waar kan het aan liggen ?
en gooi er eens een geupdate virusscanner overheen, er zijn virussen die het opstarten van Outlook flink vertragen dus misschien ook wel voor IE ?
quote:eehh instellen dat ie geen startpagina opent is al 1 ding om te beginnen dus in IE: Extra, Internet Opties en dan blanco pagina kiezen... of: typen: about:blank. Verder kan je checken of je IE 5 hebt (help ==> about) dat werkt nu echt langzaam door bugs, tip d-load IE 6... Verder als dat niet werkt is het verstandig te kijken naar RAM en Processor snelheid, is deze zwaar verouderd kan je je de gevolgen wel indenken
Op vrijdag 28 juni 2002 14:54 schreef SqueaK het volgende:
Als ik op het icoontje van internet explorer klik dan duurt het ongeveer 25 a 20 seconden voordat ie em opent... er gebeurt dan gedurende die seconde gewoon helmaal nix... en dan ineens na een tijdje wachten sprint ie open.... vreselijk irritant...waar kan het aan liggen ?
Amen
Virusscan!
Erg irritant!
quote:Pentium 4 1,5 ghz
Op vrijdag 28 juni 2002 15:06 schreef flat_erik het volgende:
Wat voor pc heb je? hoeveel geheugen?
en draai winxp...
heb ook al een virusscanner gedraaid.... bitdefender en norton en er is geen virus te ontdekken...
quote:aan de snelheid van de pc zal het wel niet liggen..
Op vrijdag 28 juni 2002 15:59 schreef SqueaK het volgende:[..]
Pentium 4 1,5 ghz
256 mb
IE 6en draai winxp...
heb ook al een virusscanner gedraaid.... bitdefender en norton en er is geen virus te ontdekken...
Sinds een dag ofzo heb ik ook last van dit vreselijk irritante probleem. Nee, ik ben niet geïnfecteerd met het Yaha-virus. Ik heb alles al gedaan wat hierboven staat, maar niets helpt (systeemherstel, defragmentatie ook niet).
Tips iemand?
Dank u.
Sinds enkele dagen heb ik dit probleem ook. Alles is al leeggegooid. De virusscanner ziet niets, AdAware ook niet.... iemand misschien wel een idee?
Ik heb Netschaap als standaard browser gezet, en nu doet IE het weer gewoon .... ik snap er geen zak van, maar ik heb voorlopig geen zin alles overnieuw te installeren, dus dan maar zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |