Die film is nu al een klassiekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chuck Norris in the Expendables 2
Lol!
Dude, alleen de cast alleen al maakt het een van de beste films ooit!quote:
FS het is lekker weer buiten, mayb de zon opzoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef Fsmxi het volgende:
Over films gesproken, ben nu The Road aan het kijken, tot nu toe wel een toffe film.
Vanochtend begon ineens een hooikoorts op te spelen, niet normaal man. In mijn kamer valt het enigszins nog meequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
FS het is lekker weer buiten, mayb de zon opzoeken?
Dan is het idd wel kut en geef ik je gelijk dat je binnen blijft. Ik ben net klaar met mn kamer dus ga zo een douche pakken en de wijde wereld in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Vanochtend begon ineens een hooikoorts op te spelen, niet normaal man. In mijn kamer valt het enigszins nog meeMaar gij dan, heer aardappel?
Zoek je toch ander werk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:34 schreef SoldMayor het volgende:
Fijn dat werken in de horeca..![]()
We zouden vandaag met wat vrienden naar het strand gaan tot dat ik gisteren te horen kreeg dat ik moest werken... nouja okeee dan.
En nu bellen ze net af dat ik niet hoef te komen want het was toch niet druk.![]()
Dusja daar zit je dan...
Op naar het strandquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:34 schreef SoldMayor het volgende:
Fijn dat werken in de horeca..![]()
We zouden vandaag met wat vrienden naar het strand gaan tot dat ik gisteren te horen kreeg dat ik moest werken... nouja okeee dan.
En nu bellen ze net af dat ik niet hoef te komen want het was toch niet druk.![]()
Dusja daar zit je dan...
MP5K allesquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef vandermar het volgende:
Vraag, welk van volgende 3 zal ik met gold camo nemen.
L96
MP5K
Galil
De l96, en dan ook meteen je gamertag veranderen naar xX eLiTe SniPeZ Xxquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef vandermar het volgende:
Vraag, welk van volgende 3 zal ik met gold camo nemen.
L96
MP5K
Galil
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De l96, en dan ook meteen je gamertag veranderen naar xX eLiTe SniPeZ Xx
Speel domination en bij begin van ronde granaat op B gooien, beetje geluk en je hebt multikill. Of een goede spawntrap doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]MP5K wordt het want dat is gewoon een bazen wapen.
Steady aim pro met MP5K
Echt wtf, multi kill met granaat voor Warlord pro
Nee ik heb al meer gouden wapens maar ik ben nog toe aan gouden skorpians etcquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Speel domination en bij begin van ronde granaat op B gooien, beetje geluk en je hebt multikill. Of een goede spawntrap doen
Maar mag je maar voor 1 wapen een gold camo kiezen?
En ten slotte, mensen zin om vanavond te gamen? Hoeft geen BO of MW2 te zijn,zolang ik het spel maar heb
We zijn al bezigquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Speel domination en bij begin van ronde granaat op B gooien, beetje geluk en je hebt multikill. Of een goede spawntrap doen
Maar mag je maar voor 1 wapen een gold camo kiezen?
En ten slotte, mensen zin om vanavond te gamen? Hoeft geen BO of MW2 te zijn,zolang ik het spel maar heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |