Ik had hem via Twitterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:29 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb hem bij iemand anders gezien.
Michael B. Altijd. Al zijn die anderen inderdaad ook niet slecht. Maar Michael B. is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah, die speelt echt niet zo geweldig hoor
Levi of Larry.
Op drums heeft ie alleen maar geniale mensen gehad, BobbyZ, Sheila, Michael Bland, John Blackwell![]()
Een Prince concert met een all time Prince band dat zou een gaaf concert zijn. Daar wil ik best wat voor neertellen.quote:En rythm moet natuurlijk Wendy zijn, toetsen Lisa en Dr. FinkEn Rosie maar dan voor de vocals
![]()
En dan gewoon alle goede blazers bij elkaar, Eric, Atlanta Bliss, Maceo en Candy.
Dan heb je pas een kekke band
Drums: Michael B. (John Blackwell voor sommige jazzy nummers gastoptreden)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Michael B is idd degene met de zompigste rauwste funkbeats, Sheila is sowieso leuker op percussie, dus die mag dan ook gewoon meedoen![]()
En idd, daar zou ik ook grof geld voor neertellen, wat is jouw droomband dan?
Damn, wat zou ik hier graag bij zijn! Ik kan niet begrijpen dat m'n vrienden liever naar een Rihanna gaan dan naar Prince..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bijna een half uur Musicology tour pro-shot.
Dat liedje heb ik al de hele avond in mijn hoofd, dat wil zeggen het intro, heel langzaam, achter elkaar door alsof het een rehearsal is. Krijg het maar niet uit mijn kop.quote:
F*-ing briljant...quote:
Echt he, veel beter dan die versie die ik al kende uit t Staple Centrequote:
Eric Leeds!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Days-Of-Wild het volgende:
The Revolution, First Avenue, 19-2
DR FINKquote:
Ja had gekund.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Geen Susannah op vocals? Die hadden ze wel kunnen gebruiken eigenlijk.
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:26 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gister Sheila E gezien in Zoetermeer (off all places). Leuk feestje hoor, die drumt nog steeds als de beste!
Kutquote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef Sequencial het volgende:
Afgelopen zaterdag Sheila E gezien op Retropop in Emmen. Special Guest: Candy Dulfer(een verrassing was aangekondigd, Prince was ook leuk geweest
)
A Love Bizarre, Erotic City
Een keer maar een reli-referentiequote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh echt? Wat tof.
Ze is alleen zo in den here, of was dit geen praise en rejoice gebeuren?
Ik vind haar wel echt vreselijk lief en symphatiek
Was een beetje ver weg, maar toen ik hoorde dat Candy kwam dacht ik nog even om er heen te gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef Sequencial het volgende:
Afgelopen zaterdag Sheila E gezien op Retropop in Emmen. Special Guest: Candy Dulfer(een verrassing was aangekondigd, Prince was ook leuk geweest
)
A Love Bizarre, Erotic City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |