O ik hoop dat het gaat lukken en dat ze Oscar ook gelijk meenemenquote:Op zondag 31 juli 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
Er heeft zich een geïnteresseerde voor Emma gemeld!
Goed gedaan want zo schuw zijn ze door jullie doorzettingsvermogen niet meerquote:Op zondag 31 juli 2011 12:27 schreef Oognip het volgende:
Voordat de beestjes over een uur gaan verhuizen wilde ik perse de tekst op de website aangepast hebben want die klopte al lang niet meer.
En zie eens![]()
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
Thanksquote:Op zondag 31 juli 2011 12:44 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik hoop dat het gaat lukken en dat ze Oscar ook gelijk meenemen![]()
[..]
Goed gedaan want zo schuw zijn ze door jullie doorzettingsvermogen niet meer
Ik ben ook heel trots op ze, en op jouquote:Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar heb ik met een gerust hart achtergelaten bij hun nieuwe gastgezin. Ze zitten daar op zolder, apart van de rest omdat ze willen voorkomen dat de overige kittens ook het calicivirus krijgen. Het is een leuke ruimte, niet te groot maar ook niet te klein. Toen ik het deurtje van de reismand open deed en Emma en Oscar eruit haalden stapten ze meteen al dapper door het kamertje* Oognip is apetrots op 'haar' schuwe kittens
Het gaat goed komen met ze.
Natuurlijk komt het goed met zequote:Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar heb ik met een gerust hart achtergelaten bij hun nieuwe gastgezin. Ze zitten daar op zolder, apart van de rest omdat ze willen voorkomen dat de overige kittens ook het calicivirus krijgen. Het is een leuke ruimte, niet te groot maar ook niet te klein. Toen ik het deurtje van de reismand open deed en Emma en Oscar eruit haalden stapten ze meteen al dapper door het kamertje* Oognip is apetrots op 'haar' schuwe kittens
Het gaat goed komen met ze.
Stoere Emma en Oscarquote:Ze zijn erg lief .....maar ik vind alle poezen lief, ze moeten nog wel even wennen
maar oscar komt los, Emma worstelt een beetje met de voeding de eerste spuit gaat goed en met de tweede begint ze ligtelijk te protesteren.
Maar we hebben alle tijd.
Mijn dochter ontpopt zich als ware dierenverzorgster, mijn jongste is voor de grote dierzorg dingen nog net te jong......maar met ons drieën zijn we een leuk team.
Wat fijn dat ze je op de hoogte houden, nu kun je tenminste onbezorgd op vakantiequote:Op zondag 31 juli 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
Mailtje van gastgezin ontvangen
[..]
Stoere Emma en Oscar
Gister heb ik iets gehoord van ze. Ze hebben 2x per dag mailcontact met het gastgezin en ze leven erg mee met Emmaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Go emma zet hem op meid
Oscar stoere vent
Nog iets gehoor van de geïnteresseerde?
quote:Het gaat met emma nog steeds niet goed.......
we zijn weer bezig met bijvoeren en de ontlasting komt niet echt op gang.
Ze ligt heel rustig en dat is ook alles....ben vandaag bij Annette geweest kitten melk opgehaald en geven dit extra.
we zien het nog even aan en anders gaat ze opnieuw naar de dierenarts. afwachten even
Je staat zo machteloos en de vechtlust bij Emma lijkt even weg.
Ik wil het wel heel graag weten ook al kan ik er niks aan doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou dat volgens mij helemaal niet willen weten als ikzelf op vakantie was.Je kunt toch niks doen en dit draagt niet echt bij aan het vakantiegevoel lijkt me, als je je zo zorgen maakt.
Maar ik duim wel voor Emma.
quote:ik heb niet zo leuk nieuws te melden maar vanavond heeft de dierenarts besloten Emma in te laten slapen. S'middags is ze opgenomen de dierenarst bevestigde dat het niet om het kalitievirus ging. Waarschijlijk had ze darmklachten slik problemen en heeft ze daardoor ook een longinfectie opgelopen. Ze is vanavond in een shock geraakt en hebben ze bealoten haar te laten gaan. Ik heb de adoptie ouders al gemaild en laten oscar nu ook gaan ze gaan op zoek naar een nieuw poesje. Namens hun moest ik je bedanken voor de goede zorgen. Mijn dochter is behoorlijk verdrietig ze is intensief bezig geweest met de zorg voor Emma. Sorry voor het slechte nieuws....Oscar doet het super goed hij krijgt morgen nieuwe vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |