Nee joh, dat is enkel maar preken voor de eigen parochie van een paar duizend boze internethelden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het zou een troost moeten zijn, maar helaas hebben die mensen redelijk wat invloed op het simpele volk.
Maar dat is de hele wereld toch zo'n beetje tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee joh, dat is enkel maar preken voor de eigen parochie van een paar duizend boze internethelden.
Oh allicht maar de invloed op de echte wereld is vooralsnog erg beperktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is de hele wereld toch zo'n beetje tegenwoordig?
Hmm, ik heb even nagekeken, maar er zitten bedrijven tussen die meer dan 500 miljoen euro omzet draaien, uiteraard zegt dat niet alles, maar haal er eens een marge van 4/5 procent uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
De crisis 15 jaar geleden dan, zolang speelt dit al wel. Nederlandse bedrijven kiezen er vaak voor om voor innovatieve en daarmee meer lucratieve delen van een markt te gaan en de bulk met lage marges aan anderen te laten.
Of misschien was er een keer geld nodig voor een overname in een groeimarkt of om de aandeelhouders te plezieren.
reken er in elk geval maar op dat al die bedrijven ooit door of vanuit de wavin zijn opgezet
Het gaat vaak om bulkproducten met een hele lage marge en flinke investeringen in de fabrieken. Dan kan je dat geld beter steken in een betere renderende deelmarkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik heb even nagekeken, maar er zitten bedrijven tussen die meer dan 500 miljoen euro omzet draaien, uiteraard zegt dat niet alles, maar haal er eens een marge van 4/5 procent uit
Ik zou 't niet zeggen, iedere idioot heeft stemrecht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh allicht maar de invloed op de echte wereld is vooralsnog erg beperkt
Nee, verreweg de meeste machine's zijn lease, en de duurdere dingen die je niet kunt leasen (lees: matrijzen voor het fabriceren en verwerken van het plastic) krijgen ze vaak van de opdrachtgever. Hoge variabele kosten, lage vaste kosten. Zo schijnt de opzet ongeveer in elkaar te zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat vaak om bulkproducten met een hele lage marge en flinke investeringen in de fabrieken. Dan kan je dat geld beter steken in een betere renderende deelmarkt.
Er schrijven mensen met een IQ dat zeker niet hoger is dan dat van jou.quote:
Ben ik inmiddels wel gewend hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er schrijven mensen met een IQ dat zeker niet hoger is dan dat van jou.
Als jij het zegt nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
Er staan best interessante artiekelen op catholica, of is dat vreemd dat ik zoiets zeg?
Of het een goede stroming is valt nog flink te zeuren maar ze hebben inderdaad wel te lijden onder dit soort gekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou 't niet zeggen, iedere idioot heeft stemrecht.
Maar goed, gelukkig geen partij die meegaat in die idioterie, maar wel jammer dat een goede politieke stroming als het neo-conservatisme te lijden heeft onder deze vuige aantijgingen.
Word.quote:
Jij kunt ook alleen maar cynisch zijnquote:
Het is net als met meerdere politieke stromingen nu gewoon onderhevig aan idioten die niet weten waar het nou werkelijk om draait en denken dat een persconferentie van Bush staat voor een hele politieke stroming, of het ombrengen van sociaal-democraten een of ander conservatief goedrecht is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of het een goede stroming is valt nog flink te zeuren maar ze hebben inderdaad wel te lijden onder dit soort gekken.
Ik denk dat je bij die bulkproducten de 4-5% maar lastig zal halen. En het gaat er maar net om welke koers een bedrijf wil varen. Of de strijd aangaan met lage lonen landen voor de bulk of proberen betere producten te maken die je voor meer geld kan verkopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, verreweg de meeste machine's zijn lease, en de duurdere dingen die je niet kunt leasen (lees: matrijzen voor het fabriceren en verwerken van het plastic) krijgen ze vaak van de opdrachtgever. Hoge variabele kosten, lage vaste kosten. Zo schijnt de opzet ongeveer in elkaar te zitten.
Maar 4 a 5 procent is toch niet vreemd?
Je vergeet hierbij een sneer te plaatsen met betrekking tot de frequentie van Remlof's seksuele activiteiten waarbij een persoon van het andere geslacht vrijwillig bij betrokken is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar cynisch zijn
Ik vermoed dat php dat ook regelmatig doet.quote:
Tja dit zegt wel voldoende vrees ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
Er staan best interessante artiekelen op catholica, of is dat vreemd dat ik zoiets zeg?
het scheelt dat deze dwaas ook de liberalen er de schuld van geeftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is net als met meerdere politieke stromingen nu gewoon onderhevig aan idioten die niet weten waar het nou werkelijk om draait en denken dat een persconferentie van Bush staat voor een hele politieke stroming, of het ombrengen van sociaal-democraten een of ander conservatief goedrecht is.
Het is gewoon doodzonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |