Mooi om te zien, jaren geleden al die concerten gedownload en op dvd staan. Nu wel handig dat het op youtube staat. Vraag is alleen voor hoelang nog?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Kenden jullie deze al?
Ik zie bij de related nog meer shows van een uur staan.
kutzooi, hij is weggehaald. Heel m'n dag verpest. Dat ze allemaal daar de bloedpoep krijgen.quote:
Mn favo concert blijft dat welquote:
quote:
Ik ook, mijn eerste Prince albumquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:35 schreef Norrage het volgende:
Wat is Musicology toch eigenlijk een lekker album he
Ja hahaha de mijne ook!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
mijn eerste was Purple Rain op elpee.
Ik ben oud!
En die was van mij en mn moeder samen...
Heerlijk, zoals ze daar op een rijtje staan ook.quote:
Ja, die is fijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
1. Starfish and Coffee
( zou ik elke ochtend moeten horen, dan sta je altijd vrolijk op)
Ben fan sinds 1984 was toen 14quote:Op zondag 22 juli 2012 10:47 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij zitten hier veel oude fans
Ik denk dat Musicology wel het eerste album is dat ik heb leren kennen. Kende destijds wel de hits, maar ik was tot een jaar of 10 geleden nog niet into albums maar alleen into nummers/singles
Moet je niet doen. Je kunt je beter jong voelen. Is een stuk relaxter.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ben fan sinds 1984 was toen 14![]()
jeeeee nu ik het zo opschrijf voel ik me pas echt oud!
Doe ik ook hoor,volgens mij(en mijn kinderen!) ben ik nog aardig jeugdig hahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Je kunt je beter jong voelen. Is een stuk relaxter.
quote:
Ik ook zo rond die tijd, alleen was ik toen al ouder. Na de 25 ben ik gestopt met tellen en elk volgend jaar als ervaringsjaar aangegeven. Zo blijf ik 25.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ben fan sinds 1984 was toen 14![]()
jeeeee nu ik het zo opschrijf voel ik me pas echt oud!
Ik gebruik liever de term "duurzame fan".quote:Op zondag 22 juli 2012 10:47 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij zitten hier veel oude fans
Ik denk dat Musicology wel het eerste album is dat ik heb leren kennen. Kende destijds wel de hits, maar ik was tot een jaar of 10 geleden nog niet into albums maar alleen into nummers/singles
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Kenden jullie deze al?
Ik zie bij de related nog meer shows van een uur staan.
quote:
The One vind ik het enig leuke nummer ervan. Tour was leuk, met Kravitz in Utrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Serieus, Freaks on this side, dat vind ik toch wel zoooooo heerlijk
![]()
En die tour vond ik ook erg erg erg leuk.
INewpowersoul
![]()
Als ik 1 album mee mocht nemen en er een jaar naar moest luisteren was het Crystal Ball though.
Poompoom, Pussy Control, the Ride etc etc
True thatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
The One vind ik het enig leuke nummer ervan. Tour was leuk, met Kravitz in Utrecht.
Ik zou denk ik Gold Experience meenemen. Maar 1 Prince album ergens mee naartoe nemen is gewoon niet te doen. Slechts 5 is al martelen.
Zit de hele middag naar North Sea te kijken. Man, man wat was dat toch genieten. Weer datzelfde gevoel bij Girl, zo uniek. Heerlijk, wat een held is het toch.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True that![]()
Ja met Kravitz en Sheila E. en met Larry Graham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |