Beide. DVD en album, maar beide bootlegquote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zijn hier trouwens alleen bootlegs van? of is er ook een dvd of album?
cameraDWERG natuurlijk, niemand op het podium mag langer zijn dan hijzelfquote:Op donderdag 15 december 2011 09:18 schreef Suikeroom het volgende:
lol kijk bij 3 minuten die camera man op zn snufferd gaan![]()
maar op zich, als je goed kijkt (wat niet meer kan), zie je dat die cameraman wel ongeveer zijn lengte heeft.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Die tijd ligt echt al ver achter hem en bovendien is hem dat nooit gelukt ook
Ach kom nou, iedereen op dat podium is groter dan hij isquote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
maar op zich, als je goed kijkt (wat niet meer kan), zie je dat die cameraman wel ongeveer zijn lengte heeft.
Ik zat ook ff lekker te genieten ja, grappig dat deze hoger stond dan Raspberry Beret en Let's go crazy en zoquote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Sinds ik vanmorgen The Cross op de radio heb gehoord wil ik al de hele dag een SOTT concert luisteren. Maar zit op m'n werk en heb die niet bij me
Er is vaak een verschil tussen nummers die lekker in het gehoor liggen en nummers die het gevoel raken :-)quote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat ook ff lekker te genieten ja, grappig dat deze hoger stond dan Raspberry Beret en Let's go crazy en zo
uitzondering op de regel dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach kom nou, iedereen op dat podium is groter dan hij is
Die vrouwen zijn meestal ook niet groot.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
uitzondering op de regel dan?
ik herinner me echt dat het me opviel toen ik het filmpje keek dat die cameraman net zo klein was als Prince zelf.
overigens niet gekeken of 1 van hen hakken droeg
Die hele band. Vooral tijdens Shhh. Zo gaaf zoals ze op dat podium hangen. En Prince zelf is weer... ik zou bijna homo wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Je bent me voor , ik zie hem net op FB en wil m hier neer komen gooien, wat baal ik dat we die tour hier niet gehad hebben zeg, Candy was zooooooooo awesome!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Die hele band. Vooral tijdens Shhh. Zo gaaf zoals ze op dat podium hangen. En Prince zelf is weer... ik zou bijna homo worden
Doe mij Ida maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, hij is echt fucking hot hier, en idd, die hele band, alleen Rhonda heeft mij nooit zo kunnen bekoren, Levi was zo tof
Ik denk dat we gezamelijke vrienden op FB hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Je bent me voor , ik zie hem net op FB en wil m hier neer komen gooien, wat baal ik dat we die tour hier niet gehad hebben zeg, Candy was zooooooooo awesome!
Bij Angelo, die ken ik al jaaaaaaaaaaaaaren, van bij concertenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik denk dat we gezamelijke vrienden op FB hebbenik zag hem daar ook al voorbij komen
Ik heb hem bij iemand anders gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Angelo, die ken ik al jaaaaaaaaaaaaaren, van bij concerten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |