de 747.
Ah, gelukkig maar!! Aan 1 Naatje hebben we ook wel genoegquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagIk ben naatje niet, zoiets gaat niet op internet
1 Naatje, ontdek ik daar een woordgrap?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar!! Aan 1 Naatje hebben we ook wel genoegHad ik je al gefeliciteerd?? Zo nee; Gefeliciteerd!!
Je leest wat je wilt lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
1 Naatje, ontdek ik daar een woordgrap?
Werkte mijn hersens maar zo, vaak lees ik wat ik absoluut niet wil lezenquote:
Heel herkenbaar... En dan heb ik niet eens meer van die tere jonge oogjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Werkte mijn hersens maar zo, vaak lees ik wat ik absoluut niet wil lezen
MTV bedoel je.quote:
twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
Ik heb gisteravond/nacht weer eens even MTV gekeken maar ik zag alleen maar van die ellendige Amerikaanse series, had allemaal niets met muziek te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MTV bedoel je.
Maar wat een bureaucratische chagrijn ja... Ze zijn duidelijk hun doelgroep kwijt. Zie er een mooie tweet over voorbij komen:twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
De doelgroep kwam in eerste instantie af op de M in de naam van beide zenders, daar is weinig meer van overquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MTV bedoel je.
Maar wat een bureaucratische chagrijn ja... Ze zijn duidelijk hun doelgroep kwijt. Zie er een mooie tweet over voorbij komen:twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
En die series die ze wél uitzenden zitten volgens mij zo langzamerhand in hun 370e herhaling ofzo...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond/nacht weer eens even MTV gekeken maar ik zag alleen maar van die ellendige Amerikaanse series, had allemaal niets met muziek te maken.
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
De doelgroep kwam in eerste instantie af op de M in de naam van beide zenders, daar is weinig meer van over
Och, The Meuk Factory is d'r gelukkig al niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.
Of de M van Multicultiquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.
Heel oud ja, voor mijn tijd, maar toch vind ik het tofquote:
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En die series die ze wél uitzenden zitten volgens mij zo langzamerhand in hun 370e herhaling ofzo...
Volgens mij is het van mijn tijd, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heel oud ja, voor mijn tijd, maar toch vind ik het tof. Heb toch wel iets met oude muziek, dankzij vader
.
Jezus.......quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.
Bully Beatdown geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.
CC is tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bully Beatdown geloof ik.
Ik kijk echt nooit MTV, maar een paar vrienden kijken het alleen maar
Comedy Central is dan welAlhoewel die ook wel beginnen met herhalen...
Jep dat was het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bully Beatdown geloof ik.
Ik kijk echt nooit MTV, maar een paar vrienden kijken het alleen maar
Comedy Central is dan welAlhoewel die ook wel beginnen met herhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |