San An is de Engelse kolonie van Ibiza, als je tegen fucking dronken Britten kan moet je vooral blijven zitten, je lacht je dood, maar nogmaals t zijn er veel en ze zijn dronkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef Voltreffer het volgende:
27 augustus voor het eerst. Zitten wel in San Antonio. Althans we kunnen nu nog kosteloos ons hotel afzeggen. Is het zoveel toffer om in Playa De'n Bossa te zitten? Of maakt dit niet heel veel uit?
Hollandse Trancer?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef Voltreffer het volgende:
Op de agende staan de Cream Ibiza van 30 augustus met o.a. Alesso en Above and Beyond. En de ASOT's van 27 en 3 september. Zin aaaan!.
Jeps Hollandse Trancerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:26 schreef YuckFou het volgende:
[..]
San An is de Engelse kolonie van Ibiza, als je tegen fucking dronken Britten kan moet je vooral blijven zitten, je lacht je dood, maar nogmaals t zijn er veel en ze zijn dronken
Anders is verkassen naar t zuiden wel een optie, Playa d'n Bossa is onwijs toeristisch, incluis sportsbars&neongeweld, Figuretas is wat rustiger, maar goed, t is een piepklein eiland dus je bent met de bus of taxi zo aan de andere kant van t eiland
[..]
Hollandse Trancer?![]()
Cream en ASOT zijn natuurlijk vet, maar probeer juist eens wat andere smaakjes uit, Ibiza is nogal chill dus lome techno of andere stijlen vallen dan vaak beter dan hier in Holland, check circo loco in DC10, of een van de andere avonden in Space, overal zijn flyers en er zijn kaartjes genoeg in de voorverkoop dus ergens heengaan is nooit een probleem, trap niet in de internet voorverkoop, vrijwel niks is van te voren volledig uitverkocht (Guetta&SHM uitgezonderd, die hebben vooral fans die de vvk pakken) en de kaarten op t eiland zijn meestal net ff wat goedkoper...
Verders ben ik aan het aftellen, nog 5 dagen dan vlieg ik en ben ik 3&eenhalve week in de zon
naar Ushuaia voor een party of heb je daar echt verbleven in Ushuaia hotel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef Nailpolish het volgende:
@El_Presidente,
Ja, de party's in Ushuaia zijn dan gratis. (Ben dit jaar daar geweest)
VET ! Wil ik ook wel een keer maar wel prijzig haha, wel chill dat de feesten er gewoon bij inzitten. Mooi concept zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef Nailpolish het volgende:
Ben echt een week gebleven in het hotel.
Ja echt een tophotel hoor! Vooral door die feesten die daar worden gehouden, want zijn echt topfeesten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
VET ! Wil ik ook wel een keer maar wel prijzig haha, wel chill dat de feesten er gewoon bij inzitten. Mooi concept zo.
Ja ik stond op het balkon naast je ;-)quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Ja ik stond op het balkon naast je ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |