Nee volgens mij elke zondagavond, maar we hebben gereserveerd voor 4 man en hebben dus nog twee plekkies overquote:
Ik krijg ze tijdens het motorrijden wel eens in mijn mond of neus, maar in mijn oren heb ik ze gelukkig nog nooit gehad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
en waarom is vliegen zo kut voor je oren. zitten nog steeds helemaal dicht
ik heb het over vliegen als zelf door de lucht gaan met een boeing 787quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik krijg ze tijdens het motorrijden wel eens in mijn mond of neus, maar in mijn oren heb ik ze gelukkig nog nooit gehad.
Kauwgom is de trucquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
en waarom is vliegen zo kut voor je oren. zitten nog steeds helemaal dicht
Juist iets wat je ook kan doorslikken.quote:
want?? ik lande pas om 23.30 ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
Nou hier was het gister ook wel ff wennen.
Het was warm opeens!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
want?? ik lande pas om 23.30 ofzo
Vies warm ja.quote:
super super warm dus.quote:
Jawel, maar wel kut als het eerst de hele tijd gewoon regen en kut is.quote:
true datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, maar wel kut als het eerst de hele tijd gewoon regen en kut is.
goeie deal kan ase zijn naam weer eens gaan aanpassenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
Gamertag veranderen Deal of the Week
LOL
Waar was je ook alweer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
super super warm dus.
heeel veeeel scandinavische vrouwen.
heel veel nederlandse vrouwen.
en geen duitsers of italianen
Je zou zeggen dat het op zo'n eiland wel ietsjes minder is met de temperatuur.quote:
Ja was toen ik er was ook, ontzettend veel Zweedse damesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
super super warm dus.
heeel veeeel scandinavische vrouwen.
heel veel nederlandse vrouwen.
en geen duitsers of italianen
ja maar de wind staat van uit turkije dat op ca 2 km afstand ligtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het op zo'n eiland wel ietsjes minder is met de temperatuur.
Nog wat gedaan toen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was toen ik er was ook, ontzettend veel Zweedse dames
uhu.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was toen ik er was ook, ontzettend veel Zweedse dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |