SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ligt aan jullie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, jullie snappen de humor van mij en Jordy niet.
De massa de schuld geven dat ze het niet snappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, jullie snappen de humor van mij en Jordy niet.
ZEG DAN WAT "HET" IS IK WIL HET NU WETEN OOKquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee dat komt ook omdat jullie het niet hebben gezien.
Vraag maar aan Jordy.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ZEG DAN WAT "HET" IS IK WIL HET NU WETEN OOK![]()
![]()
Ik vraag het aan jullie allebeiquote:
Vertel jij het dan, Jordy is hier nu niet denk ikquote:
Hij is de hond uitlaten, hij is zo terug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vertel jij het dan, Jordy is hier nu niet denk ik
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vertel jij het dan, Jordy is hier nu niet denk ik
Dubbelepunt apostrof haakjesluiten lagestreep uitroeptekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gister was Extreme Home Makeover erop.
Je weet wel, MOVE THAT BUS MOVE THAT BUS etc.
Nu zat er zo'n man in een rolstoel dus zei ik ROLL THAT CHAIR.
Dit krijgt een wtf-lachje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gister was Extreme Home Makeover erop.
Je weet wel, MOVE THAT BUS MOVE THAT BUS etc.
Nu zat er zo'n man in een rolstoel dus zei ik ROLL THAT CHAIR.
Diarreegeluid van apple-oortjes goed genoeg vindenquote:
Impliceren dat ik dat hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Diarreegeluid van apple-oortjes goed genoeg vinden
ligt eraan wat je er van wiltquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:10 schreef Kaasrol het volgende:
Die koptelefoon gaat een dure grap worden...
Impliceren dat je geen apple-oortjes gekregen hebt bij je iphonequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |