Inderdaad. Las laatst nog een uitstekend over dat de kogel van links kwam. In een woord geniaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
Er staan best interessante artiekelen op catholica, of is dat vreemd dat ik zoiets zeg?
Ik zei niet dat ik ermee eens bent, sowieso ben ik agnost dus je hoeft mij niet te betichten van het geloven in sprookjes.quote:
Ach die bible belt mongolen zijn sowieso niet goed snik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
het scheelt dat deze dwaas ook de liberalen er de schuld van geeft
Yes, door de SP verwerpelijk genoemd!quote:De SP noemt het D66-plan verwerpelijk. 'Het haalt de preventieve toets op ontslag zowel door de rechter als door het UWV onderuit. Het maakt van de arbeidsverhoudingen een vechtarena', aldus SP'er Paul Ulenbelt.
VVD wel twee gedaald en PvdA twee gestegen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die bible belt mongolen zijn sowieso niet goed snik.
De enige duivelsuitdrijvingen moeten op hen gepleegd worden.
Boe, boe, wij zijn conservatief en hekelen massamoord --> DUS: Breivik was geen conservatief, want dat komt ons even niet uit.quote:
Gezellig potje oud-Hollands kerkverbranden deze zondag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die bible belt mongolen zijn sowieso niet goed snik.
De enige duivelsuitdrijvingen moeten op hen gepleegd worden.
Het is waarlijk jammer dat onze voorvaderen de beelden al kapot hebben gemaakt in een moment of clarity inderdaad, er rest ons weinig anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezellig potje oud-Hollands kerkverbranden deze zondag?
Ik vond de invalshoek van Ellian helemaal geniaal:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Boe, boe, wij zijn conservatief en hekelen massamoord --> DUS: Breivik was geen conservatief, want dat komt ons even niet uit.
Het blijft fascinerend om mensen te begrijpen die nog PvdA stemmen. Hoewel ik hen wel dankbaar ben voor al het goeds wat ze mij hebben gegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
VVD wel twee gedaald en PvdA twee gestegen.
Maar goed, het zijn maar peilingen, we zien het wel met de verkiezingen deze herfst.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
Het blijft fascinerend om mensen te begrijpen die nog PvdA stemmen. Hoewel ik hen wel dankbaar ben voor al het goeds wat ze mij hebben gegeven
Doe ff een belletje, dan regel ik via de studentenweerbaarheid de "M48 Christianity-burner" vlammenwerper tank:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezellig potje oud-Hollands kerkverbranden deze zondag?
Ik zou hypocriet zijn door te ontkennen dat de PvdA ook het eea goed heeft gedaan voor mensen zoals jij en ikquote:
Dat jij 't niet zonder kan wil niet zeggen dat je mij ook in die stelling moet meetrekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hypocriet zijn door te ontkennen dat de PvdA ook het eea goed heeft gedaan voor mensen zoals jij en ik
Die kunnen wel aansluiten bij onze divisie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe ff een belletje, dan regel ik via de studentenweerbaarheid de "M48 Christianity-burner" vlammenwerper tank:
[ afbeelding ]
Heb het gelezen en begrijp dat jij het leuk vind, maar je vindt werkelijk dat het ergens op slaat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond de invalshoek van Ellian helemaal geniaal:
Breivik heeft teveel naar de afgrond gekeken waardoor hij er zelf een exponent van is geworden(betrekking op islam)
Dat album heb ik vroeger behoorlijk wat geluisterd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kunnen wel aansluiten bij onze divisie.
[ afbeelding ]
Gekkie, de vroegere sociaaldemocraten hebben ook jou verheven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij 't niet zonder kan wil niet zeggen dat je mij ook in die stelling moet meetrekken.
Och ja, projectie is je niet vreemd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekkie, de vroegere sociaaldemocraten hebben ook jou verheven.
Ach, steek je kop maar weer in't zand. Neemt niet weg dat ik de huidige pvda een kut partij vind.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, projectie is je niet vreemd.
Ik had veel liever in het oude Nederland gewoond, maar ach.
"Da zehn toch genne kooogels?"quote:
As you wish, iedereen is van vroeger uit een sloeber en had de arbeiderspartij nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, steek je kop maar weer in't zand. Neemt niet weg dat ik de huidige pvda een kut partij vind.
In de huidige tijdsgeest niet meer, was ik 50 jaar geleden geboren, dan had dat zo kunnen zijn. Met het accent op kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder de PvdA stond Php nu bij Ome Joops Frietpaleis hamburgers om te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |