Welke tan heb je gepakt? Humberto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
3 augustus jarig zijnMakes 2 of us
Hustlers only.
Vandaag hele dag op zandvoort gehangen, lekker de tan gepakt, morgen hopelijk nog grotere tan
Aha! Dus tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas. Je zeurt.![]()
Ja bla bla ik zeur ook. Hitmarkters hier, dashboarden daar, we weten het onderhand wel.
Ekte ekte hustlers zijn op 2 aug jarigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
3 augustus jarig zijnMakes 2 of us
Hustlers only.
Vandaag hele dag op zandvoort gehangen, lekker de tan gepakt, morgen hopelijk nog grotere tan
Zit nu niet bij de pcquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nick ga is in de FOK MC server, het is er wel gezellig met aSe en stoma.
Schrijf dan meteen kasteel? Scheelt je typenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week toch nog een mini vakantie.
Moet op een huis (lees kasteel) passen in Voorburg.
Is een kartbaan in een oude parkeergarage. Normaal hebben ze twee banen, elk op een aparte verdieping. Alleen op zondagavond koppelen ze de banen aan elkaar, zodat je een lange baan hebt en snoeihard een verdieping naar beneden kan scheuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
Ross, waarom is dat karten zo speciaal? een speciale dag ofzo?
Maar er zijn geen riddersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Schrijf dan meteen kasteel? Scheelt je typen
Is dat alleen die dag?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is een kartbaan in een oude parkeergarage. Normaal hebben ze twee banen, elk op een aparte verdieping. Alleen op zondagavond koppelen ze de banen aan elkaar, zodat je een lange baan hebt en snoeihard een verdieping naar beneden kan scheuren.
Lijkt me erg gaaf
een meerdere verdiepingskartbaan is echt killer voor je rug. heb er altijd last van als ik in duiven ben wezen kartenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is een kartbaan in een oude parkeergarage. Normaal hebben ze twee banen, elk op een aparte verdieping. Alleen op zondagavond koppelen ze de banen aan elkaar, zodat je een lange baan hebt en snoeihard een verdieping naar beneden kan scheuren.
Lijkt me erg gaaf
Nee volgens mij elke zondagavond, maar we hebben gereserveerd voor 4 man en hebben dus nog twee plekkies overquote:
Ik krijg ze tijdens het motorrijden wel eens in mijn mond of neus, maar in mijn oren heb ik ze gelukkig nog nooit gehad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
en waarom is vliegen zo kut voor je oren. zitten nog steeds helemaal dicht
ik heb het over vliegen als zelf door de lucht gaan met een boeing 787quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik krijg ze tijdens het motorrijden wel eens in mijn mond of neus, maar in mijn oren heb ik ze gelukkig nog nooit gehad.
Kauwgom is de trucquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
en waarom is vliegen zo kut voor je oren. zitten nog steeds helemaal dicht
Juist iets wat je ook kan doorslikken.quote:
want?? ik lande pas om 23.30 ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
Nou hier was het gister ook wel ff wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |