abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100151064
Er heeft zich een geïnteresseerde voor Emma gemeld! :D
pi_100151923
Wat leuk ! Nu nog even goed beter worden.
pi_100152740
Voordat de beestjes over een uur gaan verhuizen wilde ik perse de tekst op de website aangepast hebben want die klopte al lang niet meer.
En zie eens *)
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
pi_100152772
Emma speelt nu ook een beetje met mijn labello samen met Oscar O+
pi_100153186
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
Er heeft zich een geïnteresseerde voor Emma gemeld! :D
O ik hoop dat het gaat lukken en dat ze Oscar ook gelijk meenemen ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:27 schreef Oognip het volgende:
Voordat de beestjes over een uur gaan verhuizen wilde ik perse de tekst op de website aangepast hebben want die klopte al lang niet meer.
En zie eens *)
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
Goed gedaan want zo schuw zijn ze door jullie doorzettingsvermogen niet meer O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100153365
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:44 schreef indaha het volgende:

[..]

O ik hoop dat het gaat lukken en dat ze Oscar ook gelijk meenemen ^O^

[..]

Goed gedaan want zo schuw zijn ze door jullie doorzettingsvermogen niet meer O+
Thanks O+
Ik wilde het verhaaltje zo graag aangepast hebben en dat ik dan een nieuw verhaaltje heb geschreven :) Ik weet precies hoe ze zijn en bij het nieuwe gastgezin kan het nog wel even duren voor Emma en Oscar hun ware karakter laten zien.
pi_100153661
Oeh een geïnteresseerde voor Emma O+
pi_100153972
Ik ga Emma voor het laatst dwangvoeren en dan brengen we ze weg :W
pi_100154578
De geïnteresseerde voor Emma zit er aan te denken om ook Oscar te adopteren! :o Dat zou echt geweldig zijn O+

En nu echt weg :W
pi_100157037
Emma en Oscar heb ik met een gerust hart achtergelaten bij hun nieuwe gastgezin. Ze zitten daar op zolder, apart van de rest omdat ze willen voorkomen dat de overige kittens ook het calicivirus krijgen. Het is een leuke ruimte, niet te groot maar ook niet te klein. Toen ik het deurtje van de reismand open deed en Emma en Oscar eruit haalden stapten ze meteen al dapper door het kamertje O+ * Oognip is apetrots op 'haar' schuwe kittens
Het gaat goed komen met ze.
pi_100159341
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar heb ik met een gerust hart achtergelaten bij hun nieuwe gastgezin. Ze zitten daar op zolder, apart van de rest omdat ze willen voorkomen dat de overige kittens ook het calicivirus krijgen. Het is een leuke ruimte, niet te groot maar ook niet te klein. Toen ik het deurtje van de reismand open deed en Emma en Oscar eruit haalden stapten ze meteen al dapper door het kamertje O+ * Oognip is apetrots op 'haar' schuwe kittens
Ik ben ook heel trots op ze, en op jou ^O^

Wat geweldig, ik hoop dat ze Emma en Oscar allebei meenemen O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_100165411
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
Natuurlijk komt het goed met ze O+ en ik ga duimen dat ze samen naar een nieuw huisje mogen ^O^
pi_100171780
Mailtje van gastgezin ontvangen O+

quote:
Ze zijn erg lief .....maar ik vind alle poezen lief, ze moeten nog wel even wennen
maar oscar komt los, Emma worstelt een beetje met de voeding de eerste spuit gaat goed en met de tweede begint ze ligtelijk te protesteren.
Maar we hebben alle tijd.
Mijn dochter ontpopt zich als ware dierenverzorgster, mijn jongste is voor de grote dierzorg dingen nog net te jong......maar met ons drieën zijn we een leuk team.
Stoere Emma en Oscar O+
pi_100171907
Fijn dat het goed gaat! :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_100172243
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
Mailtje van gastgezin ontvangen O+

[..]

Stoere Emma en Oscar O+
Wat fijn dat ze je op de hoogte houden, nu kun je tenminste onbezorgd op vakantie :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 juli 2011 @ 22:26:10 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100173256
Dat klinkt goed, Oognip, fijn dat ze daar zo goed opgevangen worden en dat O&E misschien wel samen blijven ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100238041
Het nieuwe gastgezin is vannacht met Emma naar de dierenarts geweest. Ze was heel sloom en suf maar had nog net genoeg kracht om het dwangvoer te weigeren. Ze had een buik vol harde ontlasting, hiervoor heeft ze een klysma gekregen. Ook wat extra vocht via een injectie en een vitaminespuit. Over een paar dagen zou ze weer de oude moeten zijn volgens de da.
Met Oscar gaat het hartstikke goed O+ hij begint te wennen en wordt actief en lekker speels O+
pi_100238124
Go emma zet hem op meid
Oscar stoere vent

Nog iets gehoor van de geïnteresseerde?
pi_100238212
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Go emma zet hem op meid
Oscar stoere vent

Nog iets gehoor van de geïnteresseerde?
Gister heb ik iets gehoord van ze. Ze hebben 2x per dag mailcontact met het gastgezin en ze leven erg mee met Emma O+ Ik denk wel dat zij ze gaan adopteren :)
pi_100239247
O goed nieuws dat ze zo meeleven , dan zullen ze ze heus wel adopteren zodra Emma weer beter is. *O*
pi_100239293
Nog een mailtje van net van het gastgezin ;(

quote:
Het gaat met emma nog steeds niet goed.......
we zijn weer bezig met bijvoeren en de ontlasting komt niet echt op gang.
Ze ligt heel rustig en dat is ook alles....ben vandaag bij Annette geweest kitten melk opgehaald en geven dit extra.
we zien het nog even aan en anders gaat ze opnieuw naar de dierenarts. afwachten even
Je staat zo machteloos en de vechtlust bij Emma lijkt even weg.
pi_100239503
Ach Emma toch zet hem op meisje.
pi_100239639
Ik zou dat volgens mij helemaal niet willen weten als ikzelf op vakantie was. :@ Je kunt toch niks doen en dit draagt niet echt bij aan het vakantiegevoel lijkt me, als je je zo zorgen maakt.

Maar ik duim wel voor Emma.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100241174
Ik duim heel erg voor Emma ;( Het ging zo goed met ze..
pi_100242630
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou dat volgens mij helemaal niet willen weten als ikzelf op vakantie was. :@ Je kunt toch niks doen en dit draagt niet echt bij aan het vakantiegevoel lijkt me, als je je zo zorgen maakt.

Maar ik duim wel voor Emma.
Ik wil het wel heel graag weten ook al kan ik er niks aan doen. :)
pi_100267231
Hier ook de duimen op elkaar voor Emma O+ het moet gewoon goedkomen.
pi_100286944
Blegh ik kreeg net een mailtje van het gastgezin, Emma is niet meer :'(
quote:
ik heb niet zo leuk nieuws te melden maar vanavond heeft de dierenarts besloten Emma in te laten slapen. S'middags is ze opgenomen de dierenarst bevestigde dat het niet om het kalitievirus ging. Waarschijlijk had ze darmklachten slik problemen en heeft ze daardoor ook een longinfectie opgelopen. Ze is vanavond in een shock geraakt en hebben ze bealoten haar te laten gaan. Ik heb de adoptie ouders al gemaild en laten oscar nu ook gaan ze gaan op zoek naar een nieuw poesje. Namens hun moest ik je bedanken voor de goede zorgen. Mijn dochter is behoorlijk verdrietig ze is intensief bezig geweest met de zorg voor Emma. Sorry voor het slechte nieuws....Oscar doet het super goed hij krijgt morgen nieuwe vriendje.
pi_100286987
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_100287090
Wordt er misselijk van, zo jong en zo snel...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_100287193
Het is gewoon oneerlijk als zulke jonge poezekindjes doodgaan. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')