Wil ik net de vraag terugtrekken, omdat hij niet goed gesteld is, post jij nog net het antwoord dat ik zoek.quote:
he verdorie tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wil ik net de vraag terugtrekken, omdat hij niet goed gesteld is, post jij nog net het antwoord dat ik zoek.
reken ik goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, dat is iets rekenkundigs. Dat je in een relatief kleine groep (<<365) altijd twee mensen hebt die een verjaardag delen?
Stand deeltje 2338:quote:De verjaardagenparadox is een paradox uit de kansrekening, die een resultaat toont dat tegen onze verwachting ingaat. Het gaat om de vraag hoe groot de kans is dat in een groep willekeurig gekozen mensen er (minstens) twee dezelfde verjaardag hebben. Het blijkt dat, onder enkele lichte veronderstellingen, deze kans al meer dan 50% is voor een groep van maar 23 mensen. Bij 57 mensen is de kans zelfs meer dan 99%.
Jónge!quote:
Ja maar daar woon ik dan ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef DragonFodder het volgende:
Weer triest gesteld. Laatst werden er 5 gevraagd van dat overgewaardeerde kutdorp Amsterdam, toen kwamen we er ook uit.
Breda heet niet baronie. Rest kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef gauloises010 het volgende:
baronie - breda
jeroen bosch - den bosch
elizabeth - tilburg
maxima - eindhoven
fransiscus - roosendaal
Dat dan weer wel.quote:
Nope, beide locaties samen heten mmc, niet alleen veldhoven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
MMC Veldhoven vind ik ook gewoon ene los ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |