Je maakt me trots door mijn vooroordelen weer eens te bevestigen. Dank daarvoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:34 schreef norich het volgende:
[..]
en voor mij een appel en een blaadje sla.
speciaal voor jou he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je maakt me trots door mijn vooroordelen weer eens te bevestigen. Dank daarvoor.
"En dan rijden we nú de anus van de wereld in"...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed... op naar de bedrijfsarts en daarna naar de anus van de wereld: zeeuws-vlaanderen!
ik 3 dagen laterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Zo nog even 2 uurtjes werken en dan gelukkig weer WEEKEND
Mag ik trouwens ook in de OP? Ben op 3 januari jarig
Dat is goed. Je echte naam is ook Sylvana?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Zo nog even 2 uurtjes werken en dan gelukkig weer WEEKEND
Mag ik trouwens ook in de OP? Ben op 3 januari jarig
Hey bopperquote:
Mensen die op 6 januari jarig zijn...quote:
Ze willen je DIEP!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, het rapport van de politie binnen
Ze zijn vooral erg positief over me, dus hopelijk wil het korps me
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die op 6 januari jarig zijn...
Dat zijn vaak van die diepe mensen
Robin heeft denk ik ook wel enkele rapporten van de politiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, het rapport van de politie binnen
Ze zijn vooral erg positief over me, dus hopelijk wil het korps me
Vanavond 19:30 bij SVVN, daarna snackbarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Godver ik heb zin in een frikandel speciaal
Dan mu'j d'r ene koopn en dan diep je keel inschuivenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Godver ik heb zin in een frikandel speciaal
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanavond 19:30 bij SVVN, daarna snackbar
Goed planquote:
joah.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan, de man van de ontzettende dieptepass
en een koreaans toetsenbord op mijn telefoon.quote:
Dat is wel handigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een koreaans toetsenbord op mijn telefoon.
Jupquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is goed. Je echte naam is ook Sylvana?
er zit wel een qwerty toetsenbord op maar de symbolen enzo staan andersquote:
Zet 'm er straks bij in.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey ja! LineaaldesDoods is jarig! Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuj! Henrike heeft de OP aangepast.Nu staat Sylvana er ook in.
Daar ben je toch vaak in een staat dat je niet meer kan typenquote:
We zijn om 17:30 pas begonnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Daar ben je toch vaak in een staat dat je niet meer kan typen
Ah kiekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We zijn om 17:30 pas begonnen, tot 21:00 uur en dan Morshuis
.
Jij ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:39 schreef ZwolleZuid het volgende:
Twente![]()
net zoiets als limburg met geleen,landgraaf enzo
totaal niet belangrijk voor ons land.![]()
Nee Salland hebben we echt nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:39 schreef ZwolleZuid het volgende:
Twente![]()
totaal niet belangrijk voor ons land.
Ben je de weg kwijt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:39 schreef ZwolleZuid het volgende:
Twente![]()
totaal niet belangrijk voor ons land.
Ik denk het.quote:
Nouja zeg, dat is ook niet liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Syl
Een fiets met vleugels zeker? Model:driewieler.
Wat ben je bitchyquote:
Deed je net welquote:
44 minutes is ook goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan eigenlijk maar bizar weinig van Megadeth waarderen
Verder dan:
- Blackmail the Universe
- Truth be Told
- Of mice and men
- Tornado of Souls
- A tout le monde
... kom ik niet.
Dit is pas muziekquote:
quote:
Niet wéérquote:
Hoe kon ik die vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind Hardest Part of Letting Go wel tof.
Maar dat is een wijvennummer volgens een vriend van me, dus zal het daar wel aan liggen.
Ow en Sweating Bullets en Symphony of Destruction
Tjooquote:
Tijd om te luisteren dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wisten jullie dat ik dat 'alle 13 jaankzooi' nog nooit heb gehoord?
En weten jullie wel dat ik sinds vorige week donderdag post met mn nieuwe foon?
Wat een geklungelmaar het gaat elke dag een stukje beter.
*is trots op zichzelf*
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tijd om te luisteren dan.
Dan doe je een keer wat liefs
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wisten jullie dat ik dat 'alle 13 jaankzooi' nog nooit heb gehoord?
En weten jullie wel dat ik sinds vorige week donderdag post met mn nieuwe foon?
Wat een geklungelmaar het gaat elke dag een stukje beter.
*is trots op zichzelf*
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:31 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen nog bedankt voor de felicitaties
joah, henig.quote:
Ahh, goede zaak dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, henig.
overdag gewerkt. en vanavond wat volk gehad.
voor de kameraden moet ik nog houden, want karin kan morgen niet.
Treedtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De Spaanse politie treed wat harder op dan de Nederlandse he...
Rel zequote:
Ja toll ja, spaB machen, mmmm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dan maar eens de stad in![]()
Btje harde Metal op luidspreker...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hulst is ook echt geen zak veranderd, alleen maar saai, nors kijkend volk op straat
Ik reed wel rond met metal aan jaquote:
Dat doe jij in elke willekeurige plaats \m/quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik reed wel rond met metal aan ja
ook door rijssenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe jij in elke willekeurige plaats \m/
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe jij in elke willekeurige plaats \m/
Klopt allebeiquote:
je hebt je thuis in een kamer zonder ramen opgesloten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik nog niet. Al 4 weken geen druppel regen gezien
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt je thuis in een kamer zonder ramen opgesloten?
waar ben je nu dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ramen in huis, tenminste, toen ik vertrok wel
ah, goed bezig. maar je zit nog steeds op FOK!quote:
WiFi binnen handbereikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, goed bezig. maar je zit nog steeds op FOK!
das wel makkelijk. zo hoef je niks te missen.quote:
tjah, wat doe je dan ook met een katquote:Op zondag 31 juli 2011 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WHEHEHEHEHEHEHE
De kat flipt 'm hard
Hij hoort katten op tv mauwen
Ik niet zo veel, hij is van m'n ma. Maar hij ligt nu naast mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat doe je dan ook met een kat
een domme kat dusquote:Op zondag 31 juli 2011 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik niet zo veel, hij is van m'n ma. Maar hij ligt nu naast mij.
Nou gefeliciteerd. Voetbal interesseert me geen reetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel makkelijk. zo hoef je niks te missen.
al meegekregen dat FCT de johan cruijf schaal heeft gewonnen?
dat dacht wist ik al.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Voetbal interesseert me geen reet
Nee. Mss zo ff de stad in.quote:
Klinkt als een best goed ideequote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Mss zo ff de stad in.
2 weken geleden draaide ze verrekte goeie muziek bij de Shamrock.
Net ding!quote:Op zondag 31 juli 2011 10:10 schreef rulerofdeath het volgende:
http://panasonic.net/avc/lumix/compact/lx5/index.html
panasonic LX5
ik heb net afgelopen week een camera gekochtquote:Op zondag 31 juli 2011 10:10 schreef rulerofdeath het volgende:
http://panasonic.net/avc/lumix/compact/lx5/index.html
panasonic LX5
Dan zijn ze nog zo lief, als ze groter zijn vind ik ze echt niet meerquote:Op zondag 31 juli 2011 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond met deze kleine lopen ouwehoeren. Wat een doerrak![]()
Is van een maat en z'n vriendin.
Deze kittens zijn van de boerderij dus waarschijnlijk wel inteelt en daarom worden ze ook niet zo groot. Het is ook een poes.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog zo lief, als ze groter zijn vind ik ze echt niet meer.
Zo denken meer mensen.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog zo lief, als ze groter zijn vind ik ze echt niet meer.
Vergeet mogelijke erfelijke ziektes niet. Ik mag hopen dat het hele spul gecastreerd wordt als ze oud genoeg zijn. Incl. moederpoes.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deze kittens zijn van de boerderij dus waarschijnlijk wel inteelt en daarom worden ze ook niet zo groot. Het is ook een poes.
Ik neem er gewoon geen, lijkt me beterquote:Op zondag 31 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Zo denken meer mensen.. Mede daarom zitten die asiels ook vol.
Waren alle mensen maar zo verstandigquote:Op zondag 31 juli 2011 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik neem er gewoon geen, lijkt me beter.
Hoe dat op die boerderij gaat weet ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet mogelijke erfelijke ziektes niet. Ik mag hopen dat het hele spul gecastreerd wordt als ze oud genoeg zijn. Incl. moederpoes.
Altijd castreren en chippen. Ook al zijn het binnen katten. Een ongelukje is zo gebeurd.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe dat op die boerderij gaat weet ik niet.
Bij m'n maat hebben ze een iets ouder vrouwtje en nu deze van dezelfde boerderij. Maar het zijn binnenkatten. Die ene is niet gecastreerd. Dat is dus wel aan te raden? Ik heb het ze wel aangeraden omdat die oudste schijtvervelend is als ze krols is.
Ik zal het ze zeggen. Moeten ze maar zien hoe of wat.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd castreren en chippen. Ook al zijn het binnen katten. Een ongelukje is zo gebeurd.
Sowieso moet je niet willen fokken met inteeltkatten.
Ey chickquote:
error error..vertelquote:Op zondag 31 juli 2011 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, heb net een draadloos netwerk opgezet bij m'n ouders, maar het gaat wel heel erg traag... de "vaste" computer is zoals gewoonlijk erg snel met internet, maar de laptop van m'n pa krijgt regelmatig errors als ik websites wil bezoeken
"Kan geen verbinding maken", terwijl de signaalsterkte maximaal isquote:
Als je dat hebt, kun je dan wel pingen? Start > cmd > ping <website die je wil bezoeken>quote:Op zondag 31 juli 2011 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Kan geen verbinding maken", terwijl de signaalsterkte maximaal is
Nee, krijg time-outs, pingen van comp naar laptop faalt ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je dat hebt, kun je dan wel pingen? Start > cmd > ping <website die je wil bezoeken>
Wachtwoord er gewoon afbreken met Hiren en klaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, krijg time-outs, pingen van comp naar laptop faalt ook.
Ik had dit probleem trouwens ook toen pa met z'n laptop (gloedjenieuw gekregen van z'n werk) bij mij in Spakenburg was, dus het kan aan de laptop zelf liggen. Helaas mag ik nergens bij, de laptop gaat dan om een admin password janken (en die pass heeft pa dus niet meegekregen)
Ik heb vanmorgen een kleine 2 uur zitten wachten op DNS wijziging terwijl ik mn eigne cache moest legen, ook leukquote:Op zondag 31 juli 2011 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, en nu laadt ie de ene website wel in tab 1, en de 2e heeft een fail
Ook geen pretje neequote:Op zondag 31 juli 2011 16:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een kleine 2 uur zitten wachten op DNS wijziging terwijl ik mn eigne cache moest legen, ook leuk
quote:
De laatste tijd? Hij doet dit al heel lang, hoorquote:
Ik heb een hele tijd niet meegelezen, dus voor mij is het de laatste tijdquote:Op zondag 31 juli 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
De laatste tijd? Hij doet dit al heel lang, hoor.
u riep?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste tijd? Hij doet dit al heel lang, hoor.
Playahquote:
En wat nou als het hem gewoon geen reet boeit?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon vragen om uitleg hoor.
Dan reageer je niet ofzo, weet ik veel.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:09 schreef Oldenzaal het volgende:
En wat nou als het hem gewoon geen reet boeit?
Oh, dus mensen mogen alleen reageren als ze het onderwerp wel boeiend vinden?quote:
Ik laat ruimte in het woord ofzo, en dan in weet ik veel.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Oh, dus mensen mogen alleen reageren als ze het onderwerp wel boeiend vinden?
Weet jij nu al of je naar die HOI dinges gaat?quote:
JA!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh, dus mensen mogen alleen reageren als ze het onderwerp wel boeiend vinden?
Kzal morgens de brief is doorlezenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik laat ruimte in het woord ofzo, en dan in weet ik veel.
Ik wil niemand iets opdragen ofzo.
[..]
Weet jij nu al of je naar die HOI dinges gaat?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met je mooie pingchat-bericht
whehe heldquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, ik heb na een TK nóg met 2-0 verloren in Aussie![]()
Brabantquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
Ik zit zo 3 uur lang in de trein richting brabant.
Weekje logeren bij mn zusje
Brabantquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
Ik zit zo 3 uur lang in de trein richting brabant.
Weekje logeren bij mn zusje
Daniël gefeliciteerd! wie is daniël? 'k zie niks in de opquote:Op maandag 1 augustus 2011 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daniël, gefeliciteerd met je verjaardag
Dat is een 3D plaatje en er staat: ratel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
's middaags.
[..]
BrabantAltijd feest.
Staat er in dat scheelkijkplaatje in je fobo trouwens schranz? Wil lastig bij zo'n klein plaatje maar ik geloof dat ik 't zag.
Hmm dat kan ik er niet uithalen. Blijft wel leuk om te doen die stereogrammen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een 3D plaatje en er staat: ratel.
Ik ben net begonnen aan mn 3 uur durende treinreis. Het is verassend koel trouwens, had ik niet verwacht. En propvol
Ik kan je wel een link geven waar je er zelf een kan maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik er niet uithalen. Blijft wel leuk om te doen die stereogrammen.
Gaarne. Had er zelf net ook 1 maar dat werkte ook niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan je wel een link geven waar je er zelf een kan maken.
www.flash-gear.com/stereo/quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gaarne. Had er zelf net ook 1 maar dat werkte ook niet echt.
Dankquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net een harde knal en nu staat de trein stil..iemand is voor de trein gesprongen.
Ja. Precies op de brug bij Ravenstijn. Wel mooi uitzicht hier.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je staat zeker tussen 's-Hertogenbosch
en Nijmegen
Mijn maten hebben ok een TOP feest gehad.quote:
Zeur niet zo. Ik moet toch wat doen om de tijd te verdrijven.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Ik moet toch wat doen om de tijd te verdrijven.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[klaagmodus] poh warm! [klaagmodus uit]
we blijven wel nederlanders, altijd wat te klagenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we blijven wel nederlanders, altijd wat te klagen
Oldenzaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daniël gefeliciteerd! wie is daniël? 'k zie niks in de op
Zo jaloersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
zometeen naar zeeland naar de zee en het strand
HOIquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wat is de HOI week, moet je dan tegen iedereen hoi zeggen?
Ow dat, ja eerste twee dagen verplicht en dan beslis ik wel of ik woensdag en donderdag gaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee van 3 weken geledenmet het programma van de hoi week
bbq is altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat, ja eerste twee dagen verplicht en dan beslis ik wel of ik woensdag en donderdag ga.
Klopt, we zien het dan welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, maar als het mooi weer is lig ik liever aan het hulsbeek dan een BBQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |