abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115290644
Ik ben deze zomer naar Ibiza geweest, wat een geweldige vakantie was dat !
Je kunt daar echt geweldig uitgaan, met discotheken zoals: Pacha, Amnesia, Space, Privilege, Ushuaïa
pi_115325085
27 augustus voor het eerst. Zitten wel in San Antonio. Althans we kunnen nu nog kosteloos ons hotel afzeggen. Is het zoveel toffer om in Playa De'n Bossa te zitten? Of maakt dit niet heel veel uit?

Op de agende staan de Cream Ibiza van 30 augustus met o.a. Alesso en Above and Beyond. En de ASOT's van 27 en 3 september. Zin aaaan! O+ .
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:26:15 #78
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_115372096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef Voltreffer het volgende:
27 augustus voor het eerst. Zitten wel in San Antonio. Althans we kunnen nu nog kosteloos ons hotel afzeggen. Is het zoveel toffer om in Playa De'n Bossa te zitten? Of maakt dit niet heel veel uit?
San An is de Engelse kolonie van Ibiza, als je tegen fucking dronken Britten kan moet je vooral blijven zitten, je lacht je dood, maar nogmaals t zijn er veel en ze zijn dronken :D
Anders is verkassen naar t zuiden wel een optie, Playa d'n Bossa is onwijs toeristisch, incluis sportsbars&neongeweld, Figuretas is wat rustiger, maar goed, t is een piepklein eiland dus je bent met de bus of taxi zo aan de andere kant van t eiland :)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef Voltreffer het volgende:
Op de agende staan de Cream Ibiza van 30 augustus met o.a. Alesso en Above and Beyond. En de ASOT's van 27 en 3 september. Zin aaaan! O+ .
Hollandse Trancer? :D
Cream en ASOT zijn natuurlijk vet, maar probeer juist eens wat andere smaakjes uit, Ibiza is nogal chill dus lome techno of andere stijlen vallen dan vaak beter dan hier in Holland, check circo loco in DC10, of een van de andere avonden in Space, overal zijn flyers en er zijn kaartjes genoeg in de voorverkoop dus ergens heengaan is nooit een probleem, trap niet in de internet voorverkoop, vrijwel niks is van te voren volledig uitverkocht (Guetta&SHM uitgezonderd, die hebben vooral fans die de vvk pakken :') ) en de kaarten op t eiland zijn meestal net ff wat goedkoper...

Verders ben ik aan het aftellen, nog 5 dagen dan vlieg ik en ben ik 3&eenhalve week in de zon 8-)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_115372996
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:26 schreef YuckFou het volgende:

[..]

San An is de Engelse kolonie van Ibiza, als je tegen fucking dronken Britten kan moet je vooral blijven zitten, je lacht je dood, maar nogmaals t zijn er veel en ze zijn dronken :D
Anders is verkassen naar t zuiden wel een optie, Playa d'n Bossa is onwijs toeristisch, incluis sportsbars&neongeweld, Figuretas is wat rustiger, maar goed, t is een piepklein eiland dus je bent met de bus of taxi zo aan de andere kant van t eiland :)

[..]

Hollandse Trancer? :D
Cream en ASOT zijn natuurlijk vet, maar probeer juist eens wat andere smaakjes uit, Ibiza is nogal chill dus lome techno of andere stijlen vallen dan vaak beter dan hier in Holland, check circo loco in DC10, of een van de andere avonden in Space, overal zijn flyers en er zijn kaartjes genoeg in de voorverkoop dus ergens heengaan is nooit een probleem, trap niet in de internet voorverkoop, vrijwel niks is van te voren volledig uitverkocht (Guetta&SHM uitgezonderd, die hebben vooral fans die de vvk pakken :') ) en de kaarten op t eiland zijn meestal net ff wat goedkoper...

Verders ben ik aan het aftellen, nog 5 dagen dan vlieg ik en ben ik 3&eenhalve week in de zon 8-)
Jeps Hollandse Trancer ;). SHM gaan we ook maar even van te voren aanschaffen, en die andere kijken we dan wel even. Die paar centen maken ook niet zoveel uit gezien de reis super goedkoop is. En dan kunnen we gewoon op ons gemakje igg de eerste dag even wennen. T is nog even twijfelen voor het hotel dus!

Misschien dat wen og wel een Ibiza meet hebben dan! Verder nog andere tips / must sees? En andere stijlen zullen we zeker meepakken. Van harddance tot techno! Doordeweeks de bekendere feestjes en in het weekend gaan we eens op onderzoek uit denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Voltreffer op 10-08-2012 11:13:39 ]
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:57:09 #80
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_115381205
Paar centen *grin* u is rijk? anyway, meeten gaat hem niet worden, ik ben nogal op mezelf qua Fok!
Maar tips heb ik wel voor je, de immer heersende spotlight agenda voor
augustus http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_august_i.htm
en
september http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_september_i.htm
Daarnaast, huur een auto, rij nuchter want dronken rijden is duur (zeg 1000+¤ boetes...) en zoek ook de rust op, de andere kant van t eiland is groen/bruin/zee/strand/mooi&chill en die combi maakt het eiland zo perfect, nachtje stampen, dag chill en weer door....
Nogmaals, en niet om je af te zeiken maar eerder om je te prikkelen, waarom zoek je de Hollandse trance op? Armin draait tig keer per jaar in NL dus die kan je zowat altijd zien, op Ibiza draaien juist heel vage en nooit in NL draaiende DJ's die de pannen van t dak draaien, dat is echt zo veel leuker dan alweer handjes in de lucht trance ;)
Of pak een SupermartXé/Matinée/Café Ole mee show show show en commerciële spaanse tech house, met bloedmooie vrouwen en brede binken die naughty doen op t podium...
Supermartxe:

Matinée:

Café Ole:
pi_115481449
Net terug van 1 weekje Ibiza, even samenvatten voor jullie :-)

Zat dus in San Antonio, inderdaad zoals vele hadden gezegd veel Britten maar geen problemen mee gehad :)

1ste en 2e dag goedkoop gaan drinken in de west end en dan terug dronken in het hotel belanden :P

3e dag naar Amnesia Together, chase and status UFK (dubstep) wat een zot feestje _O_
Wel duur ( 12¤ voor ne cola ) maar had er mij al op voorbereid..
Ook mocht je der overal roken en in bloot bovenlijf mocht ook allemaal, ook leuk was vanvoor 1 grootse moshpit :p

4e dag: nog avondje west end

5e dag: Privilege; kippevel, grootste discotheek ter wereld :D

6e dag: Space: Muziek was niet zo speciaal maar geluid was SNOEIHARD, ook zeer veel schoon volk :-)

7e dag: rustig avondje west end...

Enige wat ik me aan ergerde in Ibiza waren die negers met hun brillen, elke 5min kwam er 1 langs, ook de negers aan veel toiletten in de bars in west end; die daar zaten voor fooien te ontvangen...
Ook een suck-me negerin tegengekomen, zeer snel weggelopen :P

Wat meisjes betreft, de 'west end meisjes' heb ik precies niet tegenkomen tot mijn groote spijt :(

Volgend jaar zowiezo terug, dan voor minstens 11 dagen =D
pi_115510026
stel dat je in Ushuaia verblijft zijn al die party's dan gratis?
pi_115514868
@El_Presidente,
Ja, de party's in Ushuaia zijn dan gratis. (Ben dit jaar daar geweest)
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_115516234
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef Nailpolish het volgende:
@El_Presidente,
Ja, de party's in Ushuaia zijn dan gratis. (Ben dit jaar daar geweest)
naar Ushuaia voor een party of heb je daar echt verbleven in Ushuaia hotel? :D
pi_115545888
Ben echt een week gebleven in het hotel.
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:33:44 #86
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_115755156
Iemand toevallig naar Richie Hawtin - Enter Space gegaan? Hoe was het?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_115783579
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef Nailpolish het volgende:
Ben echt een week gebleven in het hotel.
VET ! Wil ik ook wel een keer maar wel prijzig haha, wel chill dat de feesten er gewoon bij inzitten. Mooi concept zo.
pi_115819106
Tof topic. Ik ben vorig jaar bij Carl Cox' 'The Revolution' geweest in Space. was echt supervet.
pi_115819889
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

VET ! Wil ik ook wel een keer maar wel prijzig haha, wel chill dat de feesten er gewoon bij inzitten. Mooi concept zo.
Ja echt een tophotel hoor! Vooral door die feesten die daar worden gehouden, want zijn echt topfeesten.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:08:58 #90
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_115826668
Live van t eiland ;)

Het is warm hier, heel warm maar als vanouds gezellig en paar leuke feestjes gehad, Matinée, WE at La Plage en just Scanda, morgen naar La Troya, daarna nog 2,5 week tijd voor meer :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 04:55:12 #91
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_115895831
Ook live van 't eiland(eigenlijk altijd live vanuit Ibiza :) )
Richie Hawtin live in de zee bij salinnas met zijn Ipad en een aantal boxen op luchtbedden :7

pi_115896993
Nog maar 5 nachtjes. 3 nachten ASOT, SHM en Cream geplaned, de rest gaan we wel zien! Zo veel zin aan!
pi_116327449
Wat tof allemaaaaal O+.
pi_116356371
Nog iets langer als 2 weken en dan ben ik er weer :-)

Wat ziet dat er gaaf uit, die foto's van Richie Hawtin bij Salina's!
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:30:33 #95
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_119025082
Afsluiter ushuaia Ibiza.

Fat boy slim.

Ge-wel-dig feestje was het!!

pi_119027391
Topfeest!
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:14:20 #97
256575 Joe-Momma
pi_119029658
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Nailpolish het volgende:
Topfeest!
Was je erbij ofzo??
pi_119032943
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Was je erbij ofzo??
Ja ik stond op het balkon naast je ;-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:22:43 #99
256575 Joe-Momma
pi_119033353
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Nailpolish het volgende:

[..]

Ja ik stond op het balkon naast je ;-)
:Y
pi_121209662
En we zijn 2013! Beste wensen iedereen!

Ben al volop met men 2 vrienden aan het overleggen wanneer we gaan feesten op Ibiza.

Ikzelf zou 11 dagen willen gaan maar dat zien men vrienden niet zitten, max. 8 dagen. Maar das het probleem niet...

We zijn alle 3 happy singles, en we zouden dus liefst in een periode gaan wanneer het meeste vrouwvolk ook aanwezig is ( ~21 jaar ) .

Heb vorig jaar 7 dagen begin augustus in San Antonio gezeten, en men 2 andere vrienden zijn er nog nooit geweest dus we hebben niks om mee te vergelijken... :/

Men 2 vrienden denken dat het buiten het hoogseizoen ( juli - aug ) beter is, maar die periodes zijn voor mij zéér moeilijk om verlof te krijgen ( werk in 5-ploegen systeem )

_ Ik ga niet alleen voor de meisjes maar kzou toch terug een paar grote discotheken doen, ZOU DIT JAAR ZEER GRAAG SKRILLEX IN AMNESIA willen meenemen. ( vorig jaar met 1 weekje gemist )
_ Heb oa. Amnesia, Space & Privillege gedaan.
_ En ook eens lekker relaxen natuurlijk :D

==> Samenvatting: Wanneer & waar ga je best als je voornamelijk voor de meisjes en de feestjes komt :D

Ik kijk al uit naar jullie reacties :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')